نقد و بررسی ساعت هوشمند Mibro Color

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت هوشمند Mibro Color و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی ساعت هوشمند Mibro Color

ساعت‌ها و گجت‌های هوشمند لوکس زیادی در بازار وجود دارند که ارزش دیدن را دارند. اما آنها همیشه از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. بنابراین، گاهی اوقات باید از یک ویژگی چشم پوشی کرد، اما ساعت هوشمند Mibro Color یکی از آن ساعت های هوشمند است که به دلیل معیارهای عملکردی آن مجبور نیستید از آن چشم پوشی کنید. طراحی مدرن، قدرت دستگاه و امکانات مختلف این ساعت را جذاب کرده بود. ساعت هوشمند Mibro Color دارای صفحه نمایش 1.57 اینچی، مانیتور ضربان قلب، اکسیژن خون Spo2، حالت های ورزشی متعدد و از همه مهمتر مقاومت در برابر آب 5ATM است که نسبت به قیمت ساعت Mibro Color بسیار جالب است. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قیمت ساعت Mibro Color

قیمت ساعت Mibro Color بسیار مقرون به صرفه است و از نظر طراحی، کارایی، کیفیت و توانایی منحصر به فرد است زیرا در تاریخ مرداد 1402 در بازار ایران قیمت ساعت Mibro Color کمتر برآورد شده است. بیش از یک میلیون تومان . ساعت های هوشمند در مدل ها و قیمت های مختلف در بازار موجود است. برای مقایسه بیشتر و قیمت ساعت هوشمند به فروشگاه اینترنتی 19 کارالا مراجعه کنید.

ساعت هوشمند رنگی باتری ساعت هوشمند Migo

در نهایت، ساعت رنگی شیائومی ظرفیت باتری مناسبی را ارائه می دهد که بهترین در کلاس خود با ظرفیت 270 میلی آمپر ساعت است که تا 7 روز با نظارت مداوم ضربان قلب و تا 10 روز در حالت آماده به کار بدون شارژ دوام می آورد. همه چیز به فعالیت شما بستگی دارد و شارژ ساعت هوشمند Mibro Color با شارژر مغناطیسی حدود 1.5 ساعت طول می کشد.

طراحی ساعت هوشمند Mibro Color

ساعت هوشمند رنگی شیائومی دارای شکل مستطیلی با بدنه فلزی و بند قابل تعویض است. این ساعت برای استفاده روزمره در هر شرایط آب و هوایی مناسب است. زیرا ساعت هوشمند Mibro Color دارای درجه ضدآب بالایی تا عمق 50 متری است.

به طور کلی، این ساعت از بدنه ای سبک و سبک ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم باکیفیت، با ضخامت 43 میلی متر و 10 میلی متر و وزن آن بیش از 51 گرم است که باعث راحتی در مچ دست می شود اگرچه ساعت هوشمند Mibro Caller گران است، اما متوجه کیفیت ساخت آن خواهید شد.

ویژگی Mibro Color

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color دارای حالت های ورزشی مختلف از جمله تردمیل، دویدن در فضای باز، پیاده روی، فوتبال، بدمینتون، تنیس، بسکتبال، دوچرخه سواری، یوگا، تمرینات قدرتی، پیاده روی و … می باشد.

علاوه بر ویژگی های ورزشی، در زمینه کارهای بهداشتی، ساعت Mibro Color شامل نظارت بر ضربان قلب در هر زمان است. بنابراین می توانید ضربان قلب خود را در هر زمانی کنترل و بررسی کنید. در رابطه با خواب، ساعت هوشمند Mibro Color یک ردیاب خواب نیز دارد که زمان خواب شما و همچنین کیفیت خواب و زمان بیداری شما را ثبت می کند تا الگوهای چرخه خواب شما را تجزیه و تحلیل کند.

یکی دیگر از سنسورهای سلامت در ساعت هوشمند Color، نظارت بر اشباع اکسیژن خون است. اگر ورزش شدید انجام دهید این ویژگی بسیار مفید است. زیرا با استفاده از آن شاهد کاهش اکسیژن در خون خواهید بود و با قطع فعالیت سطح اکسیژن خون خود را افزایش خواهید داد. ساعت هوشمند رنگی همچنین دارای عملکردهای نظارت بر ورزش و استرس است.

صفحه نمایش ساعت هوشمند رنگی

ساعت هوشمند Mibro Color دارای صفحه نمایش 1.57 اینچی با وضوح بالا با شیشه منحنی 2.5 بعدی و وضوح 240 در 288 پیکسل است. یک دکمه در نزدیکی صفحه ساعت برای روشن و خاموش کردن صفحه وجود دارد. ساعت Mibro Caller طراحی مدرن و ظریفی دارد و طراحی ساعت کلاسیک ظاهری جذاب به این ساعت بخشیده است. همچنین از صفحه های ساعت قابل تنظیم برای کسانی که می خواهند سفارشی سازی بیشتری انجام دهند پشتیبانی می کند.

توضیحات ساعت هوشمند Maybro Caller از نظر نرم افزاری

این ساعت هوشمند شیائومی با استفاده از اپلیکیشن Mibro Fit با اندروید و iOS سازگار است تا به شما در راه اندازی و استفاده بهتر از ساعت کمک کند. در Color Smart Watch می توانید از امکانات، آمار و عملکردهای این اپلیکیشن مانند مراحل انجام شده، ساعات خواب، اطلاعات آخرین اندازه گیری ضربان قلب و … استفاده کنید. همچنین می توانید اهداف ورزشی را تعیین و علامت گذاری کنید.

قیمت خرید ساعت هوشمند Mibro Color را بررسی کنید

ساعت MiBro Color برای کسانی که می خواهند ساعت هوشمند MiBro با ظاهری متفاوت داشته باشند، انتخابی عالی است. ساعت هوشمند Mibro Color دارای طراحی زیبا، وزن سبک و ظاهری زیبا است که از عملکردهای سلامتی و تناسب اندام پشتیبانی می کند. کیفیت ساعت با توجه به قیمت بالاتر از حد انتظار است. پس می توان گفت Maibro Color ارزش خرید بالایی دارد.

مزایای ساعت هوشمند Mibro Color

  • طراحی شیک و سبک
  • پشتیبانی از فعالیت های ورزشی کاربردی
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • قیمت مناسب

معایب ساعت هوشمند رنگی Meibro

  • نمی تواند صحبت کند

نقد و بررسی ساعت هوشمند Mibro Color

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند Mibro Color" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند Mibro Color"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427