نگاهی به اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2379

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2379 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث Tesco TS 2379 را بررسی کنید

بررسی اسپیکر بلوتوث Tesco TS 2379

در ابتدا باید بگوییم که اسپیکر TS 2379 با طراحی مشابه رادیو قدیمی بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد. اگر دوست دارید محصولی با کیفیت و با طراحی قدیمی و کلاسیک داشته باشید، اسپیکر بلوتوثی مدل TS 2379 برای شما مناسب است قیمت اسپیکر TS 2379 به گونه ای است که برای خرید آن با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. اما قبل از خرید اسپیکر تسکو ts 2379 بهتر است از ویژگی های خاص این محصول مطلع شوید.

  • طراحی کلاسیک و زیبا
  • توان خروجی بالا
  • قابل استفاده با سیم و بی سیم
  • زمان طولانی شارژ باتری
  • ضد آب
  • مواد پلاستیکی

طراحی و عملکرد

در ابتدا بد نیست به ویژگی های ارتباطی اسپیکر تسکو اشاره کنیم. می توانید کارت حافظه و فلش USB را به اسپیکر TS 2379 متصل کنید همچنین می توانید کابل خروجی صدا 3.5 میلی متری را وصل کرده و از این کابل استفاده کنید. البته اسپیکر S-BS717 سیبراتون با بلوتوث به انواع دستگاه ها متصل خواهد شد. در این محصول از بلوتوث 4.2 استفاده شده است. طول این محصول تا 10 متر می باشد و می توانید دستگاه های مختلف را بدون مشکل به آن متصل کنید. تنوع پورت ها و روش های ارتباطی اسپیکر TS 2379 را برای استفاده در موقعیت های مختلف عالی کرده است.

بررسی اسپیکر بلوتوث Tesco TS 2379

ابعاد این محصول 90*108*196 میلی متر و وزن آن 651 گرم است. این ابعاد و وزن تقریبا درست به نظر می رسد. به راحتی می توانید این دستگاه را حمل کنید و فضای کمی را اشغال کنید. البته باید بگوییم که این محصول ضد آب نیست و بدنه آن پلاستیکی است. بنابراین اگر این محصول را بیرون از منزل حمل می کنید، مراقب باشید که در دستانتان لیز نخورد و به زمین نخورد.

اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2379 علاوه بر داشتن طراحی زیبا و کلاسیک از قدرت خروجی خوبی نیز برخوردار است. توان این محصول به 360 وات می رسد که برای محصولی در این اندازه بسیار خوب است. در اسپیکر بلوتوث Tesco TS 2379 از باتری 1500 میلی آمپری استفاده شده است. برای شارژ این مقدار باتری باید چند ساعت صبر کنید. با شارژ کامل باتری می توانید تا 5 ساعت به موسیقی گوش دهید. تابه میزان تولید صدا را 50 درصد عنوان کرد. هر چه میزان صدا را بیشتر کنید، باتری گران‌تر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2379" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2379"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427