برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Ultra 5G ظرفیت 256 گیگابایت – رم 12 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Ultra 5G ظرفیت 256 گیگابایت – رم 12 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

بررسی Samsung Galaxy Note 20 Ultra

سری گلکسی نوت سامسونگ یکی از اولین سری گوشی های هوشمندی بود که قلم به دنیای موبایل داد. شاید کلمه موبایل هوشمند برای این گوشی مناسب نباشد و بهتر است آن را یک کامپیوتر جیبی کوچک بنامیم! انجام بازی های سنگین و گرافیک یکی از ساده ترین کارها در این گوشی است و کیفیت فیلمبرداری 8K شما را به دنیای جدیدی از جزئیات می برد. حرفه ای و هوشمند دو صفت زیبا برای گلکسی نوت 20 اولترا به حساب می آیند. گوشی هایی که با عملکرد عالی خود برای رقابت با تمامی رقبا به بازار می آیند، بنابراین در سال 2020 شاهد رقابت جذابی بین گوشی های معرفی شده خواهیم بود.
امسال سامسونگ تصمیم به عرضه دو مدل از سری نوت گرفت و مدل های گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا را معرفی کرد. مراسم معرفی گوشی در زمان شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار شد و مراسم معرفی سری نوت 20 سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبود و به همین ترتیب برگزار شد و رنگ مسی مات که در تمامی تیزرهای تبلیغاتی سامسونگ قبل از این رویداد دیده می شد، بود. در نهایت دستگاه های جدید سامسونگ مانند گلکسی نوت 20 اولترا، گلکسی بادز لایو و گلکسی واچ 3 معرفی شده اند تا شاهد رنگ های جذاب دیگری در طراحی محصولات سامسونگ باشیم.

بررسی نوت 20 اولترا

کیفیت طراحی و ساخت

گلکسی نوت 20 اولترا در اوج زیبایی قرار دارد و مقاومت استثنایی دارد. سامسونگ بدنه مات این گوشی را با مقاوم ترین شیشه گوریلا گلس ارائه کرده است. Victos نام این نسخه گوریلا گلس است که در تست ها عملکرد خوبی داشته و کیفیت این گوشی سامسونگ را تضمین می کند. تیم طراحی سامسونگ سه رنگ جذاب مسی، مشکی و سفید را برای این گوشی در نظر گرفته است. به نظر می رسد امسال شاهد رنگ های مسی بیشتری در محصولات سامسونگ باشیم.
زبان طراحی این گوشی نسبت به نسل قبل تغییر کرده و بیشتر به سمت طراحی سری اس 20 به خصوص گلکسی اس 20 اولترا حرکت کرده است. این پدیده در طراحی چند دوربینی این گوشی بیشتر به چشم می خورد. صفحه نمایش این گوشی کیفیت خوبی دارد و باید با یک شیشه بزرگ محافظت شود. همانطور که گفتیم پنل پشتی توسط شیشه گوریلا گلس Victus محافظت می شود. این موضوع برای پنل جلویی گوشی و نمایشگر نیز صدق می کند و شیشه Victus بالاترین کیفیت نمایشگر گلکسی نوت 20 اولترا را پوشش می دهد. برای تکمیل کیفیت ساخت، یک قاب فولادی ضد زنگ به این مجموعه مستحکم اضافه کنید و ما احساس می کنیم سامسونگ در طراحی محور قلم 1000 دلاری پرچمدار خود از چیزی دریغ نکرده است.
در طراحی گلکسی نوت 20 اولترا، لبه ها کاهش یافت و این جلوه خاصی به دستگاه داد و در یادداشت برداری فوق العاده عمل کرد. قلم این گوشی پیشرفت های بسیار خوبی داشته و این گوشی هوشمند را به یکی از بهترین ها برای یادداشت برداری تبدیل کرده و تنها 9 میلی ثانیه تاخیر دارد. دوربین سلفی در سوراخ قرار گرفته و از گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس کوچکتر است. همچنین لبه های صفحه نمایش به صورت منحنی طراحی شده است و کره ای ها قابلیت های نرم افزاری خاصی را برای انحنای صفحه در نظر گرفته اند. در پشت گوشی، دوربین ها بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می کنند، زیرا مانند S20 Ultra در یک محیط مستطیلی بزرگ با زوم زیاد قرار گرفته اند. لوگوی سامسونگ در پایین برجسته است و بدنه مات آن کمترین اثر انگشت را دارد که نکته خوبی است.
قسمت پایینی گوشی دارای میکروفون، پورت USB Type-C 3.2، بلندگوهای استریو و قلم است. این را هم اضافه کنیم که سیستم صوتی این گوشی توسط AKG بهبود یافته است. در لبه بالایی گوشی درگاه سیم کارت و میکروفون دوم (برای از بین بردن نویز) و درگاه کارت حافظه خارجی نیز با درگاه سیم کارت مشترک است. متاسفانه در این گوشی جک 3.5 میلی متری هدفون وجود ندارد. گواهی IP68 تضمین می کند که گوشی به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری ضد آب است. اگرچه طراحی یک امر سلیقه ای محسوب می شود، اما در کل اگر روی افزایش دوربین اصلی تمرکز کنیم، گلکسی نوت 20 اولترا طراحی جذابی دارد و به خصوص رنگ مسی جدید توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

