بررسی اسپیکر کینگ استار مدل KBS 525

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر کینگ استار مدل KBS 525 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی بلندگو Kingstar KBS 525

  • صدای واضح و قدرتمند
  • رقص نور
  • ظاهر جذاب
  • قابلیت حمل و وزن مناسب
  • مناسب برای مهمانی ها
  • شارژ باتری خوب
  • قیمت خوب
  • باس کم

اگر می خواهید یک مهمانی بزرگ برگزار کنید یا می خواهید سیستم صوتی خانه خود را با محصولات خوب، قدرتمند و خوش صدا ارتقا دهید، بلندگوهای Kingstar KBS525 می توانند عضو بعدی خانواده شما باشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این اسپیکر با بررسی دقیق این محصول توسط تیم فروشگاه های معتبر اینترنتی همراه ما باشید. می توانید بهترین قیمت بلندگوهای KingStar را در فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی بیابید.

طراحی بلندگو Kingstar kbs 525

کینگ استار مدل KBS 525 یک اسپیکر خانگی همه جانبه است که در نگاه اول این پیام را به مخاطب منتقل می کند. رنگ مشکی آن در کنار ساخت خوب و استفاده از متریال مرغوب می تواند زیبایی اسپیکر یا تلویزیون را دو چندان کند. از طرفی با چراغ و رقص نور برای مهمانی چیزی گفته می شود. پنل جلویی از جنس استیل ضد زنگ از یک ووفر 8 اینچی و دو بلندگوی 3.5 اینچی محافظت می کند. همه بلندگوها دارای نور و رقص نور هستند. بالای اسپیکر KBS 525 میزبان کنترل پنل است که در قسمت بعدی به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت. در نهایت، دو محفظه نگهدارنده میکروفون روی پنل پشتی صاف قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که تنها یک میکروفون بی سیم همراه محصول است.

قابل حمل

در مورد قابلیت حمل، بلندگوی KBS 525 دارای دسته ای به سبک چمدان است که به شما امکان می دهد این دستگاه 5.2 کیلوگرمی را راحت تر جابجا کنید. این وزنه برای یک اسپیکر خانگی عالی است و تقریباً مشکلی نیست که آن را در خانه جابجا کنید یا آن را برای مهمانی در خانه دوستان بیرون بیاورید.

پورت ها و نحوه اتصال بلندگوی kbs 525 party boom king star

بلندگو Kingstar KBS525 راه های مختلفی را برای پخش موسیقی در اختیار کاربران قرار می دهد. می توانید رایانه، تبلت، آی پاد یا گوشی هوشمند خود را از طریق کابل AUX یا بلوتوث به بلندگوی KBS 525 متصل کنید. یا در صورت تمایل بدون استفاده از هیچ وسیله ای لیست پخش را با فلش مموری یا کارت حافظه TF به اسپیکر انتقال دهید. اما به لطف استفاده از بلوتوث 5.0، اسپیکر KBS525 Kingstar بهترین در مصرف انرژی است و از پایداری خوبی برخوردار است.

بلندگوی بلوتوث Kingstar kbs 525 باتری

قدرت بلندگوهای آینده KBS 525 هر بار در حال افزایش است و ویژگی خوب بعدی باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با 6 ساعت شارژ با ولوم 50 درصد است. به صدای بیشتری نیاز دارید؟ با حجم 80% و 100% می توانید انتظار شارژ 5 و 4 ساعته را داشته باشید. باتری بزرگ اسپیکر بلوتوث Kingstar kbs 525 نیز امکان شارژ گوشی را حتی با سرعت کم 2 آمپری نیز فراهم می کند.

کیفیت صدای Kingstar kbs 525

اما در نهایت، ارزش یک بلندگو با کیفیت صدای آن تعیین می شود. و به همین دلیل می توان اسپیکر KBS 525 را محصولی بسیار ارزشمند دانست که ساب ووفر 8 اینچی این اسپیکر 35 واتی و دو بلندگوی دیگر هر کدام دارای توان RMS 17.5 وات هستند که توان خروجی 70 وات را فراهم می کند. توان RMS 70 وات به این معنی است که می توانید با این قدرت ساعت ها بدون مشکل موسیقی پخش کنید اما در مدت زمان کوتاهی قدرت خروجی افزایش می یابد، به عنوان مثال بیس عمیق و قدرتمند.

گوش انسان صداهایی بین 20 تا 20000 هرتز می شنود. در واقع، برای گوش بزرگسالان، این تعداد به 20000-50000 کاهش می یابد. نرخ پاسخ فرکانسی این اسپیکر بین 65 تا 20 هزار هرتز است. با توجه به قیمت 525 کیلوبایت اسپیکر، برد بسیار خوب است و از صدای باس عمیق گرفته تا صداهای تریبل پشتیبانی می کند. علاوه بر قدرت و شدت صدا که با بالاترین ولوم زمین را تکان می دهد، وضوح و وضوح صدا و تریبل بسیار خوب و راضی کننده است.

کنترل پنل kingstar kbs 525

این اسپیکر ابزارهای مورد نیاز برای شخصی سازی و دریافت بهترین صدا را از طریق کنترل پنل دستگاه در اختیار کاربران قرار می دهد. دو پیچ چرخشی برای تنظیم سطح میکروفون و سطح اکو در دو طرف پیچ چرخشی بزرگ و زیبا برای تنظیم سطح موسیقی قرار داده شده است. کلیدهای دیگر به شما امکان می دهند چراغ ها، اولویت میکروفون، TWS، ضبط و حذف صداها و البته اکولایزر را روشن کنید.

ریموت کنترل بلندگو Kingstar kbs525

کنترل پنل ویژگی های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد، اما کنترل از راه دور استفاده از دستگاه را آسان تر می کند. علاوه بر عملکردهای معمول یک کنترل از راه دور مانند پخش و مکث موسیقی، رفتن به آهنگ قبلی و بعدی و تنظیم صدا، ریموت کنترل بلندگوی ارزان قیمت kbs 525 امکان ضبط صدا را نیز دارد تا بتوانید صدا را ضبط کنید. . شما می توانید با میکروفون بی سیم همراه دستگاه آواز بخوانید و ضبط های خود را ضبط کنید.

TWS در بلندگوهای kingstar kbs525

ویژگی TWS امکان جفت کردن دو بلندگوی KBS 525 را بدون مشکل اتصال چند کابل فراهم می کند. با توجه به قیمت اسپیکر KBS 525 که در محدوده مقرون به صرفه قرار دارد، این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا با قیمت مناسب و دو مدل از این اسپیکر، صدای استریو را به سیستم صوتی خانه یا مهمانی خود بیاورند. اسپیکر مهمانی بوم کینگ استار kbs 525 یک اسپیکر مهمانی عالی محسوب می شود.

خلاصه

در بازار رقابتی سیستم های صوتی و بلندگو، یافتن مناسب ترین گزینه دشوار شده است. همانطور که دیدیم این اسپیکر بلوتوث خانگی از برند معتبر کینگ استار دارای ویژگی های فراوان و ویژگی های خوب بسیاری است. اگر به دنبال بلندگوهای خانگی واقعا قدرتمند با قیمت مناسب هستید، خرید اسپیکر King Star KBS525 را به شما پیشنهاد می کنیم. فراموش نکنید که از محصولات ما دیدن کنید تا اسپیکر بلوتوث مورد نظر خود را با قیمتی خوب و مقرون به صرفه تهیه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر کینگ استار مدل KBS 525" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر کینگ استار مدل KBS 525"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427