بررسی اسپیکر انکر ساندکور مینی 3

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر انکر ساندکور مینی 3 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی بلندگو Anker Soundcore Mini 3

اگر به دنبال یک اسپیکر قابل حمل مقرون به صرفه هستید که ضد آب نیز باشد، اسپیکر Anker soundcore mini 3 انتخاب مناسبی برای شماست. کاربران می توانند EQ بلندگوهای Anker soundcore mini 3 را از طریق برنامه Soundcore تنظیم کنند. بد نیست توجه داشته باشید که به ندرت شاهد این ویژگی در اسپیکر بلوتوثی با این قیمت هستیم. بلندگوهای Anker Soundcore Mini 3 صدای خوبی را بدون تغییرات EQ تولید می کنند و نسبت به قیمت و اندازه عملکرد خوبی دارند. همچنین باید توجه داشته باشیم که این محصول از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است.

بررسی بلندگو Anker Soundcore Mini 3

طراحی بلندگو Anker soundcore mini 3

اسپیکر Anker soundcore mini 3 دارای ابعاد 8.3 x 8.3 x 7.1 میلی متر و وزن 259 گرم است. به نظر می رسد که شما با یک اسپیکر بسیار جمع و جور و سبک روبرو هستید که به راحتی می توانید آن را حمل کنید. این محصول استوانه ای شکل است و باید گفت که فقط در رنگ مشکی ساخته و به فروش می رسید. در قسمت بالایی اسپیکر Anker soundcore mini 3 یک درایور 6 واتی وجود دارد که صدایی عالی تولید می کند. حتی باید اشاره کنیم که بلندگوهای Anker Soundcor Mini 3 بیس و مید خوبی تولید می کنند. همچنین یک بند داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است که با نگه داشتن آن می توانید از آسیب رسیدن به اسپیکر Anker soundcore mini 3 جلوگیری کنید.

طراحی بلندگو Anker soundcore mini 3

در بدنه اسپیکر Anker soundcore mini 3 می توانید دکمه پاور، تنظیم صدا، اتصال بلوتوث و ویرایش موسیقی و حتی پاسخگویی به تماس ها را بیابید. البته باید بگوییم که این محصول از دستیار صوتی نیز پشتیبانی می کند. اسپیکر Anker Soundcore Mini 3 از طریق درگاه USB C شارژ می شود و حتی دارای کابل USB C به USB A است.

از دیگر ویژگی های اسپیکر Anker soundcore mini 3 می توان به داشتن گواهی IPX7 اشاره کرد. این محصول کاملا ضد آب بوده و به همین دلیل در برابر قطرات آب و باران و حتی در آب مقاومت خوبی دارد. این محصول تا عمق یک متری ضد آب است اما بلوتوث در زیر آب کار نمی کند. باید گفت که اسپیکرهای Anker Soundcor Mini 3 صدایی عالی تولید می کنند که برای استفاده در فضای باز انتخاب خوبی خواهد بود و در محیط های مرطوب به راحتی می توانید از این محصول استفاده کنید.

طراحی بلندگو Anker soundcore mini 3

Anker اعلام کرد که باتری بلندگو Anker Soundcor Mini 3 می تواند دستگاه را به مدت 15 ساعت کار کند. با این حال باید بگوییم که عمر باتری این محصول بیشتر به حجم آن بستگی دارد. هر چه صدا بلندتر باشد عمر باتری کمتر است.

نمایشگر Anker soundcore mini 3

اپلیکیشن Soundcore منتشر شده برای اسپیکر Anker soundcore mini 3 با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است و کاربران می توانند از این اپلیکیشن برای آپدیت فریمور دستگاه و حتی تغییر EQ استفاده کنند. شاید فکر کنید همه این ویژگی ها برای محصولی که فقط یک درایور دارد زیاد است و تفاوت چندانی در صدای این محصول ایجاد نخواهد کرد. اما اینطور نیست و بلندگوهای Anker soundcore mini 3 در نتیجه شما را شگفت زده خواهند کرد.

نمایشگر Anker soundcore mini 3

لازم به ذکر است که اسپیکر Anker Soundcor Mini 3 دارای قابلیت Bass Up می باشد که به شما امکان می دهد صدای بیس بیشتری را با این محصول بشنوید. اپلیکیشن ارائه شده برای این محصول Anker به شما امکان تغییر موسیقی و حتی تغییر صدا را می دهد. این برنامه در واقع نقش کنترل از راه دور را بازی می کند. همچنین باید اشاره کنیم که اسپیکرهای Anker soundcore mini 3 دارای قابلیتی به نام PartyCast هستند. با این قابلیت می توانید اسپیکر Anker Soundcor Mini 3 را به مدل های دیگر اسپیکرهای Anker متصل کرده و صدای استریو داشته باشید.

اسپیکر Anker Soundcore Mini 3 با توجه به طراحی و قیمت آن انتخاب خوبی است. اپلیکیشن همراه این محصول به شما امکان دسترسی به تمام موقعیت های جالب را می دهد. در محصولاتی با این قیمت می توانید این مشکل را مشاهده کنید. این محصول فوق العاده برای افرادی که می خواهند در سفر خود یک محصول سبک و خوش ساخت را به همراه داشته باشند، انتخابی فوق العاده است. عملکرد باتری این محصول بسیار خوب است و می تواند رضایت شما را جلب کند. در کل با توجه به قیمت اسپیکر Anker Soundcore Mini 3 محصول خوبی خواهید داشت. شک نکن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر انکر ساندکور مینی 3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر انکر ساندکور مینی 3"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427