بررسی اسپیکر proone psb 4950

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر proone psb 4950 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Proone psb 4950

  • صدای عالی با بیس قوی
  • طراحی جذاب و کاربردی
  • حمل آسان
  • شارژ باتری خوب
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
  • وزن مناسب
  • جنس بدنه بادوام و نشانگر LED
  • نوع رنگ بالا
  • ندارند

با توجه به قیمت اسپیکر PSB4950 و ویژگی های آن باید گفت که این محصول یک کالای عالی در رده قیمت پایین بازار است که پاسخگوی نیاز تمامی کاربران می باشد. بلندگوی که جزییات موسیقی را با کیفیت و بلندی بالا پخش می کند و به لطف ابعاد و وزن خوبش قابلیت حمل آسان را نیز به شما می دهد. اگر به این اسپیکر قدرتمند و اقتصادی علاقه دارید، با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری در مورد این اسپیکر بدانید. قبل از انتخاب و خرید، می توانید بهترین گزینه های موجود در بازار را نیز در لیست قیمت فعلی اسپیکر بیابید.

طراحی اسپیکر Provan PSB4950

در اسپیکر پروان PSB4950 از طراحی استوانه ای استفاده شده است که نه تنها کیفیت محصول را دوچندان می کند، بلکه به کیفیت و بازتولید صدای محیط کمک می کند. در زیر این اسپیکر دو پایه صاف تعبیه شده است که به این اسپیکر استوانه ای اجازه می دهد تا روی سطح صاف قرار گیرد. دو گیره در دو طرف اسپیکر وجود دارد که در صورت نیاز می توان آن را به بند سر دوش وصل کرد که به حرکت اسپیکر در اطراف کمک می کند. این طراحی استوانه ای باعث شده است که دو ساب ووفر قدرتمند و کوچک در دو طرف دستگاه تولید شود تا صدای مورد نظر را بدون مشکل در محیط تولید کند. پنج دکمه در بالای اسپیکر وجود دارد که وظیفه کم و زیاد کردن صدا، پاور، حالت و پخش را بر عهده دارند. بدنه به کار رفته در این اسپیکر از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده است و نحوه قرارگیری دکمه ها و پورت ها بر روی دستگاه نشان از مقاومت بالایی در برابر پاشیدن آب و ورود گرد و غبار دارد.

قابلیت حمل اسپیکر PSB4950

همانطور که در بالا اشاره شد، طراحی این اسپیکر به صورت استوانه ای ساخته شده است که نه تنها زیباست، بلکه این طراحی باعث شده است که اسپیکر Provan PSB4950 کمترین فضا را در کیف شما اشغال کند. در قسمت بالای این اسپیکر دو گیره تعبیه شده است که به کمربند کفش متصل شده است و به کمک این بند می توانید این اسپیکر را به راحتی حرکت دهید و حتی در هنگام راه رفتن و حرکت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. وزن اسپیکر پروان PSB4950 تنها 1480 گرم است و این وزن کم به شما کمک می کند کمترین مشکلی را برای حمل آن نداشته باشید.

پورت ها و نحوه اتصال

پورت های زیادی برای این اسپیکر وجود دارد و این ویژگی این اسپیکر را از همتایان خود متمایز می کند. تبلت، آی پاد، لپ تاپ و تلفن همراه را می توان به راحتی از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به این دستگاه متصل کرد و یا به جای استفاده از بلوتوث، از طریق کابل AUX برای تمامی این ابزارها به آن متصل شد. در صورت تمایل، بدون استفاده از هیچ وسیله ارتباطی، با فلش مموری USB یا کارت حافظه TF CARD به موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت خوب گوش دهید. در اینجا لازم به ذکر است که بلوتوث نسخه 5.0 این اسپیکر در رابطه با تمامی دستگاه ها از پایداری و مصرف بهینه انرژی بهره می برد و مسافتی تا 10 متر را پوشش می دهد.

باتری بلندگو Provan PSB4950

باتری این اسپیکر یکی از نقاط قوت این محصول است و خرید اسپیکر PROONE PSB 4950 را در کنار معیارهای دیگر بسیار منطقی و به صرفه می کند. سازنده شرکت پروان برای این اسپیکر از باتری لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض استفاده کرده که ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعتی دارد و عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. در هنگام استفاده از این اسپیکر با صدای بسیار بالا، این باتری حدود 4 ساعت پخش موسیقی را تضمین می کند که عدد قابل قبولی برای این دسته از اسپیکرها است.

کیفیت صدا

اما در نهایت مهمترین رکن بلندگو کیفیت صدای آن است و به همین دلیل می توان گفت که این اسپیکر پروان محصول ارزشمندی است و در کل کیفیت صدای بسیار مناسبی نسبت به قیمت بلندگوهای PSB4950 دارد. . . گفته می شود گوش انسان قادر به شنیدن صداهایی بین 20 تا 20000 هرتز است اما در واقع باید گفت که این عدد بین 50 تا 20000 هرتز کاهش می یابد. در مشخصات اسپیکر Provan PSB4950 مشاهده می کنید که این اسپیکر دارای فرکانس پاسخگویی بین 50 تا 20 هزار هرتز است که به این معنی است که تمامی صداهای موجود در محدوده شنوایی انسان بر روی این دستگاه شنیده می شود. در هنگام استفاده از این اسپیکر بدیهی است که توان 2*15 وات (30 وات) این دستگاه به اندازه کافی قدرتمند است و می تواند صدایی با کیفیت و صدای خوبی را در اختیار کاربر قرار دهد.

خلاصه

با توجه به قیمت اسپیکر PSB4950 و ویژگی های این محصول باید گفت که این اسپیکر می تواند انتخاب خوبی برای خرید اسپیکر ارزان قیمت باشد. هنگام استفاده از آن، کیفیت و حجم صدا به وضوح قابل مشاهده است و باتری قدرتمند این امکان را به شما می دهد تا ساعت ها از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. گاهی برندهای کوچک و تازه تاسیس محصولات مشابه برندهای بزرگ را با قیمتی مناسب تولید می کنند که می توان گفت اسپیکر پروان PSB4950 یکی از این محصولات است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر proone psb 4950" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر proone psb 4950"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427