نقد و بررسی ساعت هوشمند ایمیلب مدل W01

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت هوشمند ایمیلب مدل W01 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی ساعت هوشمند Emileb مدل W01

ساعت هوشمند Emileb مدل W01 یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است که هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است. با توجه به قیمت مناسب ساعت W01، این ساعت در دسته ساعت های هوشمند اقتصادی قرار می گیرد و طرفداران زیادی دارد. در ادامه به مشخصات و قیمت خرید ساعت هوشمند ایمیلاب W01 می پردازیم. با ما همراه باشید.

قیمت ساعت W01

قیمت ساعت W01 یکی از دلایل محبوبیت این مدل ساعت هوشمند است. در واقع W01 یک ساعت شیائومی اقتصادی است که در ایران حدود 700 تا 800 هزار تومان قیمت دارد و قیمت جهانی آن 35 دلار است. برای اطلاع از قیمت ساعت هوشمند شیائومی به فروشگاه اینترنتی 19 کالا سری بزنید.

باتری ساعت هوشمند Imilab W01

شیائومی ایمیلاب W01 دارای یک باتری داخلی لیتیومی با ظرفیت 220 میلی آمپر ساعت در بدنه نازک خود است که انرژی کافی برای 15 روز که دوره مهمی است را تامین می کند. بنابراین برای شارژ ساعت شیائومی W01 مجبور نیستید دائما وارد شوید.

طرح ساعت هوشمند Emileb مدل W01

طراحی ساعت هوشمند W01 برای آقایان و خانم ها مناسب است. ساعت هوشمند شیائومی Imilab W01 دارای یک صفحه نمایش مربع بزرگ با اندازه 1.69 اینچ است، زیرا صفحه نمایش بزرگتر از یک ساعت گرد است، می تواند اطلاعات بیشتری را نشان دهد.

ابعاد ایمیلاب W01 در حدود 11*22*26 میلی متر و بدنه آن از پلی کربنات ساخته شده است. نوع قفل این ساعت از نوع سگکی ساده است که به راحتی باز و بسته می شود.

ساعت W01 از فناوری ضد آب 3ATM بهره می برد که حتی در صورت استفاده از آن در حین شنا یا شستن دست ها و … آسیبی نمی بیند، بنابراین می توانید از ساعت هوشمند شیائومی imilab W01 برای رفع نیازهای روزانه و ورزش خود استفاده کنید.

اجزای مربوط به Imilab W01

ساعت هوشمند Emilab W01 یک ساعت هوشمند تناسب اندام منحصر به فرد است که از بیش از 70 حالت ورزشی پشتیبانی می کند، علاوه بر این، ساعت هوشمند Imilab W01 ضربان قلب را در طول روز به دقت بررسی می کند، زمان فعلی، مسافت طی شده، کالری مصرف شده و خواب را می شمارد کیفیت

ساعت هوشمند iMilab W01 دارای اپلیکیشن Gloryfit است. می توانید تم صفحه را سفارشی کنید و حتی ساعت خود را به قفل دوربین تبدیل کنید. این ساعت دارای تایمر بوده و امکان مدیریت پخش موسیقی از طریق ساعت هوشمند شیائومی W01 نیز وجود دارد. علاوه بر این قابلیت یافتن گوشی موبایل از طریق ساعت هوشمند Emilab مدل W01 برای این گجت در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش Xiaomi Imilab W01

نمایشگر ساعت هوشمند شیائومی Imilab W01 از نوع TFT بوده و رنگ های دقیق و جذابی را ارائه می دهد. اندازه صفحه نمایش 1.69 اینچ و وضوح 240 در 280 پیکسل است.

مشخصات ساعت شیائومی W01 از نظر سخت افزاری و نرم افزاری

ساعت هوشمند Imilab W01 با iOS 9 و اندروید 4.4 به بالا سازگار است.

تحلیل قیمت خرید ساعت هوشمند Emileb مدل W01

بسیاری از افراد فکر می کنند که اگر می خواهند یک ساعت هوشمند هوشمند و موثر داشته باشند، باید به سراغ یک ساعت هوشمند گران قیمت بروند و برای خرید این گجت کاربردی هزینه زیادی صرف کنند. اگر قیمت ساعت iMilab W01 و همچنین ظاهر آن را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که با صرف هزینه مناسب می توانید یک گجت هوشمند خوب داشته باشید. نظر شما در مورد ساعت هوشمند شیائومی Imilab W01 چیست؟

مزایای ساعت هوشمند Emilab مدل W01

  • نمایش در رندر رنگ واقعی
  • پشتیبانی از بیش از 70 حالت تمرین
  • مانیتورینگ بیومارکر بدن 24 ساعته
  • پایش 24 ساعته ضربان قلب
  • عمر باتری 15 روز است
  • مقاوم در برابر آب
  • روش
  • پانل های قابل تنظیم و کمر شیک
  • اعلان تماس و پیام
  • نظارت بر خواب و آلارم

معایب ساعت هوشمند Imilab W01

  • عدم مکالمه
  • امکان قرار دادن سیم کارت وجود ندارد

نقد و بررسی ساعت هوشمند ایمیلب مدل W01

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند ایمیلب مدل W01" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند ایمیلب مدل W01"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427