برسی محتویات جعبه گوشی سامسونگ A31 

در این مطلب با عنوان محتویات جعبه گوشی سامسونگ A31  از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

بررسی Samsung Galaxy A31 l A31

گوشی سامسونگ A31 یکی از جدیدترین گوشی های شرکت سامسونگ محسوب می شود که در چهار رنگ آبی، قرمز، سفید و مشکی با طراحی زیبا و چهار دوربین عرضه شده است. این گوشی با مشخصات خوب سعی می کند در بازار گسترده خود را نشان دهد. به بررسی شرایط ادامه دهید گوشی سامسونگ A31 خواهیم دید که آیا این محصول می تواند موفقیت سایر مدل های سری A را تکرار کند و باعث افتخار سامسونگ در بازار انبوه شود.

معرفی سامسونگ گلکسی A31

داخل جعبه گوشی سامسونگ A31

در جعبه گوشی سامسونگ A31 علاوه بر تلفن همراه؛ شارژر دیواری با کابل نوع C، هندزفری، کیف شفاف و دفترچه راهنما ارائه می شود. سامسونگ گلکسی A31 او با محتوای بدنش تقریباً سعی در برآوردن نیازهای مخاطب خود داشت و به عنوان یک رسانه تمام عیار ظاهر شد.

قفل Samsung Galaxy A31 خود را باز کنید

کیفیت طراحی و ساخت

گوشی سامسونگ A31 طراحی مدرن و شیکی دارد. علاوه بر صفحه نمایش با حاشیه های بسیار باریک، جلوی این گوشی دارای دوربین سلفی و اسپیکر است. به لطف الگوی خاص و خاصی که سامسونگ برای قاب عقب در نظر گرفته است، این محصول جلوه خاصی از نور را به نمایش می گذارد که بسیار جذاب و چشمگیر است. در پشت این گوشی چهار دوربین و یک فلاش به شکل مستطیل وجود دارد و لوگوی سامسونگ در زیر دوربین خودنمایی می کند. دکمه های پاور و کنترل صدا در سمت راست گوشی و درگاه سیم کارت در سمت چپ قرار دارند. در قسمت پایین گوشی سامسونگ A31 ما شاهد قرارگیری پورت Type C، اسپیکر و جک 3.5 میلی متری صدا هستیم. ابعاد این گوشی 8.8 x 73.1 x 159.3 میلی متر و وزن آن 185 گرم است.

طراحی سامسونگ گلکسی A31

صفحه نمایش گوشی سامسونگ A31

گوشی سامسونگ A31 این گوشی از صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED در گوشی میان رده استفاده کرده است. رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل تصویر را با وضوح و کیفیت خوبی نشان می دهد و تراکم 411 پیکسل در هر اینچ باعث می شود جزئیات به راحتی قابل مشاهده باشند. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی 84.9 درصد است که نسبت تصویر 20:9 را به نمایش می گذارد گوشی سامسونگ A31 آن را واقعا سرگرم کننده می کند. صفحه نمایش نسبتا عریض این گوشی کیفیت خوبی دارد که می تواند رضایت مخاطبانش را جلب کند.

صفحه نمایش گلکسی A31

دوربین سامسونگ A31

ماژول 4 سنسور دوربین در سال 2020 چیز جدیدی نیست، اما بهتر است پیشاپیش بگوییم که این سنسورها کیفیت خوبی دارند و کاربران خود را ناامید نخواهند گذاشت. دوربین عالی گوشی سامسونگ A31 رزولوشن آن 48 مگاپیکسل است. دوربین این گوشی کیفیت خوبی دارد و می تواند حتی در نور کم نیز تصاویری با کیفیت ثبت کند. دوربین دیگر این گوشی نیز دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی است که می تواند تصاویری با زاویه 123 درجه ثبت کند. در بالای دوربین اصلی یک سنسور عمق میدان 5 مگاپیکسلی برای ثبت جزئیات بیشتر وجود دارد. این سنسور برای عکاسی پرتره و بوکه پس زمینه استفاده می شود. و در نهایت به دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی می رسد که برای گرفتن عکس از راه دور استفاده می شود. محدوده دینامیکی این سنسورها زیاد است و کنتراست و رنگ آن قابل قبول است. در مجموع نتایج این محصول بهتر از حد متوسط ​​است. همچنین گوشی سامسونگ A31 قابلیت ضبط ویدیوهای 1080 با کیفیت بالا با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه را دارد که می تواند بسیار مفید باشد. دوربین سلفی نیز عملکرد رضایت بخشی دارد. سنسور 20 مگاپیکسلی گوشی سامسونگ A31 قادر به گرفتن عکس های با کیفیت و با کیفیت است. این دوربین سلفی می تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند و می تواند خاطرات شما را با کیفیت خوبی ثبت کند.

