نگاهی به مشخصات اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4620

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به مشخصات اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4620 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

جزئیات اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4620 را بررسی کنید

  • پشتیبانی رادیویی
  • پشتیبانی از چند پورت
  • پشتیبانی از بلوتوث 5.0
  • قیمت مناسب
  • شارژ رضایت بخش

  • وزن ممکن است کمتر باشد

اسپیکر بلوتوث پرتابل Provan PSB4620 یکی از بلندگوهای مقرون به صرفه بازار است که از قیمت مناسب و امکانات خوبی برخوردار است. در ادامه این مقاله به بررسی این مدل و مشخصات آن می پردازیم و به طور خلاصه به بررسی آن می پردازیم. بهترین انتخاب برای خرید اسپیکر Provan 4620 کدام است؟ جزئیات زیر را بخوانید تا متوجه شوید. شما می توانید قیمت سهام Provan psb4620 را در قسمت بالا مشاهده کنید.

طراحی آمپلی فایر psb4620

شکل کلی این محصول مستطیلی است، اما دارای دو وجه است، گویی یک خط Z شکل نازک وجود دارد که اسپیکر را به دو قسمت تقسیم می کند. این نوار از همه رنگ ها برای جلوه بهتر با لبه اسپیکر هماهنگ شده است. همچنین یک سیم به صورت پیش فرض به اسپیکر متصل است تا بتوانید به راحتی آن را در کیف یا هر جایی آویزان کنید. وزن اسپیکر psb4620 524 گرم است که نه سنگین است، نه خیلی کم و با توجه به توان خروجی و سایر شرایط می توان وزن دستگاه را خیلی زیاد دانست، البته وزن آن شما را اذیت نخواهد کرد . و می توانید بدون هیچ مشکلی از آن به عنوان اسپیکر بلوتوث استفاده کنید. جنس بدنه سیلیکون و پلاستیک قالب‌گیری شده است، بنابراین در طول زمان تخریب نمی‌شود. چهار دکمه مختلف روی سر دستگاه تعبیه شده است. دو دکمه وظیفه سوئیچ بین موزیک قبلی و بعدی را بر عهده دارند و دکمه M برای تغییر حالت و در نهایت دکمه دیگر وظیفه خاموش و پخش موسیقی و همچنین پاسخگویی به تماس ها را بر عهده دارد.

نمایشگر عملکرد psb4620

برای اسپیکر psb4620 امکان اتصال همزمان به دو دستگاه مختلف وجود دارد و ارتباط بی سیم از طریق بلوتوث 5.0 امکان پذیر است که کیفیت ارتباطی عالی، پایداری و هزینه کمتری دارد. علاوه بر بلوتوث، می توانید از طریق جک 3.5 میلی متری صدا یا AUX، پورت USB-A و کارت حافظه جانبی به اسپیکر دسترسی داشته باشید و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. انواع اسپیکرهای بلوتوث را می توانید در فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی با قیمت های عالی پیدا کنید. توان این مدل برابر با 6 وات و محدوده فرکانس آن بین 60 تا 20 هزار هرتز می باشد. اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4620 از فناوری صوتی RoHs، FCC و CE پشتیبانی می کند. کیفیت و بلندی صدای این مدل راضی کننده و قابل قبول است اما صدا آنقدر بلند نیست که کل خانه را پر کند و بتوانید برای گوش دادن به موسیقی اتاق خود به آن تکیه کنید. اسپیکر psb4620 از رادیو نیز پشتیبانی می کند و در نهایت از باتری با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. اسپیکر بلوتوثی پرتابل Provan PSB4620 با یک بار شارژ می تواند بیش از 6 ساعت موسیقی پخش کند که عملکرد خوبی به حساب می آید و این بار بسته به اندازه می تواند تا 9 ساعت افزایش یابد.

خلاصه

بنابراین اگر بودجه کمی برای خرید اسپیکر دارید و یا نمی خواهید هزینه زیادی برای آن صرف کنید و از طرفی به یک اسپیکر با کیفیت و صدای خوب نیاز دارید که از ساختار خوبی برخوردار باشد. کیفیت دارد و می توانید آن را بیش از 6 ساعت شارژ کنید. اگر به برند ProOne علاقه دارید، روی قیمت اسپیکر پروان کلیک کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به مشخصات اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4620" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به مشخصات اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4620"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427