طراحی نوت 20 اولترا

ظاهر شود

صفحه نمایش حوزه ای است که سامسونگ می تواند هر ساله موفقیت های زیادی در آن کسب کند و نمایشگر تولید شده توسط سامسونگ آنقدر برجسته و با کیفیت است که نیازی به تعریف ندارد. زمانی تبلتی با صفحه نمایش 7 اینچی وجود داشت، اما با کاهش لبه های صفحه نمایش موبایل، اکنون با نوت 20 اولترا روبرو هستیم که اندازه صفحه نمایش 6.9 اینچی دارد و 91.7 درصد جلوی گوشی و استاندارد HDR10+ را برآورده می کند این صفحه نمایش Dynamic AMOLED دارای وضوح تصویر 1440 x 3088 پیکسل و 496 نقطه در هر اینچ است. نرخ تازه سازی 120 هرتز در وضوح FHD و 60 هرتز در وضوح QHD است تا بتوانید در حین کار با گوشی از حرکات نرم در منوها و بازی ها لذت ببرید. سامسونگ روشنایی این گوشی را 1500 نیت اعلام کرده است که عدد بسیار خوبی است و مشکلی برای کار با این گوشی در زیر نور آفتاب نخواهید داشت.

عملکرد نوت 20 فوق العاده

قلم اس

همانطور که در قسمت طراحی این گوشی سامسونگ اشاره کردیم، تاخیر این خودکار به میزان قابل توجهی کاهش یافته است تا بتوانید تجربه یک قلم واقعی را احساس کنید. این خودکار از بلوتوث و ژست های حرکتی پشتیبانی می کند و بسیاری از ویژگی های نرم افزاری مخصوص قلم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. تشخیص دست خط شما آسان است و می توانید آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشت های خود را برای اشتراک گذاری آسان تر به Word یا Power Point تبدیل کنید. در گلکسی نوت 20 اولترا، اتصال به رایانه شخصی ساده تر از همیشه است و می توانید به راحتی یادداشت های خود را به رایانه شخصی خود منتقل کنید.

