برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 512D

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 512D و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز سینگر SDG 512D


در یک آشپزخانه مدرن بسیار مهم است که چیدمانی داشته باشد که سادگی را نشان دهد. به جای استفاده از وسایل تزیینی و کم مصرف در آشپزخانه، می توانید گزینه های دیگری را به دکوراسیون آشپزخانه اضافه کنید که علاوه بر زیبایی و مرتب نگه داشتن آشپزخانه، از شلوغی بیش از حد آن جلوگیری می کند. به عنوان مثال استفاده از اجاق گاز علاوه بر اشغال فضای کمتر به آشپزخانه زیبایی بیشتری می بخشد و به ایجاد طراحی مدرن آشپزخانه کمک می کند.

شرکت تولیدی صنعتی سینگر در سال 1371 تاسیس شد که با هدف تولید محصولات گرم، اجاق گاز با تمامی تجهیزات و در مدت زمان کوتاه با عزمی راسخ برای تولید محصولات خوب و مطابق با سلیقه مشتری فعالیت می کند. در بازار داخلی به عنوان یک تولید کننده وارد صنعت لوازم خانگی شد. اجاق گاز سینگر SDG 512D یکی از محصولات این شرکت معروف ایرانی می باشد. در ادامه به جزئیات این محصول کاربردی می پردازیم.

وضعیت:

ابعاد این محصول 90*52 سانتی متر می باشد و دارای پنج شعله با ابعاد مختلف جهت در نظر گرفتن سایز ظروف می باشد. شعله پلوپز این مدل در وسط اجاق گاز قرار گرفته و چینش متقارن و زیبایی را ایجاد می کند. همچنین این مدل دارای دو سر شعله پلوپز با قدرت حرارتی بالا بوده و 2 دفترچه مجزا به صورت اتوماتیک نصب می شود. مشعل های نسل جدید قدرت حرارتی و راندمان بالایی دارند که باعث کاهش زمان پخت می شود.

جنس صفحه گاز از شیشه نشکن و مواد توری قرار گرفته روی شعله از فولاد ساخته شده است. همچنین امکان جداسازی این شبکه وجود دارد تا بتوانید به راحتی و بدون سردرگمی در اطراف مشعل و گاز. این مدل دارای روشنایی اتوماتیک بوده و در کنار هر تنظیم شعله تصویری از دستورالعمل شناسایی شعله مربوطه وجود دارد. اجاق گاز SDG-512D از سیستم ترموکوپل فوق سریع بر روی تمامی مشعل ها استفاده می کند. لازم به ذکر است که ترموکوپل نوعی سیستم ایمنی است که در صورت خاموش شدن شعله در اثر وزش هوا، چسبیدن شیر و یا به دلایل دیگر، جریان گاز را به صورت خودکار قطع می کند و از نشت گاز در خانه و خطر جلوگیری می کند. اگر قصد خرید اجاق گاز با امکانات خوب و قیمت مناسب را دارید می توانید این مدل را نیز در نظر بگیرید.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 512D

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 512D" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 512D"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427