بررسی اسپیکر پرتابل پرووان PSB4925

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر پرتابل پرووان PSB4925 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی بلندگوی قابل حمل Provan PSB4925

داشتن یک اسپیکر قابل حمل گاهی اوقات مفید است. می توانید هر جا که بخواهید به موسیقی گوش دهید و اوقات خوبی را برای خود ایجاد کنید. یکی از اسپیکرهایی که در بازار می بینیم اسپیکر Provan PSB4925 است. محصولی که قیمت مناسبی دارد و به همین دلیل می تواند نظر بسیاری از کاربرانی را که به دنبال اسپیکر قابل حمل هستند جلب کند. در ابتدا باید بگوییم که این اسپیکر قابل حمل به صورت بی سیم و با کابل کار می کند و از این نظر هیچ محدودیتی برای کار با این محصول نخواهید داشت. یکی از فاکتورهایی که هنگام خرید اسپیکر قابل حمل باید در نظر بگیرید اندازه و وزن آن است. هر دوی این ویژگی ها باعث می شود اسپیکر به راحتی حمل شود. اسپیکر بلوتوث پرتابل Provan PSB4925 در ابعاد 219×88 میلی متر و وزن 1025 گرم ساخته شده است. این محصول از نظر اندازه و وزن مناسب است و می توانید به راحتی آن را حمل کرده و در کیف و کیف خود قرار دهید. البته در مقایسه باید بگوییم که می توانیم محصولات دیگری با همین طرح را با ابعاد کوچکتر و وزن بیشتر پیدا کنیم. البته اسپیکر بلوتوث پرتابل Provan PSB4925 محصولی بسیار قابل حمل است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در خرید اسپیکر قابل حمل باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، استانداردی است که آن را پشتیبانی می کند و دستگاهی که باید به آن متصل شود. اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4925 با استفاده از بلوتوث به دستگاه های مختلفی مانند کامپیوتر خانگی، لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت متصل می شود. حتی می توانید برای پخش موسیقی آن را به سیستم بلوتوث خود متصل کنید.

توضیحات و ارائه اسپیکر بلوتوث مدل پروان PSB4925

بلوتوث این محصول اتصال به دستگاه های مختلف و گوش دادن به موسیقی را در هر شرایط و محیطی آسان کرده است. البته باید بگوییم که این محصول دارای بلوتوث 5 است و به سرعت به دستگاه های مختلف متصل می شود و کیفیت خوبی ارائه می دهد. بلوتوث به کار رفته در این محصول از ارتباط همزمان با چندین دستگاه پشتیبانی می کند که ارزش این محصول را بیشتر می کند. اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4925 دارای ارتفاع کاری تا 10 متر می باشد. در این فاصله می توانید کیفیت صدای خوبی را از این اسپیکر قابل حمل شاهد باشید. اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4925 دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است. یکی از این ویژگی ها که نقطه قوت آن محسوب می شود، گواهی IPX4 است. این گواهی نشان می دهد که این اسپیکر قابل حمل شرکت پروان مقاومت خوبی در برابر پاشش آب دارد. البته باید بگوییم که این محصول به هیچ عنوان ضد گرد و غبار نیست و قرار دادن آن در بیابان یا ساحل خطرناک است.

این را هم باید بگوییم که کمبود آب در این محصول فقط ضد چکه آب است و نباید این محصول را در جریان مستقیم آب قرار دهیم. مشکل بعدی که باید در مورد آن صحبت کنیم باتری اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4925 است. در این محصول مقرون به صرفه از باتری 2400 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. بر اساس تست هایی که با این اسپیکر انجام دادیم متوجه شدیم که این محصول برای پخش موسیقی تا 2 ساعت مناسب است. البته در این تست ولوم را روی 50 درصد قرار می دهیم. اگر صدا را تا انتها افزایش دهید قطعا می توانید مدت زمان کمتری از این محصول استفاده کنید. به طور کلی باید بگوییم که این محصول از شرکت پروان به نسبت قیمت امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این محصول دارای دو بلندگو با توان 8 وات و محدوده فرکانسی بین 50 تا 20 هزار هرتز می باشد. محصولاتی که جنس آنها پلاستیک است. اما از آنجایی که از پلاستیک ABS برای آن استفاده شده است، کیفیت خوبی دارد. از درگاه اسپیکر بلوتوث پرتابل Provan PSB4925 می توان به پورت های USB، AUX، microUSB و کارت حافظه اشاره کرد. اسپیکر بلوتوث پرتابل پروان PSB4925 برای فعالیت های روزمره کاربر بسیار مناسب بوده و نقش یک اسپیکر با کیفیت در فضای باز را ایفا می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر پرتابل پرووان PSB4925" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر پرتابل پرووان PSB4925"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427