قلم اولترا نوت 20

سخت افزار و نرم افزار

انجام بازی یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید با این گوشی انجام دهید زیرا پردازنده هوشمند و قدرتمند این گوشی با سیستم خنک کننده ای که دارد بهترین عملکرد را به شما می دهد. این گوشی از وای فای 6 بهره می برد و سرعت اینترنت به لطف استفاده از یک پردازنده جدید و هوشمند بسیار خوب است و نمایشگری متناسب با سرعت اینترنت شما دارد. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی در نسخه های 5G و 4G موجود است. پردازنده 7 نانومتری اگزینوس 990 در قلب گلکسی نوت 20 اولترا قرار گرفته و بسیار قدرتمند است. این پردازنده 8 هسته ای از دو هسته Mongoose M5 با فرکانس 2.73 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.50 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز استفاده می کند. پردازنده گرافیکی Mali-G77 MP11 مکمل پردازنده اصلی این گوشی برای اجرای بی نقص بازی ها و برنامه ها می باشد. سامسونگ این مدل گلکسی نوت 20 اولترا را در دو نسخه با حافظه 128 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی با حافظه رم 8 گیگابایتی معرفی و روانه بازارهای جهانی کرد. همچنین در این گوشی از حافظه UFS 3.0 استفاده شده که باعث بهبود عملکرد سخت افزاری این گوشی می شود.
قسمت نرم افزاری Note 20 Ultra دارای آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ One UI 2.5 و Android 10 است و سامسونگ قول پشتیبانی سه ساله از این سری را داده است تا تمرکز بیشتری روی پشتیبانی از محصولات خود داشته باشد. رابط کاربری سامسونگ تغییر چندانی نکرده است، اما ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده و عملکرد کلی بهتری دارد. طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در حال کار بر روی نسخه جدید رابط کاربری One UI 3 است و به زودی برای پرچمدار این شرکت عرضه خواهد شد. دستیار صوتی سامسونگ (بیکسبی) هوشمندتر شده و به صورت خودکار بیشتر صحبت می کند.

دوربین

گلکسی نوت 20 اولترا نماینده شایسته ای برای سامسونگ در بخش عکاسی است و کیفیت عالی ارائه می دهد. Note 20 Ultra از سه دوربین با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با فوکوس لیزری و لرزشگیر اپتیکال، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی پیروسکوپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، زوم اپتیکال 5 برابر و زوم هیبریدی 50 برابر، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی استفاده می کند. . این گوشی می تواند ویدیوهای 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه / 4K با 30 یا 60 فریم در ثانیه / Full HD با 30 یا 60 یا 240 فریم بر ثانیه / HD با 960 فریم بر ثانیه ضبط کند. کیفیت ضبط صدا در هنگام فیلمبرداری استریو است و کیفیت ضبط تصویر و صدای این گوشی بسیار خوب در نظر گرفته شده است و در حال حاضر جزو 10 گوشی برتر در بحث تصویر است. دوربین سلفی از دوربین 10 مگاپیکسلی باکیفیت بهره می برد و عکس های فوق العاده ای می گیرد. به لطف به روز رسانی های نرم افزاری و سخت افزاری، تصاویر در شب بهتر به نظر می رسند. هوش مصنوعی و پیشرفت های نرم افزاری نیز به خوبی پیشرفت کرده اند و محو کردن پس زمینه فیلم های گرفته شده از ویژگی های جالب و جذابی است که در این گوشی یافت می شود.

دوربین اولترا نوت 20

باتری و محافظ

آخرین نسخه های سری نوت یعنی نوت 10 و نوت 10 پلاس از نظر شارژ و باتری بسیار خوب بودند و این ویژگی به نسخه های جدید این سری یعنی نوت 20 و نوت 20 اولترا نیز منتقل شده است. ، جایی که گلکسی نوت 20 اولترا از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی از شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند و می تواند گوشی هایی را که از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند با سرعت 4.5 وات شارژ کند. با استفاده روزانه قطعا می توانید این گوشی را یک روز شارژ کنید. امنیت گوشی را حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر تامین می کند و سرعت خوبی دارد اما از نظر ما سرعت باز شدن با سنسور خازنی بیشتر است.

خلاصه

گلکسی نوت 20 اولترا، پرچمدار 1000 دلاری قلم محور سامسونگ، بار دیگر ثابت کرد که می تواند کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. اگر به دنبال یک گوشی کامل هستید و دوربین، پردازنده و باتری برایتان بسیار مهم است، حتماً مشخصات گلکسی نوت 20 اولترا را بررسی کنید. این گوشی زیبا و در عین حال بادوام است و بهترین عملکرد را در اختیار طرفداران سامسونگ قرار می دهد تا بهترین تجربه را در خرید گوشی های سری نوت و گوشی های هوشمند خود داشته باشند.

چرا خرید

– صفحه نمایش بزرگ

– عمر باتری طولانی

– استفاده از S Pen

– پردازنده قدرتمند

– دوربین با کیفیت خوب

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Ultra 5G ظرفیت 256 گیگابایت – رم 12 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Ultra 5G ظرفیت 256 گیگابایت – رم 12 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Ultra 5G ظرفیت 256 گیگابایت – رم 12 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427