برسی چسب استتار دیجیتالی

برسی

دیجیتالی

چسب استتار دیجیتالی
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

چسب استتار دیجیتالی

چسب استتار دیجیتال

توضیحات محصول:

چسب استتار دیجیتال یک روش جالب و راحت استتار است که می توان از آن برای تلفیق با طبیعت و استتار استفاده کرد.

از این ماده می توان برای پوشش تفنگ های شکاری، لنز دوربین، چراغ قوه و هر وسیله دیگری که نیاز به نور طبیعی دارد استفاده کرد.

این استیکر از کتان ساخته شده و بسیار نرم است.

ویژگی مهم این استیکر این است که استفاده از آن هیچ اثری از تفنگ یا نور یا وسیله ای که می خواهید استفاده کنید باقی نمی گذارد و علاوه بر آن به عنوان عایق محافظ نیز استفاده می شود.

اندازه: 10000×5 سانتی متر

وزن: 80 گرم

جنس: کتان

اگر از مطلب

چسب استتار دیجیتالی
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی چسب استتار دیجیتالی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی چسب استتار دیجیتالی"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427