بررسی اسپیکر دسکتاپ ونوس مدل PV-SB500

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر دسکتاپ ونوس مدل PV-SB500 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی مدل ونوس دسکتاپ PV-SB500

یکی از بهترین اسپیکرهای ایستاده را می توان به عنوان اسپیکر رومیزی PV-SB500 Venus قرار داد که علاوه بر کیفیت صدای آن از طراحی حرفه ای و جذابی برخوردار است. شکی نیست که این اسپیکر بلوتوثی را باید برای کاربرانی که به دنبال خرید محصولی خاص و منحصر به فرد برای محیط خود هستند راحت و موثر دانست. در این قسمت به مشخصات فنی، قابلیت ها و ویژگی های اسپیکر رومیزی PV-SB500 Venus می پردازیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

اسپیکر رومیزی ونوس مدل PV-SB500; طراحی

همانطور که از تصاویر منتشر شده مشخص است، ظاهر این دستگاه منحصر به فرد است و زمانی که آن را در کنار میز تلویزیون یا اتاقی که دوست دارید قرار دهید، می تواند ظاهر محیط را تغییر دهد. این اسپیکر بلوتوث 10 کیلوگرمی Venus به عنوان یکی از سنگین ترین اسپیکرهای بلوتوث ایستاده شناخته می شود که عملکرد بسیار خوبی دارد. البته فراموش نکنید که این محصول در برابر آب و گرد و غبار مقاومت نمی کند و باید آن را در محیطی امن قرار دهید.

بررسی مدل ونوس دسکتاپ PV-SB500

این اسپیکر بلوتوث ایستاده Venus دارای یک درگاه جک هدفون 3.5 میلی متری است و در کنار آن یک پورت USB و یک اسلات کارت حافظه TF را خواهید دید. البته همانطور که از نام محصول مشخص است از بلوتوث پشتیبانی می کند و می تواند شرایط ارتباطی خوبی را برقرار کند.

یکی دیگر از ویژگی های اسپیکر رومیزی PV-SB500 Venus را باید تجهیزات نشانگر LED دانست. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که اطلاعات مهمی از فایل های موسیقی و موارد دیگر به دست آورید. ابعاد اسپیکر Venous SB500 برابر با 600x350x600 میلی متر می باشد و با اندازه منحصر به فرد خود می تواند تاثیر بسزایی در جلب توجه مخاطبان داشته باشد.

اسپیکر رومیزی ونوس مدل PV-SB500; مهارت ها

در قسمت طراحی به پورت های این دستگاه اشاره شده است; به لطف پورت داخلی این محصول می توان انتظار داشت که امکان استفاده از فلش مموری، کارت حافظه، بلوتوث و AUX برای اتصال و پخش فایل های صوتی وجود داشته باشد.

البته این اسپیکر بلوتوث ونوس دارای ورودی میکروفون است و امتیاز بزرگی محسوب می شود. می توانید از میکروفون باکیفیت برای آواز خوانی استفاده کنید که تاثیر بسزایی در افزایش لذت مجالس خانواده و دوستان دارد.

برد 10 متری اسپیکر Venus SB500 مانند سایر دستگاه های بلوتوث به شما این امکان را می دهد که آن را از راه دور کنترل کنید. همچنین فرمت های پشتیبانی شده از این ابزار باید با نام های MP4 و MP3 شناخته شوند. اگر بخواهیم یکی از مهم ترین و برترین ویژگی های اسپیکر رومیزی PV-SB500 Venus را به نمایش بگذاریم، طراحی زیبا با کیفیت صدای عالی خواهد بود. خرید اسپیکر رومیزی Venus PV-SB500 از فروشگاه های معتبر اینترنتی کار سختی نخواهد بود.

خلاصه

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین بلندگوهای کفپوش Venus هستید، بلندگوهای رومیزی PV-SB500 Venus بهترین انتخاب هستند. شما می توانید قیمت Venus PV-SB500 را در فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی بررسی و اقدام به خرید نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر دسکتاپ ونوس مدل PV-SB500" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر دسکتاپ ونوس مدل PV-SB500"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427