نقد و بررسی ساعت ایمیلب W12

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت ایمیلب W12 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بازنشانی ساعت ایمیل W12

Emileb W12 یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه است که توسط شیائومی به عنوان رقیبی برای ساعت Amazfit طراحی شده است که عمر باتری طولانی، تجربه نرم افزاری مناسب و طراحی پیشرفته و شیک را ارائه می دهد. بررسی قیمت ساعت هوشمند ایمیلاب w12 اگر به دنبال ساعت هوشمند ارزان قیمت اما باکیفیت هستید و عمدتاً به نظارت بر سلامت و تناسب اندام علاقه مند هستید، ساعت Imilab w12 انتخاب خوبی خواهد بود.

قیمت ساعت هوشمند ایمیلاب W12

این ساعت در دسته ساعت های بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه قرار می گیرد. قیمت ساعت هوشمند ایمیلاب W12 در بازارهای بین المللی زیر 50 دلار است که اگر به صفحه ساعت هوشمند شیائومی در وب سایت مراجعه کنید، متوجه می شوید که نسبت به مدل های دیگر بسیار مقرون به صرفه است.

باتری ایمیلاب W12

از آنجایی که ساعت emailb w12 GPS ندارد، عمر باتری بسیار خوبی داریم. به گفته این شرکت، باتری 330 میلی آمپر ساعتی می تواند تقریبا 30 روز دوام بیاورد.

طراحی ساعت ایمیل w12 و صفحه نمایش

ساعت هوشمند Imilab w12 دارای قاب آلیاژ روی است، در حالی که پشت آن از پلی کربنات سازگار با پوست ساخته شده است تا همه سنسورها مانند ضربان قلب و سنسور SpO2 در زیر آن قرار بگیرند. این باعث می شود ساعت w12 بسیار سبک با وزن 57 گرم باشد. علاوه بر این، این ساعت دارای استاندارد IP68 است که ضد گرد و غبار و ضد آب تا عمق 1.5 متری به مدت یک ساعت است.

ساعت هوشمند w12 دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی TFT HD با وضوح 360 در 360 پیکسل و روشنایی قابل تنظیم است. توجه داشته باشید که صفحه این ساعت را می توان با توجه به سبک شما سفارشی کرد.

اگر می خواهید در مورد حساسیت صفحه نمایش لمسی بیشتر بدانید کافی است بدانید ساعت هوشمند iMilab مدل w12 45mm دارای استاندارد حساسیت 4.0V/lux-sec می باشد. صفحه نمایش هنوز هم کیفیت بالایی دارد و رنگ های عالی ارائه می دهد و روشن و واضح است.

ویژگی های Imilab w12

ساعت هوشمند w12 از نظر سلامتی بسیاری از آنچه از یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه انتظار داریم را انجام می دهد. خواه نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب باشد یا ۲۴ ساعته اکسیژن خون (SpO2) با نظارت بر خواب، ساعت خواب سه مرحله‌ای شما را تحت پوشش قرار می‌دهد.

همچنین ساعت هوشمند شیائومی Imilab w12 دارای 13 حالت ورزشی مانند دویدن، دوچرخه سواری، ژیمناستیک، یوگا، قایقرانی و … می باشد. در حالی که ما یک ویژگی ویژه ردیابی سلامت زنان را نیز در این ساعت دریافت می کنیم تا زنان بتوانند چرخه قاعدگی خود را پیگیری کنند.

برای جفت کردن ساعت هوشمند شیائومی Imilab w12 با گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS خود، باید برنامه GloryFit را دانلود کنید زیرا با اندروید و iOS کار می کند. این برنامه برای به روز رسانی سیستم عامل ساعت مورد نیاز است. بهترین چیز در مورد برنامه این است که برای استفاده از برنامه یا ردیابی داده های سلامتی خود باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

با توجه به ویژگی های هوشمند ارائه شده توسط eMailb w12، می توانیم اعلان برنامه مانند یادآوری تماس، یادآوری رویداد، تنظیم زنگ هشدار، چرت زدن، کنترل پخش موسیقی را بررسی کنیم، اما نمی توانیم با ساعت به آنها پاسخ دهیم. در ساعت شیائومی Imilab w12، گوشی را می توان با استفاده از ویژگی Find my phone پیدا کرد و همچنین می توانید اطلاعات آب و هوا را دریافت کنید (بر اساس مکان تنظیم شده در برنامه، زیرا ساعت دارای GPS داخلی نیست).

منوی اصلی ساعت Emileb W12 با کشیدن انگشت خود به سمت راست روی صفحه ساعت قابل دسترسی است. با طراحی اسکرول استاندارد، چیزهایی مانند ضربان قلب، SpO2، آب و هوا، کنترل خواب، موسیقی، اخبار و به‌روزرسانی‌ها را خواهید یافت.

همچنین صفحه نمایش های دسترسی سریع وجود دارد، به عنوان مثال، مرکز کنترل که در آن می توانید روشنایی، حالت بی صدا و تنظیمات را پیدا کنید. درصد باتری نیز در اینجا نشان داده شده است. روشنایی در چهار سطح قابل تنظیم است.

تجزیه و تحلیل هزینه ساعت Emieb W12

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه هستید، شیائومی Imilab W12 با مانیتورینگ ضربان قلب 24 ساعته و SpO2، رتبه IP68 و عمر باتری 30 روزه، یک انتخاب عالی است.

نقد و بررسی ساعت ایمیلب W12

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت ایمیلب W12" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت ایمیلب W12"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427