بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیبراتون مدل SBS815

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیبراتون مدل SBS815 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Sibraton SBS815

  • بلندی صدا و کیفیت بالا
  • یک اکولایزر وجود دارد
  • کیفیت بدن قوی و قوی است
  • حمل آسان
  • رقص نور
  • بالاترین مقدار TWS
  • باتری خوب
  • فرم قدیمی
  • محدودیت زمان پاسخگویی محدود

اسپیکر بلوتوث سیبراتون مدل sbs815 یک اسپیکر ارزان قیمت برای مهمانی ها و فضاهای باز می باشد. برند سیبراتون با این مدل سعی کرد ویژگی های اسپیکرهای مهمانی از جمله صدای بلند و بیس قدرتمند را با قیمتی مناسب مطابقت دهد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سیبراتون مدل SBS815 با ابعاد 200*162*437 میلیمتر به وزن 2200 گرم. برای حمل آن دسته به صورت بلندگو روی آن قرار می گیرد. کلیدهای کنترل، نمایشگر دیجیتال در پنل جلویی قرار دارند. در آنها دکمه ای برای انتخاب بین حالت اکولایزر پیش فرض وجود دارد که انتخاب جالبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. در بالای آن میکروفون، USB، اسلات کارت حافظه و پورت AUX را پیدا می کنیم.

بررسی اسپیکر Sibraton SBS815

کناره های دو اسپیکر 4.2 اینچی sibraton sbs815 دارای چراغ های LED هستند تا نوری جذاب با ریتم موسیقی رقص ایجاد کنند. این رقص سبک در شب بسیار خوب است. راه ارتباطی با این محصول نسل پنجم بلوتوث و AUX است و در کنار آنها امکان انتقال لیست موسیقی با استفاده از کارت حافظه و فلش مموری وجود دارد. اسپیکر Sibraton SBS815 دارای باتری 1800 میلی آمپر ساعتی است که پس از 4 ساعت شارژ می تواند 6 ساعت پخش موسیقی با صدای 50 درصد را دوام بیاورد.

اگر دقیق به عینک نگاه کنیم، یکی از ایراداتی که می توان از اسپیکر sibraton sbs815 گرفت، طراحی قدیمی آن است که با سایر گجت های مدرن سازگاری ندارد. بحث اصلی را با این موضوع شروع می کنیم که اسپیکر Sibraton SBS815 دارای قابلیت TWS بوده و با اسپیکری به همین نام بی سیم است. با توجه به قیمت مناسب این اسپیکر، ارزش خرید آن به صورت استریو افزایش می یابد. هر یک از بلندگوهای 4.2 اینچی این مدل دارای توان خروجی 7.5 وات است. بنابراین حتی در حجم بالا نیز این مدل از کیفیت و وضوح خوبی برخوردار است. اما شدت نتایج این مدل با مقادیر 90 تا 16 هزار چندان جالب نیست. روی کاغذ، این بدان معنی است که باس عمیق تولید نمی شود و بیشتر امواج سه گانه نادیده گرفته می شود.

خلاصه

اما در عمل اسپیکرهای SBS815 عملکرد رضایت بخشی از خود نشان می دهند. دوبل بیس و کیفیت صدا از نکات بارز این اسپیکر است. با توجه به کلاس قیمتی، این مدل به خوبی دنیای یک خانه را پوشش می دهد. ابعاد و وزن مناسب است بنابراین ما Sibraton SBS815 را به عنوان یک اسپیکر قابل حمل در نظر می گیریم. در صورت تمایل به مشاهده قیمت و خرید اسپیکر می توانید به سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیبراتون مدل SBS815" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیبراتون مدل SBS815"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427