برسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی گلکسی S20 FE 4G

در این مطلب با عنوان طراحی و کیفیت ساخت گوشی گلکسی S20 FE 4G از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

گلکسی

بررسی گوشی Samsung Galaxy S20 FE 4G

این روزها بازار برای تولید گوشی های هوشمند باکیفیت و مقرون به صرفه که به پرچمداران معروف هستند داغ است. سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و یک قاتل واقعی را به بازار معرفی کرده است. این گوشی هوشمند قدرتمند اما مقرون به صرفه Galaxy S20 FE 4G نام دارد که نسخه ضعیفتر و ارزانتر گلکسی S20 است. این گوشی برای افرادی است که نمی خواهند پول زیادی برای خرید یک گوشی سامسونگ خرج کنند اما یک گوشی با کیفیت بالا می خواهند. در ادامه این مقاله به بررسی این محصول ارزشمند و قدرتمند خواهیم پرداخت.

ایده خوبیه

  • دوربین عالی
  • صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز
  • گواهی ضد آب IP68

نکات بد

  • نوردهی دوربین اصلی که شاید برای خیلی ها مشکل بزرگی نباشد.

طراحی و ساخت گوشی های با کیفیت Galaxy S20 FE 4G

  • بدنه پلی کربنات بادوام
  • گواهی ضد آب IP68
  • وزن و شکل مناسب

گوشی گلکسی اس 20 FE

سامسونگ S20 FE دارای قاب پشتی پلاستیکی بسیار سبک و مقاوم و فریم آلومینیومی است که استفاده از فریم پلاستیکی باعث قیمت گذاری این محصول شده است. ابعاد این گوشی هوشمند 159.8 x 74.5 x 8.4 میلی متر با وزن 190 گرم و دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه) می باشد که ارزان ترین ضد آب محسوب می شود. و یک گوشی بدون گرد و غبار با این گواهی. در یک طرف لبه یک دکمه پاور و یک دکمه پایین وجود دارد و در طرف دیگر چیزی وجود ندارد. در قسمت هدست پورت، میکروفون و اسپیکر Type C وجود دارد و جک 3.5 میلی متری هدفون حذف شده است. در بالای گوشی می توانید میکروفون و درگاه سیم کارت دوم را مشاهده کنید.

طراحی Galaxy S20 Fe 4G

صفحه نمایش گوشی Galaxy S20 FE 4G

  • اجرای عالی
  • نرخ تازه سازی 120 هرتز است
  • حاشیه صفحه پایین

سامسونگ برای نمایشگر این گوشی هیچ گونه سازشی نگذاشته و از صفحه نمایش Dynamic AMOLED استفاده کرده است. این صفحه نمایش 6.5 اینچی 84.8 درصد از بدنه را به خود اختصاص داده است. رزولوشن موثر این نمایشگر 1080 در 2400 پیکسل با تراکم 407 پیکسل بر اینچ است که با فناوری Gorilla Glass 3 محافظت می شود و مقاومت خوبی در برابر خط و خش و ضربه از خود نشان می دهد. اما سامسونگ تلاش کرده تا حس برتر را در این گوشی هوشمند ارزان قیمت به کاربر القا کند. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی 120 هرتز و فناوری HDR10+ است که بیش از 16 میلیون رنگ را نمایش می دهد. این صفحه نمایش بسیار قدرتمند و سریع لذت بازی، تماشای فیلم یا گشت و گذار در صفحات مجازی را دوچندان می کند. سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار گرفته که سرعت بسیار خوبی با کمترین خطا دارد.

صفحه نمایش Galaxy S20 Fe 4G

تلفن بلندگوی Galaxy S20 FE 4G

  • بلندگوهای استریو با کیفیت بالا
  • پشتیبانی از Dolby Atmos برای بلندگوها

تلفن بلندگو S20 fe 5G

بلندگوهای استریو S20 FE توسط شرکت اتریشی AKG بهبود یافته است که می تواند صدای فراگیر با کیفیت بالا را به گوش شما برساند و تجربه شنیداری بی نظیری را برای شما به ارمغان بیاورد. در لبه پایینی بلندگوی اصلی سامسونگ S20 FE قرار دارد که صدای بلندتری نسبت به بلندگوی ثانویه دارد. بلندگوی دوم نیز بلندگوی مکالمه است که هنگام پخش صدای استریو استفاده می شود. در مجموع کیفیت صدای گوشی S20 FE خوب و اندازه آن راضی کننده است که می تواند بیشترین کاربران را راضی کند.

