برسی؛ اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 502W

در این مطلب با موضوع اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 502W و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

اجاق گاز سینگر مدل SDG 502W

برند سینگر یکی از بهترین برندهای داخلی است که اجاق گاز و سایر محصولات گرمایشی مانند هود و فر را تولید و عرضه کرده است. این مجموعه که در زمینه تولید لوازم خانگی بسیار موفق بوده است، رمز موفقیت خود را تاثیرگذاری قیمت و کیفیت محصولات می داند. اجاق گاز سینگر SDG 502W نمونه ای از محصولات پرطرفدار این برند است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای به حساب می آید که لوازم خانگی مورد نیاز مانند یخچال، ماشین لباسشویی و … در آن قرار دارد. یکی از این وسایل اجاق گاز است که برای اولین بار در سال 1836 در بریتانیا تولید شد.این وسیله یکی از مهمترین چیزهای زندگی مدرن به حساب می آید و امروزه تصور زندگی بدون او بسیار دشوار به نظر می رسد.

امروزه مدل های مختلفی از اجاق گاز در بازار موجود است که یکی از این مدل ها اجاق گاز بدون اجاق گاز است و از چندین شعله استفاده می کند. این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی کند و در کابینت قرار می گیرد.

وضعیت:

اجاق گاز صفحه ای سینگر مدل SDG 502W یکی از جدیدترین محصولات شرکت صنعتی سینگر می باشد که در ابعاد 90*52 ساخته شده است. این اجاق گاز دارای 5 شعله می باشد. شعله اصلی یعنی شعله پلوپز در سمت راست قرار می گیرد و شعله دیگر در سمت چپ قرار می گیرد. در طراحی صفحه نمایش این مدل از شیشه نشکن و ضد خش با مقاومت بالا در برابر ضربه و حرارت استفاده، طراحی، ساخت و برای آشپزخانه امروزی پیشنهاد می شود.

برای محافظت از این صفحه شیشه ای از استیل داکتل استفاده شده است که به دلیل استفاده از مواد خوب و تکنولوژی روز در تولید آن ظاهر بسیار زیبایی دارد و به عنوان ابزار خوبی در بازار به خریداران معرفی می شود. از ویژگی های زیاد این توری می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه، جلوگیری از رسیدن حرارت به کتاب، انتقال حرارت بهتر، فاصله مناسب بین صفحه و شعله، امکان جداسازی آسان و سهولت در شستشو اشاره کرد. مشعل به کار رفته در این دستگاه نسل جدید و دارای قدرت و راندمان حرارتی بالایی می باشد که باعث توزیع متعادل حرارت و کاهش زمان پخت می شود.

همانطور که می دانید کار با فرآورده های گازی همیشه خطرناک است و نگرانی اصلی آتش سوزی ناشی از نشت گاز است. این شرکت برای رفع این مشکل از چراغ و ترموکوپل اتوماتیک (سیستم حفاظت در برابر شعله) در ساخت این محصول استفاده کرده است که با خاموش شدن شعله بلافاصله جریان گاز قطع می شود. صفحه زیرین این مدل یک تکه است که باعث سهولت در نگهداری و نظافت اجاق گاز می شود.

اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 502W

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 502W" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 502W"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427