برسی؛  نقد و بررسی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 508D

در این مطلب با موضوع  نقد و بررسی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 508D و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

نقد و بررسی اجاق گاز سینگر SDG 508D


شرکت صنعتی سینگر در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی می باشد که با استفاده از آخرین تکنولوژی روز محصولات گرم بسیار عالی تولید می کند. این شرکت از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه به عنوان یکی از تولیدکنندگان معروف لوازم خانگی به شمار می رود. در ادامه به بررسی اجاق گاز سینگر SDG 508D می پردازیم. آشپزخانه را می توان مرکز خانه در نظر گرفت زیرا جایی است که تهیه غذا، شستن ظروف و فعالیت های مربوط به آن انجام می شود و بسیاری از لوازم خانگی از جمله اجاق گاز در آن قرار دارد. اجاق گاز انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین آنها اجاق گاز است. این دستگاه مدرن فضای کمی را اشغال می کند و از طراحی بیرونی بهره می برد که می توان گفت در هر آشپزخانه ای کاربرد دارد.

وضعیت:

یکی از مدل های پرطرفدار که در بین خریداران بسیار محبوب است، اجاق گاز سینگر SDG 508D می باشد. این دستگاه کارآمد دارای 5 شعله موازی است و یک شعله بزرگ یا یک شعله برنج در سمت راست قرار داده شده است که بهترین نوع شعله را فراهم می کند و از تمام فضای اجاق گاز استفاده می کند. این دستگاه دارای ابعاد استاندارد جهت نصب در آشپزخانه هایی با فضای محدود می باشد. بنابراین طول این فر به 90 سانتی متر و عرض آن به 52 سانتی متر می رسد. وجود صفحه پایین تر، حجم ارگونومیک و اتوی قابل شستشو آن را به یکی از مطلوب ترین گزینه ها تبدیل کرده است. نکته مهم دیگر مصرف انرژی عالی این محصول است که دارای رتبه A می باشد و باعث کاهش مصرف برق و گاز و در نهایت کاهش هزینه و انرژی می شود. جنس صفحه نمایش به کار رفته در این دستگاه شیشه است که نشکن و ضد خش بوده و تا 300 درجه سانتیگراد را تحمل می کند. علاوه بر این سر شعله نسل جدید با قدرت حرارتی و راندمان بالا زمان پخت را کاهش می دهد. ترموکوپل سبک تر و فوق سریع در این دستگاه که به محض خاموش شدن شعله جریان گاز را قطع می کند، این اجاق گاز را ایمن تر کرده و پخت و پز را آسان می کند. اگر به دنبال خرید اجاق گاز با کیفیت و قیمت مناسب هستید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.



 نقد و بررسی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 508D

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛  نقد و بررسی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 508D" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛  نقد و بررسی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 508D"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427