برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 301

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 301 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

اجاق گاز صفحه ای سینگر SDG 301 را معرفی می کنیم

برند سینگر یک برند ایرانی و یکی از بهترین برندهای داخلی است که اجاق گاز و سایر محصولات داغ مانند هود، فر و … را تولید و عرضه می کند. این مجموعه که در زمینه تولید لوازم خانگی بسیار موفق بوده است، رمز موفقیت خود را موثر بودن قیمت و کیفیت محصولات می داند. اجاق گاز خواننده مدل SDG 301 نمونه ای از محصولات معروف این برند که در ادامه به نمایش خواهیم گذاشت.

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای محسوب می شود که لوازم خانگی مورد نیاز مانند یخچال، چرخ گوشت و … در آن قرار دارد. یکی از این وسایل اجاق گاز است که برای اولین بار در سال 1836 در بریتانیا به مصرف کنندگان عرضه شد. این وسیله یکی از مهمترین چیزهای زندگی مدرن محسوب می شود و امروزه تصور زندگی بدون آن بسیار دشوار به نظر می رسد. بنابراین خرید اجاق گاز به عنوان یک سرمایه گذاری در آشپزخانه محسوب می شود. در حال حاضر مدل های مختلفی از این در بازار موجود است که یکی از این مدل ها اجاق گاز است که شعله ندارد و از شعله های متعدد استفاده می کند. این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی کند و در کابینت قرار می گیرد.

وضعیت:

اجاق گاز سینگر SDG 301 یکی از جدیدترین محصولات شرکت صنعتی سینگر می باشد که در ابعاد 52*61 ساخته شده است. طراحی بیرونی فضای بیشتری را برای قرار دادن سایر ملزومات آشپزخانه فراهم می کند و جلوه خاصی به آن می بخشد. این اجاق گاز دارای 3 شعله است که بزرگترین شعله که همان شعله پخت است در قسمت جلویی قرار می گیرد که دارای قدرت حرارتی 3.3 کیلو وات می باشد. شعله دیگری روی صفحه قرار می گیرد. در طراحی صفحه نمایش از شیشه نشکن و ضد خش با مقاومت بالا در برابر ضربه و حرارت تا دمای 300 درجه سانتیگراد استفاده شده است. این لیوان به تمیز شدن بهتر آن کمک می کند و ظاهری زیباتر به آن می بخشد. برای محافظت از این صفحه از شبکه های فولادی استفاده شد که دارای قابلیت های زیادی از جمله مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه، جلوگیری از رسیدن گرما به حجم، انتقال حرارت بهتر، قرار دادن فاصله مناسب بین نگهدارنده لامپ و شعله، امکان سهولت جداسازی و سهولت شستشو در دسترس است. مشعل به کار رفته در این دستگاه قدرت و راندمان حرارتی بالایی دارد که حرارت را به صورت متعادل پخش می کند و زمان پخت را کاهش می دهد.

همانطور که می دانید کار با فرآورده های گازی همیشه خطرناک است و نگرانی اصلی آتش سوزی ناشی از نشت گاز است. این شرکت برای رفع این مشکل از یک ترموکوپل سبک و فوق سریع در طراحی این محصول استفاده کرده است که با خاموش شدن شعله بلافاصله جریان گاز قطع می شود. این اجاق گاز دارای ویژگی های منحصربفرد دیگری مانند نور اتوماتیک، حجم ارگونومیک با طراحی بروز و صفحه زیرین است که پخت و پز را برای مشتریان آسان می کند.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 301

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 301" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 301"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427