نرم افزار و رابط کاربری Galaxy S20 FE 4G

  • اندروید را مانند یک گوشی هوشمند دریافت کنید
  • سنسور اثر انگشت با سرعت بالا

گوشی S20 FE 4G به صورت پیش فرض با اندروید نسخه 10 عرضه می شود که با ارائه نسخه جدید سامسونگ می توان آن را به نسخه بالاتر ارتقا داد. لازم است بدانید که شرکت سامسونگ قول پشتیبانی نرم افزاری 3 ساله از این گوشی را به کاربران خود داده است و این بدان معناست که شاهد عرضه سیستم عامل اندروید 13 برای این گوشی خواهیم بود. سامسونگ برای رابط کاربری این دستگاه از پوسته One UI 3.1 استفاده کرده است که سرعت بالایی دارد و با ده ها سرویس ارائه شده با آن نیاز بسیاری از کاربران را برطرف می کند. کار با رابط کاربری سامسونگ بسیار آسان است و دسترسی به مناطق مختلف آسان است و می تواند تجربه کاربری بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. گلکسی S20 FE 4G از حسگر اثر انگشت نصب شده در زیر نمایشگر برای انجام فرآیند باز کردن قفل استفاده می کند. برخلاف سایر سری‌های گلکسی اس 20، این سنسور به جای اولتراسوند از نور برای تشخیص اثر انگشت استفاده می‌کند که کندتر از آنهاست. همچنین، اگر به دلایلی نمی خواهید از حسگر اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی S20 FE استفاده کنید، سیستم تشخیص چهره نیز وجود دارد تا بتوانید از آن بهره ببرید. اگرچه دوربین اختصاصی ندارد و این فرآیند توسط دوربین سلفی انجام می شود، اما همچنان روشی مناسب برای بازکردن قفل صفحه نمایش محسوب می شود.

عملکرد دستگاه Galaxy S20 FE 4G

  • پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
  • در اندازه های مختلف رم و حافظه موجود است
  • پردازنده خوبیه

پردازنده موبایل Galaxy S20 fe 4g

گلکسی اس 20 FE از پردازنده قدرتمند اگزینوس 990 (7 نانومتر پلاس) سامسونگ استفاده می کند که دارای 8 هسته (دو هسته 2.73 گیگاهرتزی Mongoose M5، دو هسته 2.50 گیگاهرتزی Cortex-A76 و چهار هسته 2.0 گیگاهرتزی Cortex-A55) و Mali-G7 است. . MP11. این دستگاه از رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی بهره می برد که از نوع UFS 3.1 بوده و سرعت بالایی برای انتقال و پردازش محتوا دارد. همچنین اگر ظرفیت داخلی گوشی برای شما کافی نیست، می توانید از کارت حافظه جانبی استفاده کنید، اما متاسفانه کارت حافظه با سیم کارت دوم یک شیار مشترک دارد و باید بین سیم کارت دوم و سیم کارت یکی را انتخاب کنید. کارت حافظه به طور کلی باید بگوییم که سخت افزاری که برای گلکسی اس 21 FE 4G در نظر گرفته شده، برای اجرای بازی های جدید به خوبی عمل می کند و از این نظر گوشی خوبی به حساب می آید.

باتری گوشی Galaxy S20 FE 4G

  • شارژ بی سیم و شارژ معکوس
  • پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی

باتری سامسونگ گلکسی اس 20 FE

سامسونگ S20 FE 4G دارای باتری لیتیوم یونی 4500 میلی آمپر ساعتی است که توسط کاربر قابل تعویض نیست. اگرچه ظرفیت باتری در مقایسه با مدل های مشابه متفاوت است، اما استفاده از هوش مصنوعی و پردازنده با لیتوگرافی 7 نانومتری به علاوه باعث شده مصرف انرژی این گوشی هوشمند در پایین ترین سطح قرار گیرد. باتری 4500 میلی آمپری گوشی S20 FE 4G از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند که می تواند در 30 دقیقه گوشی شما را تا 57 درصد شارژ کند و شارژ کامل آن تنها 1 ساعت و 10 دقیقه زمان می برد. پشتیبانی از شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ معکوس با توان 4.5 وات از دیگر ویژگی های ارائه شده توسط گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 FE 4G است.

