نقد و بررسی ساعت هایلو سولار

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت هایلو سولار و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

ایده های ساعت آفتابی هیلو

ساعت هیلو سولار یکی از محبوب ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است که با عمر باتری خوب، سبک کلاسیک و صفحه گرد بزرگ، خریداران زیادی را به خود جذب می کند. همچنین قیمت ساعت هیلو سولار دلیل دیگری برای متقاعد کردن شما به خرید است. در ادامه به بررسی ساعت هیلو Ls05 از زوایای مختلف می پردازیم.

توضیحات و قیمت مدل دیگر: ساعت Ls05s را ببینید

قیمت ساعت هوشمند هیلو سولار

این شرکت به منظور نظارت بر سایر شرکت های فعال در این زمینه وارد عرصه ساعت سازی نیز شده است. همانطور که در صفحه ساعت های هوشمند شیائومی مشاهده می کنید، شاهد انواع مدل های این برند هستیم که کیفیت خوب و قیمت پایین از جمله ویژگی های آن است.

شیائومی این بار با عرضه ساعت هوشمند هیلو سولار توانسته محصولی بسیار خوب با امکانات و عملکردهایی را روانه بازار کند که واقعا نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد. امروزه برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی را ارائه می دهند و از طرفی قیمت های بالایی نیز دارند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید یکی از مدل های ساعت هوشمند را دارید، از طرفی دیگر نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید آن بپردازید، می توان گفت با توجه به قیمت هیلو سولار ساعت، این گجت هوشمند این بهترین انتخاب برای شماست. قیمت ساعت هوشمند شیائومی هیلو سولار در بازارهای جهانی حدود 20 یورو است.

لازم به ذکر است که اگر ظاهر این ساعت توجه شما را به خود جلب نکرد و یا قصد دارید ظاهر آن را با مدل های دیگر مقایسه کنید، می توانید علاوه بر قیمت ساعت هوشمند روزانه، ظاهر مدل های مختلف را در صفحه مربوطه بیابید. .

باتری ساعت هیلو Ls05

ساعت هوشمند هیلو سولار دارای باتری 340 میلی آمپر ساعتی است. این پول برای وسایل قابل استفاده مناسب است. ساعت های هوشمند خورشیدی می توانند به راحتی تا 30 روز با یک بار شارژ دوام بیاورند که برای یک ساعت هوشمند عالی است. با این حال، اگر 24 ساعت از ضربان قلب استفاده کنید، عمر باتری کاهش می یابد.

ساعت هوشمند شیائومی هیلو سولار با استفاده از یک رابط مغناطیسی مخصوص شارژ می شود که به دو پین پوگو در پشت ساعت متصل می شود. پیوند آنقدر قوی است که به خودی خود شل نمی شود. به لطف آهنربا، اتصال آن نیز آسان است. شارژر فقط 500 میلی آمپر ساعت با ولتاژ 5 ولت می کشد، به این معنی که می توانید آن را به هر پورت USB وصل کنید. فرآیند رزرو به سرعت شروع می شود. در حدود یک ساعت و نیم می توانید صفر تا 50 درصد باتری را دریافت کنید. پس از آن، ممکن است سرعت شارژ برای محافظت از باتری کوچک کاهش یابد. شارژ کامل ساعت هوشمند خورشیدی هیلو حدود سه ساعت طول می کشد.

طرح ساعت آفتابی هیلو

Ls05 یکی از بهترین ساعت های هوشمند در این بازه قیمتی است و برای کاربران علاقه مند به ساعت های کلاسیک جذاب به حساب می آید. اگرچه قیمت ساعت هیلو Ls05 چندان بالا نیست، اما بدنه فلزی و حس کلی آن بسیار چشمگیر است. فریم فلزی نیز ظاهری منحصر به فرد به دستگاه می دهد که مورد استقبال برخی از کاربران قرار گرفته است.

در صفحه مشخصات رسمی ساعت هوشمند هیلو سولار، لایه محافظ خاصی برای شیشه وجود ندارد، به این معنی که باید مراقب ساعت باشید و اجازه ندهید آسیب ببیند. ساعت هوشمند Haylou Solar نیز از نظر راحتی بالاتر از کلاس خود است. پروفیل باریک آن را روی مچ محکم می کند و احتمال ضربه و خراش تصادفی را محدود می کند. پشت پلاستیکی ساعت هیلو سولار نسبتاً صاف است و حتی در موقعیت کمر تنگ‌تر نیز راحت می‌ماند، هیلو Ls05 دارای بند استاندارد 22 میلی‌متری است. بند سیلیکونی ساعت حتی با مکانیزم کلاسیک گیره نیز شایسته تحسین است. سازنده برای کمربند خود از اصطلاح فناوری نور نانو استفاده کرده است، مشخص نیست که چرا از این اصطلاح استفاده کرده اند، اما به طور کلی تسمه بسیار نرم و محکم است، شما از عرق کردن، کثیف شدن یا خیس شدن نمی ترسید.

