مشخصات ساعت میبرو A1

در این مطلب با موضوع مشخصات ساعت میبرو A1 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

توضیحات ساعت Migo A1

پس از موفقیت اولین ساعت های هوشمند، این برند با سری جدیدی به نام Mibro A1 بازگشته است. این ساعت هوشمند جدید با طراحی بهبود یافته با سخت افزار و ویژگی های بهتر عرضه می شود. در ادامه در مورد قیمت و مشخصات ساعت هوشمند Mibro A1 صحبت خواهیم کرد …

قیمت Mibro A1

Mibro یکی از شاخه های زیست محیطی غول چینی شیائومی و یکی از باهوش ترین و محبوب ترین تولیدکنندگان گجت است.

Mibro A1 دارای صفحه نمایش 1.28 اینچی، قابلیت سفارشی سازی ظاهر ساعت، نظارت بر ضربان قلب، فشار خون و پشتیبانی از بسیاری از روش های ورزشی است و از همه مهمتر دارای گواهی ضد آب 5ATM می باشد. Mibro A1 قیمتی 40 دلاری دارد و در ایران حدود 2 میلیون قیمت دارد، یعنی می توانید با طراحی شیک تمام این امکانات را با قیمتی مناسب و متوسط ​​دریافت کنید.

با این حال، برای اطلاعات دقیق در مورد قیمت ساعت هوشمند، می توانید این صفحه را بررسی کنید. در صورت موجود بودن این محصول قیمت Mibro A1 در سایت درج خواهد شد.

باتری Mibro Watch A1

ظرفیت باتری ساعت هوشمند شیائومی Mibro A1 نقطه قوت آن محسوب می شود. باتری این مدل 270 میلی آمپر ساعت در اختیار کاربران خود قرار می دهد که به مدت 10 روز برای شما کار می کند. البته به یاد داشته باشید که نحوه استفاده از ساعت شما بر عمر باتری تاثیر می گذارد.
با این حال، تحت سنگین ترین استفاده با نظارت بر ضربان قلب و اعلان ها، Mibro A1 حداقل 7 روز دوام می آورد و در حدود 2 ساعت توسط شارژر مغناطیسی پاسخ می دهد.

طراحی ساعت هوشمند A1 Mibro

به طور کلی، بدنه Mibro A1 براق و سبک است و از آلیاژ فلزی با کیفیت بالا ساخته شده است. شیائومی Mibro A1 42 گرم وزن دارد و یک گجت سبک به حساب می آید، به طوری که کاملا روی مچ دست قرار می گیرد و شما را خسته نمی کند.

اگر به پشت ساعت هوشمند Mibro A1 نگاه کنید، هیچ چیز غیرعادی وجود ندارد، جز یک پوشش پلاستیکی با پین اتصال مغناطیسی و سنسور ضربان قلب.

بند ساعت هوشمند Mibro A1 از سیلیکون ساخته شده و روی مچ دست نسبتا سبک و راحت است و برای استفاده طولانی مدت مناسب است.

ساعت هوشمند Mibro A1 ضد آب است (تا عمق 50 متر) که نسبت به مدل قبلی یک ارتقاء بزرگ است. بنابراین، می توانید این کار را هنگام دوش گرفتن، شنا، شستن دست ها یا در روزهای بارانی انجام دهید.
صرف نظر از این توانایی، برای جلوگیری از آسیب، قرار دادن آن در معرض آب داغ یا نمک را توصیه نمی کنیم.

صفحه نمایش ساعت Migo A1

ساعت هوشمند Mibro A1 دارای صفحه نمایش بزرگ 1.28 اینچی IPS برای نمایش محتوا و جزئیات بهتر است که وضوح 240 در 240 پیکسل را ارائه می دهد. این ویژگی Mibro Watch A1 را با توجه به اندازه و وضوح آن با قیمتی مقرون به صرفه به یک عملکرد عالی تبدیل می کند. حتی درخشندگی و روشنایی رنگ نیز عالی است و آن را حتی در زیر نور خورشید کاملاً خوانا می کند.

ظرفیت Mibro A1

ساعت هوشمند Mibro A1 دارای 20 حالت ورزشی است که شامل دویدن در فضای باز، دویدن در داخل خانه، پیاده روی، دوچرخه سواری در فضای باز و داخل سالن، کوهنوردی، طناب زدن، یوگا، بسکتبال، تنیس، بدمینتون، فوتبال، دستگاه بیضوی، دراز و نشست، حرکت آزاد است. ، شنا، اسکیت، ایروبیک و تنیس روی میز.

جدا از ویژگی های ورزشی، این ساعت ویژگی های سلامت خوبی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، با استفاده از سنسور ضربان قلب نوری با الگوریتم ضربان قلب هوشمند حرفه ای، می توانید به طور مداوم ضربان قلب خود را کنترل کنید.
همچنین می‌توانید خواب خود را با اندازه‌گیری مدت زمان خواب، عمق خواب و زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، ردیابی کنید.
مانیتورینگ فشار خون و اندازه گیری سطح اکسیژن در زمان واقعی برای بهبود عملکرد سیستم قلبی عروقی از جمله ویژگی های ارائه شده توسط این ساعت است.

مشخصات ساعت Migo A1 از نظر نرم افزاری

این ساعت با اپلیکیشن Mibro Fit برای اندروید و iOS سازگار است تا به شما کمک کند ساعت را راه اندازی کنید و از آن به نحوی که می خواهید استفاده کنید. عملکرد ساعت کاملا روان است و رابط کاربری آن نیز به سادگی طراحی شده است.

قیمت خرید ساعت Mibro A1

با توجه به موارد فوق و قیمت این ساعت شیائومی می توان گفت که ساعت Mibor A1 از ارزش خرید بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که این ساعت اورجینال است و در این رنج قیمت ساعت های هوشمند برندهای معروف این سطح از کارایی را در اختیار شما قرار می دهند.

مزایای دیدن A1:

  • قیمت مناسب
  • ضد آب
  • سبک و شیک
  • پشتیبانی از حالت های تمرینی متعدد
  • قابلیت نظارت بر خواب
  • فشار خون را کنترل می کند و سطح اکسیژن خون را اندازه گیری می کند
  • پایش ضربان قلب
  • باتری طولانی مدت

معایب ساعت هوشمند Mibro A1:

  • از تماس های بلوتوث پشتیبانی نمی کند

مشخصات ساعت میبرو A1

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات ساعت میبرو A1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات ساعت میبرو A1"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427