دوربین گوشی Galaxy S20 FE 5G

  • دوربین سه گانه با زوم اپتیکال 3 برابر
  • فیلمبرداری 60 فریم UHD
  • دوربین سلفی قدرتمند

دوربین Galaxy S20 FE 4G

سامسونگ در این گوشی از یک ماژول دوربین مستطیلی استفاده کرده است که شامل سه دوربین 12 مگاپیکسلی (عرض لنز 26 میلی متر، اندازه سنسور 1 / 1.76 اینچ، اندازه پیکسل 1.8 میکرومتر، f / 1.8، فوکوس خودکار دو پیکسل با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)، 8 مگاپیکسل (لنز تله فوتو 73 میلی متر، اندازه سنسور 1/4.5 اینچ، اندازه پیکسل 1.0 میکرومتر، f/2.0، فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال، زوم اپتیکال 3 برابر) و 12 مگاپیکسل (لنز فوق عریض 13 میلی متر با پوشش 113 درجه) اندازه سنسور /3.0، اندازه پیکسل 1.12 میکرومتر، f/2.2). نمایشگر این دوربین به خوبی یک پرچمدار است. در نور روز و محیط به خوبی کار می کند. در شب و در نور کم عملکرد قابل قبولی ارائه می دهد که می تواند رضایت بخش باشد و از ویژگی HDR استفاده می کند. کیفیت ضبط این دوربین 8K است که بسیار خوب است و با سرعت بالا و بدون شکستن فریم به راحتی تصاویر واضح و طبیعی را ثبت می کند. از قابلیت های ضبط این دوربین می توان به لرزشگیر الکترونیکی و ژیروسکوپ تصویر اشاره کرد که به ثبت و ساخت فیلم های عالی کمک می کند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با کیفیت بالا (عرض لنز 26 میلی‌متر، اندازه سنسور 1/2.74 اینچ، اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر، فوکوس خودکار، f/2.0) و فیلم‌برداری 4K به خوبی کار می‌کنند و می‌توانند اوقات خوشی را با دوستان خود بگذرانند. و خانواده خانواده در بهترین حالت

خلاصه

اگرچه محصولاتی مانند گوشی های S20 FE 4G کمیاب هستند، اما همچنان می توان آنها را رقیب سرسختی برای بسیاری از گوشی های پرچمدار دانست، زیرا این سری از گوشی ها با قیمت مناسب خود، امکاناتی مشابه یک تلفن همراه را در اختیار کاربر قرار می دهند. پردازنده مناسب، نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، دوربین با کیفیت، بلندگوهای استریو و … پکیج ارائه شده توسط گوشی S20 FE 4G است که می تواند انتخاب خوبی برای آن ها باشد. کاربران در دسته های مختلف اگر بازی اولویت شما نیست، نسخه 4G گلکسی S20 fe را برای یک گوشی عالی با ویژگی‌های مفید با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید.

سوالات متداول

دوربین گوشی سامسونگ را بسازید S20 FE آیا این خوب است؟ دوربین سه گانه این گوشی در مقایسه با رقبا و قیمت آن، عملکرد خوبی هم در شب و هم در نور مناسب دارد.

آیا این گوشی گلکسی است؟ S20 FE برای بازی خوبه؟ این گوشی دارای پردازنده اگزینوس 990 با 8 گیگابایت است که نوید یک دستگاه قدرتمند و بدون نقص را می دهد، اما سعی کنید این گوشی را برای وبگردی، تماشای فیلم، عکس و کارهای معمولی روزانه تهیه کنید تا گرما گرفتار نشوید. تلفن

باتری گوشی گلکسی S20 FE 4G چند روز طول میکشه؟ باتری 4500 میلی آمپری این گوشی از 12 ساعت تا یک روز استفاده معمولی دوام می آورد اما بهتر است باتری گوشی زیر 20 درصد افت نکند در غیر این صورت باعث کاهش عمر باتری می شود.

تلفن Galaxy S20 FE 4G گلکسی A72
تاریخ ورود 2 اکتبر 2019 6 آوریل 1400
سمت 8.4 x 74.5 x 159.8 میلی‌متر 8.4 x 77.4 x 165 میلی‌متر
وزن 190 گرم 203 گرم
سیم کارت دو سیم کارت دو سیم کارت
صفحه نمایش 6.5 اینچ – Super AMOLED 6.7 اینچ – Super AMOLED
سیستم عامل رابط اندروید 11 و OneUi 3.1 رابط اندروید 11 و OneUi 3.1
چیپس اگزینوس 990 اسنپدراگون 720G
کارت حافظه بله بله
حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت 128 و 256 گیگابایت
رم 6 و 8 گیگ 8 گیگابایت
دوربین عقب 12 مگاپیکسل 12 مگاپیکسل 8 مگاپیکسل 64 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل
دوربین جلو 32 مگاپیکسل 32 مگاپیکسل
باتری 4500 میلی آمپر ساعت 5000 میلی آمپر ساعت
رزرو سریع 25 وات 25 وات
رنگ صورتی آبی آبی نارنجی قرمز سفید سبز مشکی آبی سفید صورتی

اگر از مطلب طراحی و کیفیت ساخت گوشی گلکسی S20 FE 4G راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی گلکسی S20 FE 4G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی گلکسی S20 FE 4G"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427