برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 506W

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 506W و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز سینگر SDG 506W


بازار لوازم خانگی ایران در سال‌های اخیر با چالش‌های زیادی مانند گرانی کالاهای وارداتی، خروج شرکت‌های کره‌ای و عرضه لوازم خانگی تقلبی مواجه بوده است. به همین دلیل تمایل به خرید لوازم خانگی ایرانی به دلیل قیمت مناسب تر و البته تضمین اصل بودن محصولات در بین مصرف کنندگان افزایش یافته است.

در چند سال گذشته تولیدکنندگان داخلی محصولات خوبی را وارد بازار کرده‌اند، اگرچه راه زیادی برای رقابت با بهترین برندهای لوازم خانگی دنیا در پیش داریم، اما کیفیت خوب و مزایای محصولات ایرانی مانند پایین بودن قیمت و پس از فروش خدماتی که با مشتریان ایرانی قابل مقایسه نیست. شرکت سینگر یکی از شرکت های معروف داخلی است که فعالیت خود را در سال ۱۳۷۱ آغاز کرد، تولید اصلی این شرکت محصولات گرمایشی مانند اجاق گاز و اجاق گاز فردار می باشد. اجاق گاز SDG-506W یکی از مدل های زیبای این شرکت موفق ایرانی است که در ادامه در مورد ویژگی های آن صحبت خواهیم کرد.

وضعیت:

این دستگاه کارآمد در ابعاد 90*52 سانتی متر دارای 5 مشعل می باشد. وجود صفحه زیرین، دستی ارگونومیک و فولاد داکتیل قابل شستشو، این مدل را به یکی از مطلوب ترین گزینه ها تبدیل کرده است. نکته مهم دیگر مصرف انرژی عالی این محصول است که دارای رتبه A می باشد و باعث کاهش مصرف برق و گاز و در نهایت کاهش هزینه های انرژی می شود.

شیشه های نشکن و ضد خش به کار رفته در این دستگاه می توانند در دمای بالا تا 300 درجه سانتیگراد مقاومت کنند، به راحتی تمیز می شوند و در هنگام غوطه ور شدن در آب سرد نمی شکنند. علاوه بر این، مشعل های نسل جدید با قدرت گرمایش و راندمان بالا زمان پخت را نیز کاهش می دهد.

ترموکوپل سبک تر و فوق سریع در این دستگاه که به محض خاموش شدن شعله جریان گاز را قطع می کند، این اجاق گاز را ایمن تر کرده و پخت و پز را آسان می کند. اگر به دنبال خرید یک اجاق گاز با کیفیت و مقرون به صرفه هستید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 506W

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 506W" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 506W"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427