نگاهی به اسپیکر سامسونگ mx-t70

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر سامسونگ mx-t70 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر سامسونگ mx-t70 را بررسی کنید

اگر به دنبال اسپیکری هستید که صدایی عالی تولید کند، کیفیت خوبی داشته باشد و قیمت بالایی نداشته باشد، اسپیکر بلوتوث سامسونگ mx-t70 می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای بسیاری از کاربران خانگی باشد. در واقع این محصول سامسونگ به راحتی می تواند تجربه حضور در کنسرت را در منزل شما ایجاد کند. اسپیکر سامسونگ mx-t70 یکی از محصولات سامسونگ برای مهمانی است که قدرت آن به 1500 وات می رسد. اگر به دنبال صدای بلند هستید، اسپیکر بلوتوث سامسونگ mx-t70 انتخاب مناسبی برای شماست. برای مشاهده تخفیف های روزانه صفحه قیمت های اسپیکر را دنبال کنید; فروشگاه های معتبر اینترنتی هر روز یک پیشنهاد جدید برای خرید بلندگو به شما ارائه می دهد.

  • بهره وری بالا
  • بازتولید صدای باس بالا
  • پشتیبانی کارائوکه
  • برق دارد
  • کیفیت صدا در حداکثر حجم کاهش می یابد
  • وزن سنگین

طراحی و ویژگی های اسپیکر بلوتوث سامسونگ mx-t70

این محصول سامسونگ زمانی که روی زمین قرار می گیرد یکی از بلندگوترین بلندگوهای موجود در بازار است. حتی بلندگوهای JBL PartyBox 1000 و Sony MHC-V73D آنقدر بلند نیستند. این اسپیکرهای فوق العاده سامسونگ دارای چراغ های LED هستند و جذابیت خاصی به این محصول بخشیده اند. این چراغ های زیبا اسپیکرهای mx-t70 سامسونگ را به انتخابی مناسب برای کارائوکه تبدیل کرده است. در واقع باید گفت که این اسپیکر فوق العاده سامسونگ می تواند خانه شما را به یک سالن کنسرت و موسیقی با نور بسیار زیبا تبدیل کند.

لازم به ذکر است که اسپیکر بلوتوث سامسونگ mx-t70 از CD و DVD پشتیبانی نمی کند اما دارای خروجی HDMI می باشد. البته باید بگوییم که در این اسپیکر رادیو وجود ندارد. اساساً این آداپتور فقط برای موسیقی و مهمانی های مختلف است. اسپیکر mx-t70 سامسونگ را می توان از طریق بلوتوث به دستگاه های مختلف متصل کرد. حتی می توانید میکروفون را به این محصول وصل کنید. روند سفارش این محصول حداقل بد نیست. این محصول از طریق پورت USB شارژ می شود. حتی روی این اسپیکر سامسونگ جای مخصوصی در نظر گرفته شده است که می توانید به راحتی گوشی خود را در آن قرار دهید. در این صورت می توانید گوشی خود را نیز شارژ کنید.

کارائوکه با بلندگوی بلوتوث سامسونگ mx-t70

همانطور که گفتیم یکی از ویژگی های اصلی اسپیکر بلوتوث mx-t70 سامسونگ کارائوکه است. شما کنترل های ویژه ای خواهید داشت که به شما امکان می دهد موسیقی را کنترل کنید. می توانید منبع پخش موسیقی را به تلفن همراه یا منابع دیگر تغییر دهید. می توانید این کارها را با کنترل از راه دور یا برنامه داخلی انجام دهید. از طریق اپلیکیشن می توانید مدل نمایش نور را تغییر دهید. شما همچنین سبک دی جی خود را خواهید داشت.

از آنجایی که می توانید میکروفون را به بلندگوی بلوتوث سامسونگ mx-t70 متصل کنید، می توانید به راحتی کارائوکه انجام دهید. این کار زمانی جالب و سرگرم کننده می شود که مکان تاریک باشد و شما فقط می توانید نوری که از این اسپیکر می آید را ببینید. می توانید این اسپیکر سامسونگ را به بلندگوهایی مانند MX-T70 یا MX-T50 متصل کنید. از این طریق می توانید تا 10 بلندگو را متصل کنید. این 10 اسپیکر می توانند یک تجربه موسیقی عالی را برای کاربران ایجاد کنند.

ساخت و ساز مقاوم در برابر آب با کیفیت بالا

این محصول سامسونگ به گونه ای ساخته شده است که صدا را به راحتی در جهات مختلف پخش می کند. به همین دلیل کیفیت صدای یکسانی را در کل خانه خواهید شنید. این ویژگی Bi-Directional نام دارد که باعث می شود قدرت این اسپیکر در تمام خانه پخش شود. از دیگر ویژگی های اسپیکر بلوتوث mx-t70 سامسونگ می توان به ضد آب بودن پنل بالایی این محصول اشاره کرد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که آب از بالا وارد تجهیزات نمی شود. البته آب از مناطق دیگر به راحتی وارد تجهیزات می شود. این محصول برای محیط های بیرونی و نزدیک آب مناسب نیست.

اسپیکر سامسونگ mx-t70 دارای ابعاد 436*884*455 میلی متر می باشد. همانطور که گفتیم با نتایج طولانی روبرو هستیم. ارزش این محصول نیز بالاست. اسپیکر بلوتوث سامسونگ mx-t70 تقریبا 26.5 کیلوگرم وزن دارد. به همین دلیل حمل آن آسان نیست و بهتر است جای دائمی برای آن در خانه پیدا کنید. سایر دستگاه های بلوتوث مانند تلفن همراه و سایر دستگاه ها با فاصله 10 متری به این محصول متصل می مانند.

صدای عالی را از بلندگوی سامسونگ mx-t70 تولید می کند

سامسونگ نه تنها در طراحی این محصول موفق بوده، بلکه توانسته این محصول را به گونه ای طراحی کند که صدای زیادی تولید کند. هنگام پخش موسیقی می توانید چراغ های اسپیکر را روشن کنید و همچنین می توانید آنها را خاموش کنید. این اسپیکر سامسونگ دارای ووفر 25 سانتی متری است و صدای عریض را با تویترهای جانبی تسهیل می کند. سامسونگ اعلام کرد که اسپیکر بلوتوث سامسونگ mx-t70 دارای قدرت تقریبا 1500 وات است. البته ما معتقدیم که این اسپیکر چنین قدرتی دارد. زیرا منبع تغذیه این محصول توان کافی برای 1500 وات پیوسته را ندارد. اما مطمئن باشید که بلندگوی بلوتوث سامسونگ mx-t70 حجم زیادی تولید می کند.

این اسپیکر سامسونگ صدای فوق العاده ای تولید می کند. بیس آنقدر گرم است که آن را با تمام بدن خود احساس خواهید کرد. اگر می خواهید در طول نمایش خود را احساس کنید، این سخنران این کار را انجام می دهد. همانطور که گفتیم این اسپیکر قطعا برای مهمانی ها ساخته شده و هدف آن به راحتی قابل دستیابی است.

البته لازم به ذکر است که کیفیت صدای بلوتوث mx-t70 سامسونگ نسبت به سایر محصولات موجود در بازار صدای پویایی کمتری دارد و صدای خواننده با دیدن آن در بالاترین حد خود کیفیت خود را از دست می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر سامسونگ mx-t70" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر سامسونگ mx-t70"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427