برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 510W

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 510W و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز سینگر SDG 510W

آشپزخانه به عنوان قلب تپنده هر خانه از اهمیت بالایی برخوردار است و چیدمان آن همواره مورد توجه بوده است. اولین قدم در سازماندهی آشپزخانه این است که از وسایل اضافی و حجیم خودداری کنید. برای همه چیز در آشپزخانه، از خود بپرسید، “آخرین بار کی از این وسیله استفاده کردم؟” اگر پاسخ این پاسخ روشن نیست، از گذاشتن این آیتم در دکوراسیون منزل و سازمان خود دریغ نکنید.

مثلا خیلی ها سرخ کن خریدند یا از شخصی هدیه گرفتند اما اصلا از آن استفاده نکردند و همچنان در چیدمان ظروف آشپزخانه قرار می دادند. اما وسیله ای مانند اجاق گاز در راس وسایل آشپزخانه محسوب می شود، بنابراین آشپزخانه بدون آن بی معنی است. اجاق گاز سینگر SDG 510W یکی از مدل های این برند می باشد که در ادامه توضیحات را توضیح خواهیم داد.

وضعیت:

اجاق گاز سینگر SDG 510W یکی از جدیدترین محصولات شرکت صنعتی سینگر می باشد که در ابعاد 90*52 ساخته شده است. این اجاق گاز دارای 5 شعله می باشد. شعله اصلی که شعله پخت محسوب می شود در قسمت میانی و سایر شعله ها در کناره ها قرار گرفته اند. برای طراحی صفحه نمایش این مدل از شیشه نشکن و ضد خش با مقاومت در برابر ضربه و حرارت زیاد استفاده شده است.

برای محافظت از این صفحه شیشه ای از توری های فولادی ساخته شده از داکتل استفاده شده است که به دلیل استفاده از مواد خوب و تکنولوژی روز در تولید، ظاهر بسیار زیبایی دارند و به عنوان ابزار مناسبی در بازار – به خریدار معرفی می شوند. از نظر طراحی، سینگر کمی ذوق زد و با انداختن یک خط سفید دور شعله و حجم، این اجاق گاز را در سادگی خود گرفت.

از جمله ویژگی های این توری می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه، جلوگیری از رسیدن گرما به حجم، انتقال حرارت بهتر، تنظیم فاصله مناسب بین صفحه و شعله، امکان جداسازی آسان و سهولت کار اشاره کرد. شستشو مشعل به کار رفته در این دستگاه نسل جدید و دارای قدرت و راندمان حرارتی بالایی می باشد که باعث توزیع متعادل حرارت و کاهش زمان پخت می شود.

همانطور که می دانید کار با فرآورده های گازی همیشه خطرناک است و نگرانی اصلی آتش سوزی ناشی از نشت گاز است. این شرکت برای رفع این مشکل از چراغ و ترموکوپل اتوماتیک (سیستم حفاظت در برابر شعله) در طراحی این محصول استفاده کرده است که با خاموش شدن شعله به هر دلیلی جریان گاز بلافاصله قطع می شود. صفحه زیرین این مدل یک تکه است که باعث سهولت در نگهداری و نظافت اجاق گاز می شود. در نهایت اگر قصد خرید اجاق گاز را دارید، این مدل از همه لحاظ پاسخگوی انتظارات شما خواهد بود.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 510W

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 510W" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 510W"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427