برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 509W

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 509W و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

اجاق گاز سینگر SDG 509W را معرفی می کنیم

چیدمان شیک آشپزخانه در طراحی داخلی بسیار مهم است. زیرا آشپزخانه مهمترین مکان خانه است و معمولاً هر روز زمان زیادی را در آن می گذرانیم. همچنین از آنجایی که آشپزخانه مکانی برای طبخ و تهیه غذای سالم است، دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهم ترین عناصری است که بر رژیم غذایی افراد تأثیر می گذارد و ما را تشویق به تغذیه سالم یا اجتناب از آن می کند. علاوه بر وسایل ضروری مانند یخچال، ماشین لباسشویی و …. در حال حاضر مدل های مختلفی از این وسیله کاربردی در بازار موجود است که یکی از آنها اجاق گاز سینگر SDG 509W می باشد.

وضعیت:

این اجاق گاز یک وسیله 5 شعله است که فضای لازم را برای قرار دادن ظروف در اندازه های مختلف فراهم می کند. لازم به ذکر است که شعله های مختلف قدرت حرارتی متفاوتی دارند و در نتیجه قابلیت پخت متفاوتی دارند.

این دستگاه با طول 90 سانتی متر و عرض 52 سانتی متر طراحی شده است که فضای زیادی را اشغال نمی کند و بهترین استفاده را از آشپزخانه می کند. جنس شیشه آن نشکن و ضد خش است که حرارت را تا 300 درجه سانتیگراد تحمل می کند و گاز را در برابر ضربه مقاوم کرده و جلوه زیبایی به آن بخشیده است.

علاوه بر این صفحه زیرین شکل منحصر به فردی دارد و توری های روی آن از فولاد است که بادوام و ماندگار بوده و در برابر ضربه و حرارت مقاوم است و فاصله خوبی بین صفحه و شعله ایجاد می کند. در این مدل از گاز صفحه سینگر از سر شعله جدید با قدرت و راندمان حرارتی بالا استفاده شده که باعث افزایش سرعت پخت و صرفه جویی در زمان در غلظت حرارت می شود.

نکته مهم دیگری که در انتخاب این دستگاه بسیار حائز اهمیت است ایمنی آن است که با استفاده از سیستم نور و ترموکوپل فوق سریع تا حدودی برطرف می شود. اگر به هر دلیلی شعله اجاق گاز خاموش شود، به دلیل خطر نشت گاز و آتش سوزی، جریان گاز به طور خودکار قطع می شود. برای تنظیم شعله از ولوم ارگونومیک با طراحی خاص در این دستگاه استفاده شده است.

یکی از مواردی که این مدل را متمایز می کند عدد مصرف انرژی A است که به معنای بهترین مصرف انرژی برق و گاز است. با توجه به این ویژگی ها، این دستگاه تمامی استانداردهای لازم را برای یک محصول ایمن و با کیفیت دارد و می تواند توصیه ای آسان و مناسب برای آشپزخانه شما باشد.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 509W

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 509W" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 509W"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427