اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS464

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS464 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Kingstar KBS464

  • بلوتوث 5
  • اتصالات مختلف
  • راننده قدرتمند
  • وزن کم
  • اندازه مناسب
  • برق دارد
  • باتری 4400 میلی آمپری
  • یک پاسخ مکرر

موسیقی همه کاره ترین هنری است که می توان در هر زمان و هر مکان از آن استفاده کرد. آیا شما کار می کنید؛ چه در حال مطالعه و چه در حال ورزش باشید، می توانید با استفاده از موسیقی مناسب بهره وری خود را افزایش دهید. امروزه پخش کننده موسیقی یکی از مواردی است که بسیاری از ما به آن نیاز داریم. گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود با صدای خوب لذتی وصف ناپذیر است که تنها تجربه می تواند آن را بیان کند.

بسیاری از ما برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود هدفون می خریم. اما شاید هیچ هدفونی نتواند قدرت و کیفیت صدای بلندگوها را داشته باشد. به دلیل سادگی استفاده، اسپیکرهای بی سیم می توانند جایگاه خوبی در بازار پخش کننده های موسیقی (یا به طور کلی صدا) پیدا کنند. اینها شامل بلندگوهایی هستند که از اتصالات بی سیم و سیمی پشتیبانی می کنند. آنها انتخاب بهتری خواهند بود. زیرا برخی از موسیقی ها (مانند موسیقی کلاسیک) از طریق اتصال بی سیم بهتر شنیده می شوند تا جزئیات آنها از بین نرود.

بررسی بلندگوی بلوتوث Kingstar KBS464

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Kingstar KBS464 یکی از بلندگوهایی است که می تواند لذت گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم را دوچندان کند.

شکل، وزن و اندازه

طراحی مستطیلی و زاویه ای این اسپیکر کینگ استار امکان قرارگیری آن در مکان های مختلف را فراهم می کند. در قسمت جلو، دو واحد روی آن قرار گرفته است که در وسط ساب ووفر با دو واحد تقویت کننده کوچک قرار دارد. گروه اصلی دارای چراغ های LED است که می تواند شما را به رقص نور با موسیقی مورد علاقه خود وادار کند که انتخاب خوبی برای مهمانی ها است.

این دستگاه 24 سانتی متر طول، 24 سانتی متر عرض و 47 سانتی متر ارتفاع دارد. اندازه مناسب، با وزن کم، به شما این امکان را می دهد که در صورت لزوم آن را در هر مکانی حمل کنید. البته اگر می خواهید آن را با خود به طبیعت و کمپینگ ببرید و از شنیدن موسیقی لذت ببرید; این یک موضوع شخصی است. اما اگر این کار را می کنید باید بدانید که این اسپیکر در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم نیست. پس تا می توانید مراقب باشید. این اسپیکر را می توان در دو حالت عمودی و افقی قرار داد که بسته به موقعیت مورد نظر می توانید آن را انتخاب کنید.

سبک ارتباطی

تنوع اتصالات در این دستگاه آن را به یکی از بهترین گزینه ها نسبت به قیمت تبدیل کرده است. اسپیکر King Star KBS464 علاوه بر داشتن بلوتوث نسخه 5 از پورت USB و کارت حافظه پشتیبانی می کند. می توانید لیست پخش مورد علاقه خود را روی فلش درایو ذخیره کنید و ریتم کار روزانه خود را با ریتم موسیقی مورد علاقه خود تنظیم کنید. البته اگر دوست دارید رادیو گوش کنید، این اسپیکر قابلیت پخش آنها را دارد. کافیست جستجوی کانال را انجام دهید تا احساس کنید در همان کانال ایستاده اید.

این اسپیکر با پشتیبانی از کابل AUX به شما کمک می کند تا جزئیات بیشتری را بشنوید. اتصال بی سیم از از دست رفتن اطلاعات صوتی جلوگیری می کند که این اسپیکر دارای چنین قابلیت های خوبی است. البته بلوتوث نسخه 5 این دستگاه برد مفیدی تا 10 متر دارد که با اتصال مطمئن صدا را به خوبی پشتیبانی می کند و برای انواع موسیقی مناسب است.

