نگاهی به اسپیکر سونی srs-xg500

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر سونی srs-xg500 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بلندگوهای سونی srs-xg500 را بررسی کنید

شکی نیست که سونی همیشه محصولات عالی را در بازار عرضه کرده است. یکی از زمینه هایی که سونی در تولید محصولات باکیفیت با قیمت مناسب سابقه خوبی دارد، بخش اسپیکرهای قابل حمل است. یکی از جدیدترین اسپیکرهای قابل حمل سونی، اسپیکر بلوتوث سونی مدل srs-xg500 است. اسپیکر سونی srs-xg500 با استفاده از بلوتوث به دستگاه های مختلف متصل می شود و به راحتی می توانید آن را به مکان های مختلف ببرید. در ابتدا باید بگوییم که اسپیکرهای XG500 سونی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند. این ویژگی مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. از طرفی باید گفت که این اسپیکر قابل حمل سونی به اندازه ای قدرتمند طراحی شده است که بتوان از آن در فضای باز استفاده کرد. این اسپیکر سونی می تواند یکی از اجزای همیشگی مهمانی شما باشد.

  • صدا بسیار قوی و با کیفیت است
  • مقاومت مناسب در برابر آب و گرد و غبار
  • قابل استفاده در حالت کارائوکه
  • قابلیت اتصال گیتار
  • تنظیمات EQ محدود است

توضیحات اسپیکر بلوتوث سونی مدل srs-xg500

در ابتدا باید بگوییم که اسپیکر بلوتوث سونی SRS-XG500 دارای ابعاد 460*256*215 میلی متر و وزن آن 5.6 کیلوگرم می باشد. به عنوان یک محصول قابل حمل، با بلندگوهای سنگین سروکار داریم. اما امکان حمل این محصول وجود ندارد. برای جلب توجه کاربران اسپیکر سونی srs-xg500 یک سری چراغ ال ای دی رنگی برای آن طراحی شده است.

این محصول سونی به صورت استوانه ای طراحی شده و دارای دسته داخلی است که حمل اسپیکر بلوتوث سونی srs-xg500 را برای کاربر بسیار آسان می کند. همانطور که اشاره کردیم این محصول ضد آب است. برای ساخت این محصول از پارچه ضد آب مخصوصی استفاده شده که تمامی ورودی های این دستگاه را می پوشاند. در بالای این اسپیکر دکمه های کنترلی اختصاصی و در قاب پشتی پورت ورودی را خواهید دید. لازم به ذکر است که دو توییتر 1 اینچی برای این محصول در نظر گرفته شده و دارای ساب ووفر 4.3 اینچی می باشد. این محصول واقعا صدای باکیفیتی را از سمت چپ و راست تولید می کند.

این اسپیکر سونی از درگاه 1.4 اینچی برای اتصال میکروفون و گیتار پشتیبانی می کند. این نشان می دهد که کاربر می تواند از اسپیکر بلوتوث سونی srs-xg500 به عنوان آمپلی فایر استفاده کند. در پنل این اسپیکر می توانید دو پورت USB پیدا کنید. البته یک پورت موسیقی پخش می کند و پورت دیگر برای شارژ دستگاه استفاده می شود. این دستگاه دارای درگاه خروجی صدا 3.5 میلی متری است که به شما امکان می دهد دستگاه را به دستگاه های مختلف متصل کنید.

کیفیت ساخت بدنه اسپیکر خوب

اگرچه اکثر اسپیکرهای بلوتوث سونی srs-xg500 پارچه ای هستند اما باید بگوییم که در این محصول از پارچه ضد آب استفاده شده است. پارچه استفاده شده برای این محصول دارای گواهی IP66 می باشد. این محصول سونی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود و همچنین باید بگوییم که مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار دارد. از این اسپیکر به راحتی می توانید در ساحل، کنار استخر و محیط های این چنینی استفاده کنید. از آنجایی که این محصول از گواهی IP66 بهره می برد، در صورت افتادن در آب قطعا آسیب می بیند. این محصول در برابر پاشیدن آب مقاوم است اما در صورت غوطه ور شدن کامل در آب شکننده می شود. اما در مجموع باید بگوییم که این اسپیکر سونی انتخاب خوبی برای استفاده در فضای باز است.

مهمتر از همه، اسپیکر سونی srs-xg500 به گونه ای طراحی شده است که قابل حمل و بادوام باشد. قسمت زیرین این اسپیکر از موادی ساخته شده که باعث می شود این اسپیکر در هنگام پخش موسیقی و لرزشی که در اثر پخش موسیقی دارد در جای خود بماند. این در هنگام تولید بیس زیاد بیشتر مشهود است.

برنامه برای بلندگوهای XG500

این اسپیکر سونی مانند سایر اسپیکرهای قابل حمل این شرکت از اپلیکیشن Sony Music Center پشتیبانی می کند. کافی است این اپلیکیشن را روی گوشی های اندروید و iOS ثبت کنید تا بتوانید به تنظیمات ویژه دسترسی داشته باشید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید افکت های دی جی مانند را به موسیقی اضافه کنید که پخش موسیقی را برای مدتی جذاب می کند. با استفاده از این اپلیکیشن سونی می توانید تعادل پخش موسیقی از بلندگوهای مختلف را تغییر دهید و همچنین می توانید به تنظیمات EQ دسترسی داشته باشید.