قابلیت های خورشیدی هیلو

ساعت‌های هوشمند خورشیدی مانند سایر برندهای محبوب، پشتیبانی خوبی از برنامه‌های شخص ثالث یا اکوسیستم‌های نرم‌افزاری ندارند. این ساعت در واقع یک ردیاب فعالیت هوشمندتر است.

گام شمار ساعت هوشمند Haylou Solar Ls05 تقریبا قابل اعتماد است و انتظارات شما را برآورده می کند. اعداد مسافت و کالری همراه با ضربان قلب و اعداد مانند یک ردیاب ساده‌تر ارائه می‌شوند. ساعت هوشمند Ls05 دارای یک دستگاه حسگر است که می تواند بسیاری از کارها را به تنهایی انجام دهد. این ساعت به شما امکان می دهد یکی از 12 حالت ورزشی ذکر شده در زیر را به صورت دستی فعال کنید.

ساعت هوشمند Ls05 از GPS پشتیبانی نمی کند، در واقع این ویژگی فاقد است. از جمله ویژگی های این محصول می توان به نمایش نوتیفیکیشن، مکث، پشتیبانی از اسکایپ، فیسبوک، لینکدین، توییتر، رد تماس، یادآوری غیرفعال، یادآور جلسه و نظارت بر خواب اشاره کرد. عملکرد صحبت کردن برای ساعت Haylou Ls05 پشتیبانی نمی شود، همچنین از سیم کارت پشتیبانی نمی کند.

صفحه نمایش ساعت هوشمند هیلو سولار

ساعت هیلو سولار دارای یک LCD 1.28 اینچی است که واقعا زیبا به نظر می رسد. رنگ های این نمایشگر جذاب و پویا هستند و متن و عناصر رابط به لطف وضوح 240 در 240 پیکسل به اندازه کافی واضح به نظر می رسند. در ساعت آفتابی Haylou چهار سطح روشنایی وجود دارد که باید آنها را به صورت دستی تغییر دهید، زیرا هیچ سنسور روشنایی برای حالت خودکار وجود ندارد.

توضیحات ساعت هوشمند خورشیدی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری

یکی از مهم ترین ویژگی های ساعت سولار پشتیبانی از اندروید نسخه 4.4 و IOS نسخه 8 به بعد است.

بررسی قیمت ساعت خورشیدی هیلو

ساعت هوشمند Xiaomi Haylou Solar Ls05 یک گجت پوشیدنی هوشمند با طراحی زیبا و خوش ساخت، با طراحی کلاسیک، قاب فلزی مستحکم و ساختار محکم است. گواهی IP68 به این معنی است که شما می توانید آن را همیشه بپوشید، در حالی که عمر باتری 30 روزه چشمگیر و صفحه نمایش LCD تمام رنگی یک گزینه طراحی مدرن و در عین حال قوی را تکمیل می کند.

ساعت زیبای هیلو سولار مناسب برای مجالس روزمره و رسمی است و با استایل اسپرت جلوه ای خوب و زیبا دارد. با استفاده از این ساعت، فعالیت‌های ورزشی شما از جمله دویدن، پیاده‌روی سریع، دوچرخه‌سواری، شنا، کوهنوردی، دویدن در داخل خانه، دوچرخه‌سواری، یوگا، باشگاه – واقعاً، بسکتبال، فوتبال و قایقرانی به خوبی تماشا می‌شوند. در مجموع با توجه به قیمت ساعت هوشمند هیلو سولار، این مدل از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. نظر شما در مورد خرید ساعت های خورشیدی هیلو چیست؟

مزایای ساعت های آفتابی هیلو

  • باتری قدرتمند با ظرفیت شارژ بالا
  • ضد آب
  • ظاهر جذاب و به روز
  • قیمت مناسب
  • بسیاری از ورزش ها

معایب ساعت هیلو Ls05

  • جی پی اس نداره
  • نمی تواند صحبت کند

نقد و بررسی ساعت هایلو سولار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هایلو سولار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هایلو سولار"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427