نحوه اتصال به اسپیکر بلوتوث کینگ استار مدل KBS464

صدای فراگیر Dolby که Kingstar آن را TWS می نامد. این به شما لذت گوش دادن به صدای استریو را می دهد. به کمک این فناوری می توانید دو اسپیکر هم مدل را به هم متصل کنید و صدای فراگیر و استریو داشته باشید. تماشای یک فیلم یا گوش دادن به موسیقی کلاسیک با کمک این مهارت تجربه ای بی نظیر خواهد بود.

افزودن میکروفون به این دستگاه می تواند سرگرم کننده باشد یا کار شما را بهبود بخشد. با کمک این میکروفون می توانید مهارت های مطالعه استودیویی خود را افزایش دهید. یک وبلاگ ایجاد کنید یا یک پادکست ضبط کنید.

مشخصات فنی

در این اسپیکر از 3 باند مجزا استفاده شده که صدایی استثنایی ارائه خواهد کرد. هر دو واحد بالا و پایین دارای یک درایور گرد 3 اینچی (7.5 سانتی متری) هستند که صدای صاف و 360 درجه را ارائه می دهد. ساب ووفر مرکزی این اسپیکر نیز دارای درایور 6.5 اینچی (16.25 سانتی متری) است که صدای بیس قدرتمند و فراگیر را تضمین می کند.

پاسخ فرکانسی بلندگوهای KBS464 Kingstar 65 تا 18000 هرتز است که ممکن است در نگاه اول محدود به نظر برسد. به خصوص هنگام مقایسه هدفون های مختلف. اما این پاسخ فرکانسی برای این اسپیکر مناسب و موثر است. به خاطر داشته باشید که هدفون از بلندگوها به گوش شما نزدیکتر است. بنابراین شما نباید انتظار مشابهی داشته باشید. با توجه به پاسخ فرکانسی توان این دستگاه 25 وات می باشد که پوشش خوبی را ارائه می دهد. این اسپیکر برای گوش دادن به موسیقی های مختلف و تماشای فیلم مناسب است.

مشخصات فنی اسپیکر بلوتوث Kingstar KBS464

صفحه نمایش کوچک این اسپیکر در قسمت بالایی نزدیک پورت و دکمه های دیگر قرار گرفته است. اطلاعاتی در مورد روش های ارتباطی به شما می دهد. دکمه های فیزیکی همچنین می توانند اکولایزرهای مختلف را تنظیم کنند یا بین حالت های مختلف جابجا شوند. با این دکمه ها می توانید موسیقی را تغییر دهید یا صدا را کم یا زیاد کنید. البته این کار به کمک ریموت در جعبه صدا نیز امکان پذیر است. با کمک این ریموت کنترل از راه دور برای شما امکان پذیر و ساده خواهد بود.

باتری

با توجه به قیمت این اسپیکر باتری نصب شده در آن قابل قبول است. این باتری 4400 میلی آمپری به اسپیکر کمک می کند تا 6 ساعت به پخش خود ادامه دهد. البته اگر از 50 درصد کتاب استفاده کنید. اگر می خواهید حداکثر صدا را داشته باشید یا اگر به نورپردازی در حین پخش موسیقی علاقه دارید. این مقدار می تواند تا 4 ساعت یا کمتر باشد.

خلاصه

بلندگوی بلوتوث Kingstar KBS464 یک انتخاب عالی برای گوش دادن و لذت بردن از موسیقی یا تماشای فیلم خواهد بود. حتی با دو اتصال این مدل می توانید صدای دالبی و استریو را در حین پخش دریافت کنید که بسیار جذاب است. این دستگاه می تواند همراه خوبی در هنگام ورزش، کار، تماشای فیلم و مهمانی های مختلف باشد. اتصالات مختلف و باندهای قوی باعث می شود از هر نظر احساس راحتی کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS464" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS464"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427