اسپیکر بلوتوث سونی مدل srs-xg500 توسط Clear Audio+. از LiveSound و MegaBass استفاده می کند که هر کدام را می توانید روشن یا خاموش کنید. یکی از بهترین قسمت هایی که در اپلیکیشن پیدا می کنید قسمتی به نام Illumination است. در این بخش می توانید به راحتی تنظیمات نور را تنظیم کرده و نحوه توزیع نور را تغییر دهید.

این محصول فوق العاده سونی با استفاده از بلوتوث 5 به دستگاه های مختلف متصل می شود البته بد نیست به ویژگی های بلوتوث 5 اشاره کنیم استفاده از بلوتوث 5 باعث شده است که اسپیکر srs-xg500 سونی از کدک های AAC، SBS و LDAC پشتیبانی کند. پشتیبانی از این کدک ها به شما امکان گوش دادن به موسیقی با کیفیت بالا را می دهد.

باتری سونی srs-xg500

اگرچه از ظرفیت باتری اسپیکر سونی srs-xg500 اطلاعی نداریم اما باید بگوییم که باتری طراحی شده برای این محصول طبق گفته سونی می تواند تا 30 ساعت موسیقی پخش کند. البته باید بگوییم که مدت زمان استفاده از این محصول بر روی باتری کاملا به حجم صدا بستگی دارد. هرچه صدا بلندتر و بوم بیشتر باشد، باتری سریعتر تخلیه می شود. البته باید بگوییم که سونی گفته است که با 10 دقیقه شارژ این محصول می توانید 3 ساعت به موسیقی گوش دهید که البته بستگی به میزان صدا دارد.

اگر از چراغ های ال ای دی استفاده می کنید، این بار کمتر از آنچه اعلام شده بود خواهد بود. سونی به ویژگی های جالبی برای این باتری اشاره کرده است. باتری این محصول دارای فناوری است که اجازه شارژ بیش از حد باتری را نمی دهد. این ویژگی تضمین می کند که باتری در بهترین حالت خود کار می کند.

صدای بیس بلند بلندگوهای XG500

همانطور که اشاره کردیم، اسپیکرهای سونی srs-xg500 دارای قابلیتی به نام MegaBass هستند. این ویژگی باعث می شود صدای بیس بیشتری از این محصول خارج شود. البته فعال شدن آن انرژی بیشتری در دستگاه تولید می کند. اگر این ویژگی را فعال کنید و موسیقی را با بیس زیاد پخش کنید، تجربه شگفت انگیزی از این محصول خواهید داشت. با این حال، اگر در حالی که MegaBass روشن است، صدا را زیاد کنید، متوجه خواهید شد که صدا خفه شده و وضوح را از دست می دهد. بهتر است برای دریافت حداکثر صدا، قابلیت MegaBass را غیرفعال کنید یا در این حالت صدا را زیاد نکنید. هنگامی که MegaBass فعال است، می توانید ببینید که بلندگو واقعاً در حال حرکت است و قدرت زیادی را تولید می کند.

کیفیت صدای اسپیکر بلوتوث سونی srs-xg500 خوب است

نقطه قوت اسپیکر سونی srs-xg500 کیفیت صدای آن است. این اسپیکر بلوتوث سونی صدای بسیار پایینی را تولید می کند و این به این معنی است که هرگز دچار کاهش صدا نخواهید شد. با این حال، اگر مدام صدای بلندگو را افزایش دهید و سطح بیس را تا حد مجاز افزایش دهید، ارتعاشات ارسال شده از باس به بلندگوها باعث ایجاد نویز کمی می شود. زمانی که موسیقی را به روش های مختلف پخش می کنید کیفیت فوق العاده ای را در این محصول خواهید یافت. کیفیت صدا خیلی خوبه مخصوصا صدای خواننده به اشکال مختلف. مثلا در موسیقی ارکسترال صدای سازها را به وضوح می شنوید.

حرف آخر

اسپیکر بلوتوث سونی srs-xg500 یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است. نگاهی به یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل موجود در بازار، با کیفیت بالا و کیفیت صدای چشمگیر بیندازید. پشتیبانی از کدک های مختلف، اسپیکر XG500 را به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل کرد. زیرا به شما امکان گوش دادن به موسیقی با کیفیت را می دهد. داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی تنظیم EQ و تنظیم آن را به روش های مختلف آسان می کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که صدای خروجی را به دلخواه تنظیم کنید. نقطه قوت اصلی این محصول سونی بازتولید صدای عالی است. این محصول نه تنها صدای بسیار خوبی تولید می کند، بلکه بیس عالی نیز پخش می کند. صدای این اسپیکر به راحتی خانه را پر می کند. در پایان خلاصه به نظر می رسد قیمت اسپیکرها قیمت بالای خرید بلندگوهای xg500 را نشان می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر سونی srs-xg500" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر سونی srs-xg500"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427