بررسی اسپیکر ونوس مدل PV-SB750

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر ونوس مدل PV-SB750 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Venus PV-SB750

  • کیفیت و صدای خوب
  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • ورودی میکروفون
  • با کنترل از راه دور
  • استریو
  • ندارند

بلندگوهای Venus SB750 دو بلندگوی باکیفیت هستند که به راحتی یک خانه را پوشش می دهند. چون دوتا هستند، صدای استریو تولید می کنند. اگر قصد خرید اسپیکر PV-SB750 را دارید با ما در نقد و بررسی این محصول همراه باشید. برای اطلاع از جدیدترین و بهترین قیمت بلندگوهای Venus SB 750 به وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

طراحی

ارتفاع هر بلندگو 102 سانتی متر است که بیش از نیمی از قد یک بزرگسال است. عرض 22×41 اینچ. این ارتفاع به همراه وزن 15 کیلوگرمی و فرم کلی اسپیکر Venus SB750 آن را از دسته اسپیکرهای قابل حمل خارج می کند. هر واحد دارای یک ساب ووفر 10 اینچی، یک ساب ووفر 4 اینچی و یک توییتر است. پنل جلویی یکی از بلندگوها دارای صفحه لمسی دیجیتال برای کنترل دستگاه می باشد. پنل لمسی پاسخگو است و به شما امکان می دهد بین آهنگ ها سوئیچ کنید، صدا را تنظیم کنید، صدای باس و صدای میکروفون را تنظیم کنید. خوشبختانه برای راحتی بیشتر، یک ریموت کنترل همراه با بلندگو قرار داده شده است. این ریموت علاوه بر کلیدهای تنظیم صدا برای تنظیم صدا و مدیریت پخش موسیقی، دارای کلیدهای بی صدا، تکرار و اکولایزر است و امکان تغییر حالت رادیویی را فراهم می کند.

شما می توانید به دو صورت بی سیم و با کابل به اسپیکر Venus SB750 متصل شوید و با کارت حافظه یا پورت – USB stick لیست پخش خود را به اسپیکر منتقل کنید. درگاه ورودی در پشت یکی از بلندگوها قرار دارد و شامل ورودی بلندگوی دوم، دو ورودی میکروفون، AUX، پورت USB Type-A و اسلات کارت حافظه است. علاوه بر پورت، پنل پشتی میزبان آنتن رادیویی FM است. این اسپیکر باتری ندارد و از برق شهری تغذیه می کند.

کیفیت صدا

به لطف سه بلندگوی بزرگ و قدرتمند، اسپیکر ونوس دارای محدوده فرکانس بسیار بالایی است که بیشتر صداهای شنیده شده توسط گوش انسان را پوشش می دهد. وضوح و کیفیت صدا نسبت به قیمت بسیار مناسب است و بلندی آن می تواند محیط خانه را پوشش دهد.

ساب ووفر 10 اینچی با ووفر 4 اینچی در رده میانی و توییتر در تریبل صدای قدرتمندی تولید می کند. صدا واضح است و جداسازی صدای استریو بین دو کانال به خوبی انجام شده است. وجود یک ساب ووفر در بازی های ویدیویی به تولید صداهای شلیک و انفجارها کمک می کند، بنابراین با خرید بلندگوی PV-SB750 با تنظیم استریو، می توان از آن به عنوان صداهای بازی نیز استفاده کرد. البته به دلیل حجم زیاد و وزن زیاد (در مجموع 30 کیلوگرم) برای کنسول های بازی منطقی ترند.

خلاصه

اگر خواهان یک اسپیکر رومیزی باکیفیت با قیمت مناسب و عملکرد خوب هستید، توصیه می کنیم این محصول از برند ونوس را بررسی کنید. مطمئنا از صدای این اسپیکر شگفت زده خواهید شد و خرید خوبی خواهید داشت. قیمت اسپیکر Venus SB 750 با توجه به تمامی امکانات خوب مقرون به صرفه است و این اسپیکر ارزش خرید دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر ونوس مدل PV-SB750" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر ونوس مدل PV-SB750"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427