برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A51 ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A51 ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

معرفی و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A51

گوشی هوشمند گلکسی A51 نسخه بهبود یافته مدل سال گذشته، A50 است. از جمله تغییراتی که این گوشی نسبت به مدل سال گذشته به خود دیده است می توان به دوربین چهارگانه با کیفیت بهتر، صفحه نمایش با حفره کوچک و نرم افزار به روز اشاره کرد. سوال اینجاست که آیا سامسونگ A51 با توجه به قیمت بالاتر می تواند عملکرد مدل قبلی را برگرداند یا خیر؟ و آیا می تواند فروش خوبی در سال گذشته در مقابل رقبا در بازارهای دیگر داشته باشد؟ منتظر بررسی این گوشی میان رده سامسونگ باشید.

معرفی گلکسی A51

محتویات جعبه

علاوه بر گوشی، جعبه گلکسی A51 شامل یک شارژر سریع 15 واتی با کابل Type C، هدفون استاندارد، یک قاب ژل شفاف، یک جای سیم کارت و تعدادی کتاب است. محتوای جعبه این گوشی با توجه به قیمت مناسب به نظر می رسد، اما بهتر بود سامسونگ از هدفون های بهتری برای این گوشی استفاده می کرد.

محتویات جعبه Galaxy A51

کیفیت طراحی و ساخت

طراحی A51 با نسخه سال گذشته A50 متفاوت است. تفاوت اصلی این دو گوشی این است که A51 از چهار دوربین، سوراخ و رنگ جدید استفاده می کند. این گوشی در چهار رنگ آبی، صورتی، سفید و مشکی با طراحی منشوری موجود است. در قسمت جلویی گوشی علاوه بر خط کوچک در سوراخی که دوربین سلفی در آن قرار دارد، با نمایشگر بزرگ و بلندگوی تعاملی مواجه می شویم که توسط لایه ای از شیشه گوریلا گلس 3 محافظت می شود.لازم به ذکر است که اثر انگشت. سنسور زیر نمایشگر تعبیه شده است. روکش گوشی و قاب دور آن از پلاستیک ساخته شده و با لبه های خمیده طراحی شده تا ارگونومی بهتری برای گوشی ایجاد کند. همچنین در پشت گوشی چهار دوربین L شکل به صورت مستطیلی قرار گرفته اند. به نظر می رسد سامسونگ تصمیم گرفته تا در محصولات جدید خود دوربین مستطیلی را توسعه دهد و حتی این رویکرد را برای سری S20 نیز ادامه داده است. باید منتظر ماند و دید دوربین گوشی های هوشمند در سال آینده چگونه به نظر می رسد. در سمت راست گوشی دکمه های کاهش و افزایش صدا و کلید پاور را پیدا می کنیم. در سمت چپ، شیار سیم کارت و کارت حافظه خارجی را می بینید. این گوشی از دو سیم کارت و یک کارت حافظه جانبی تا ظرفیت 512 گیگابایت به صورت همزمان پشتیبانی می کند. لبه پایینی میزبان پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و بلندگو است. کیفیت این گوشی 172 گرمی خوب است اما استفاده از بدنه پلاستیکی در مقایسه با رقبایی که از بدنه شیشه ای با فریم فلزی استفاده می کنند می تواند نقطه ضعف باشد.

طراحی گلکسی A51

صفحه نمایش

سامسونگ برای گلکسی A51 یک صفحه نمایش 5.6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن FHD + و رزولوشن 2400 در 1080 در نظر گرفته است که تراکم 405 پیکسل در اینچ و نسبت تصویر 20: 9. به دلیل استفاده از شکاف و لبه های کوچک، نسبت صفحه نمایش به بدنه به 87.4 درصد رسید. مطمئنا یکی از نکات خوب این گوشی صفحه نمایش بزرگ و با وضوح بالا است که لذت تماشای فیلم و بازی را دو چندان می کند.

سخت افزار

دوربین

گلکسی A51 از دوربین چهارگانه و فلاش LED استفاده می کند. دوربین دستگاه دارای سنسور 48 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 است. دوربین فوق عریض این گوشی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 می باشد. دوربین سوم دستگاه یک دوربین 5 مگاپیکسلی با F/2.2 برای عمق میدان است. دوربین چهارم یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی با F/2.4 برای گرفتن عکس از سوژه های نزدیک است. دوربین این دستگاه شامل HDR، پانوراما، حالت شب و فیلم برداری سریع است. کیفیت عکس های گرفته شده با A51 در نور خوب از جزئیات و رنگ خوبی برخوردار است و با توجه به قیمت این گوشی، عملکرد دوربین را راضی کننده می دانیم. A51 همچنین می تواند ویدیوهای 4K ضبط کند. دوربین سلفی A51 یک دوربین 32 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 است که قابلیت HDR را دارد و می تواند ویدیوهای فول اچ دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

دوربین گلکسی A51

سخت افزار

قلب تپنده گلکسی A51 پردازنده 10 نانومتری Exynos 9611 است. جالب اینجاست که تفاوت چندانی بین این گوشی و گلکسی A50 از نظر عملکرد کلی پیدا نخواهید کرد. این پردازنده 8 هسته ای از 4 هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز استفاده می کند. و پردازش تصویر این گوشی توسط ماژول MP3 Mali-G72 انجام می شود. A51 در سه نسخه عرضه شد: 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت.

دستگاه گلکسی A51

باتری و اسپیکر

سامسونگ برای گلکسی A51 از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که در تست عملکرد خوبی داشته است. علاوه بر این، این گوشی از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند و شارژ کامل آن 2 ساعت طول می کشد. این گوشی با یک بار شارژ و استفاده متوسط ​​تا یک روز و نیم دوام می آورد. اسپیکر این گوشی از نظر صدای بالا و شفاف عملکرد بسیار خوبی دارد و به شما احساس آرامش می دهد. با این حال، باید دید سامسونگ چه زمانی از بلندگوهای استریو در یک گوشی میان رده استفاده خواهد کرد.

باتری گلکسی A51

نرم افزار

گلکسی A51 دارای آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 10 و آخرین رابط کاربری سامسونگ با نام One UI 2 است.لازم به ذکر است که سامسونگ در One UI 2 تغییر چندانی نکرده است که باعث بهبود موفقیت گوشی این شرکت کره ای شده است.

خلاصه و تعاریف دیگر

گلکسی A51 می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که به دنبال یک گوشی میان رده با صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، شارژدهی خوب و نرم افزار باکیفیت هستند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به تشخیص چهره، دستیار صوتی بیکسبی، تثبیت کننده نرم افزار دوربین برای ضبط فیلم های متحرک، AR Emoji و تشخیص میدان خودکار دوربین این گوشی اشاره کرد. در ادامه به چند دلیل برای خرید این گوشی می پردازیم.

چرا خرید

باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع
صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
طراحی پشت جلد زیبا
نرم افزار به روز شده

  • لینک های پیشنهادی
  • قیمت گوشی سامسونگ
  • قیمت گوشی هر روز
  • تلفن همراه بخر

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A51 ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A51 ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A51 ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427