بررسی اسپیکر کریتیو sbs e2500

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر کریتیو sbs e2500 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر خلاق sbs e2500

ما محصولات دیگری را از Creative مدیریت می کنیم. اسپیکر Creative sbs e2500 به عنوان اسپیکر کامپیوتر شخصی انتخاب خوبی محسوب می شود و صدای خوبی تولید می کند. البته قیمت بلندگوهای خلاقانه sbs e2500 باعث شد تا این محصول به سرعت توجه ها را به خود جلب کند. شما با یک اسپیکر 2.1 کاناله مقرون به صرفه و با کیفیت از Creative روبرو هستید. یکی از ویژگی های جالب اسپیکر خلاقانه sbs e2500 به عنوان اسپیکر رومیزی این است که هم به صورت سیمی و هم بی سیم به خوبی کار می کند. بنابراین می توان گفت که اسپیکرهای رومیزی خلاقانه sbs e2500 می توانند از منابع مختلف برای شما موسیقی پخش کنند. چه از رایانه، چه از تلفن همراه یا از هر دستگاه سیمی یا بی سیم دیگری. هنگامی که به یک اسپیکر مقرون به صرفه و با کیفیت نیاز دارید، مدل اسپیکر رومیزی خلاقانه sbs e2500 انتخاب مناسبی برای شماست.

بررسی اسپیکر Creative sbs e2500

قالب طراحی صدای خلاقانه دسکتاپ sbs e2500

اسپیکر رومیزی خلاقانه مدل sbs e2500 دارای جک 3.5 میلی متری صدا و دارای پورت USB و بلوتوث می باشد. به همین دلیل با این محصول می توانید به روش های مختلف به موسیقی گوش دهید. البته باید بگوییم که با محصول نسبتا سنگینی روبرو هستید. اسپیکر Creative sbs e2500 تقریباً 3.2 کیلوگرم وزن دارد. دلیل وزن زیاد این است که اسپیکر رومیزی خلاقانه مدل sbs e2500 دارای دو بلندگو و یک ساب ووفر می باشد. همچنین باید بگوییم که این محصول فضای زیادی را اشغال می کند پس باید فضای کافی روی میز خود داشته باشید. هر بلندگوی این محصول با ابعاد 90*75*130 میلی متر ساخته شده و ابعاد ساب ووفر 155*270*264 میلی متر می باشد.

قالب طراحی صدای خلاقانه دسکتاپ sbs e2500

از نظر اتصال، مدل اسپیکر رومیزی خلاقانه sbs e2500 ویژگی های جالبی دارد. اسپیکر رومیزی خلاقانه مدل sbs e2500 می تواند کانال های رادیویی FM را برای شما پخش کند. البته باید بگوییم که این کار را برای او انجام می دهیم. در واقع اسپیکر دسکتاپ خلاق sbs e2500 به طور خودکار کانال های رادیویی را جستجو می کند و کانال های مورد نظر شما را پیدا می کند. بلوتوث 5 یکی دیگر از ویژگی های اسپیکر طراح sbs e2500 است. با استفاده از بلوتوث 5 می توانید کیفیت خوبی را بدون نویز تجربه کنید.

قالب طراحی صدای خلاقانه رومیزی sbs e2500

سایر ویژگی های اسپیکر رومیزی خلاقانه مدل creative sbs e2500

ویژگی بیان خلاقانه ادامه دارد. این محصول قابلیت پخش موسیقی از حافظه فلش را نیز دارد. کافیست موسیقی MP3 خود را در یک فایل فلش بارگذاری کنید و برای پخش موسیقی به بلندگوی طراح sbs e2500 متصل کنید. همانطور که گفتیم اسپیکر رومیزی sbs e2500 دارای ورودی AUX یا ورودی صدا 2.5 میلی متری می باشد که می توانید این محصول را به کامپیوتر، تلویزیون و سایر دستگاه های خود متصل کنید. برای کنترل اسپیکر دسکتاپ خلاق sbs e2500، می توانید دکمه های جلوی ساب ووفر را پیدا کنید. البته این محصول دارای ریموت کنترل است و به راحتی می توانید به تمامی تنظیمات اسپیکر خلاق sbs e2500 دسترسی داشته باشید. با استفاده از کنترل از راه دور می توانید به راحتی صدا را کم یا زیاد کنید. می توانید موسیقی را به صورت بی سیم تغییر دهید و حتی به حالت پخش بروید. می توانید EQ را تغییر دهید و بهترین حالت صدا را با توجه به سبک موسیقی که می خواهید پخش کنید انتخاب کنید. بد نیست بگوییم فرکانس این اسپیکر بین 50 هرتز تا 20 هزار هرتز است. اسپیکر بلوتوث Creative sbs e2500 از کدک SBC نیز پشتیبانی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر کریتیو sbs e2500" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر کریتیو sbs e2500"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427