برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 517W

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 517W و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز سینگر مدل SDG 517 وات

از سال 1371 شرکت صنعتی سینگر با هدف عرضه محصولات گرم وارد عرصه تولید شده و در حال حاضر به عنوان تولید کننده پیشرو در زمینه لوازم خانگی در بازار داخلی فعالیت می کند. یکی از ویژگی های متمایز این شرکت تولید محصولات باکیفیت است که مورد پسند مشتریان مختلف قرار می گیرد. یکی از محصولات مهم این برند است اجاق گاز مدل سینگر SDG 517 وات که به انجام آن ادامه خواهیم داد.

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای به حساب می آید که لوازم خانگی مورد نیاز مانند یخچال و مخلوط کن در آن قرار دارد. یکی از این وسایل اجاق گاز است که برای اولین بار در سال 1836 در بریتانیا به مصرف کنندگان عرضه شد.این وسیله یکی از مهم ترین وسایل زندگی مدرن به حساب می آید و اکنون تصور زندگی بدون آن بسیار دشوار به نظر می رسد. بنابراین خرید آن به عنوان سرمایه گذاری در آشپزخانه محسوب می شود. در حال حاضر مدل های مختلفی از این در بازار موجود است که یکی از این مدل ها اجاق گاز است که شعله ندارد و از شعله های متعدد استفاده می کند. این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی کند و در کابینت نصب می شود.

وضعیت:

صفحه اجاق گاز SDG 517 با 5 شعله از اجاق گاز رومیزی محبوب به شمار می رود. یکی از این شعله ها شعله پلوپز می باشد که در سمت راست قرار دارد و نسبت به سایر شعله ها دمای بیشتری دارد و مشکل کمبود جا در آشپزخانه کوچک به کار رفته در این دستگاه حل شده است شیشه نشکن که در برابر ضربه و حرارت تا 300 درجه سانتیگراد مقاومت می کند و جلوه خاصی به آشپزخانه می بخشد. در این اجاق گاز از شبکه های آهنی استفاده شده است که نسبت به توری های دیگر مزایای بیشتری از جمله انتقال حرارت بهتر، شستشو، مقاومت در برابر حرارت و وزن زیاد و حفظ تعادل هنگام قرار گرفتن بر روی اجاق گاز دارد. این دستگاه همچنین دارای قدرت و حرارت مشعل بالایی است که با حرارت دادن بیشتر به غذا زمان پخت را کاهش می دهد. برای ایمنی بیشتر این دستگاه از چراغ و ترموکوپل در طراحی آن استفاده شده است که با خاموش شدن شعله به سرعت جریان گاز را قطع کرده و خطر نشت گاز و آتش سوزی را به حداقل می رساند. صفحه زیرین و دفترچه راهنمای ارگونومیک تعبیه شده در این دستگاه از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن است. نکته دیگر در انتخاب اجاق گاز، قابلیت اطمینان آن است که تاثیر بسزایی در صرفه جویی در مصرف گاز و انرژی الکتریکی دارد. میزان مصرف انرژی این دستگاه A است که آن را در گروه بهترین اجاق گاز قرار می دهد. این ویژگی های منحصر به فرد این اجاق گاز را از نظر کارایی و کارایی برای بسیاری از خریداران به یک انتخاب راحت و مطمئن تبدیل کرده است.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 517W

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 517W" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 517W"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427