دوربین گلکسی A31

دستگاه موبایل سامسونگ A31

سامسونگ گلکسی A31 از یک پردازنده هشت هسته ای استفاده می کند که به راحتی پردازش های سنگین را انجام می دهد و نیازهای عمومی کاربران را برآورده می کند. سامسونگ گلکسی A31 این دستگاه در سه نسخه با حافظه 64 با 4 گیگابایت رم و 128 با 4.6 گیگابایت رم عرضه شده است. اگر این مقدار حافظه داخلی پاسخگوی نیاز شما نیست، می توانید با قرار دادن کارت حافظه MicroSD ظرفیت آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. تجهیزات سامسونگ گلکسی A31 عملکرد خوبی دارد و نیازهای شما را برآورده می کند. استفاده از پردازنده سامسونگ سامسونگ گلکسی A31 عملکرد بی عیب و نقص خود را ارائه کرد و این دستگاه را در خروجی خود پایدارتر و مطلوب تر کرد.

دستگاه گلکسی A31

باتری و اسپیکر سامسونگ A31

گوشی سامسونگ A31 باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که ظرفیت بالایی دارد. سامسونگ گلکسی A31 از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند که می تواند در مدت زمان کوتاهی شارژ باتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. گوشی سامسونگ A31 با ظرفیت بالای خود به مدت 1 روز کامل و گاه تا روز بعد شما را همراهی می کند. SPEAKER سامسونگ گلکسی A31 کیفیت خوبی داره این گوشی با صدای بلند و قدرتمند، فضای اطراف را به راحتی پر می کند، اما با افزایش صدا، کیفیت آن کاهش می یابد، بنابراین تفاوت چندان محسوس نیست.

باتری گلکسی A31

نرم افزار موبایل سامسونگ A31

سامسونگ گلکسی A31 با اندروید 10 و آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ یعنی OneUI2 وارد بازار شد. می توان گفت که هیچ لگ یا تاخیری در این گوشی وجود ندارد که می تواند تجربه موبایلی شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد. سامسونگ در این نسخه از رابط کاربری سعی کرده بهترین محیط ممکن را ایجاد کند تا کاربران بتوانند تجربه خوبی از کار با تلفن همراه خود داشته باشند.

نرم افزار Galaxy A31

خلاصه

گوشی سامسونگ A31 ما آن را بررسی کردیم و به نقاط قوت و ضعف آن پی بردیم. سامسونگ گلکسی A31 رقبای قدرتمندی در رنج قیمت گوشی های موبایل دارد. گوشی سامسونگ A31 مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمندی که امروزه از برندهای مختلف عرضه می‌شوند، دارای دوربین‌های متعدد، پردازنده‌های قدرتمند، باتری‌های باکیفیت و زبان طراحی پیچیده هستند. در ادامه به دلایل اصلی خرید گوشی می پردازیم.

چرا خرید؟

  • صفحه نمایش Super AMOLED
  • دوربین چهارگانه
  • باتری با کیفیت بالا

اگر از مطلب محتویات جعبه گوشی سامسونگ A31  راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی محتویات جعبه گوشی سامسونگ A31 " هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی محتویات جعبه گوشی سامسونگ A31 "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427