برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 401 

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 401  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینگر SDG 401

از سال 1371 شرکت صنعتی سینگر با هدف عرضه محصولات گرم وارد عرصه تولید شده و در حال حاضر به عنوان تولید کننده پیشرو در زمینه لوازم خانگی در بازار فعالیت می کند. یکی از ویژگی های این شرکت تولید محصولات خوب است که مورد پسند مشتریان مختلف قرار می گیرد. یکی از محصولات مهم این برند است اجاق گاز سینگر مدل SDG 401 که به انجام آن ادامه خواهیم داد.

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای به حساب می آید که لوازم خانگی مورد نیاز مانند یخچال و خردکن در آن قرار دارد. یکی از این وسایل اجاق گاز است که برای اولین بار در سال 1836 در بریتانیا به مصرف کنندگان عرضه شد. این وسیله یکی از مهمترین چیزهای زندگی مدرن محسوب می شود و امروزه تصور زندگی بدون آن بسیار دشوار به نظر می رسد. بنابراین خرید آن به عنوان سرمایه گذاری در آشپزخانه محسوب می شود. امروزه مدل های مختلفی از این در بازار موجود است که یکی از این مدل ها اجاق گاز بدون اجاق گاز است و از چندین شعله استفاده می کند. این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی کند و در کابینت نصب می شود.

وضعیت:

اجاق گاز SDG 401 با 4 شعله پرطرفدارترین اجاق گاز محسوب می شود. یکی از این شعله ها شعله پلوپز می باشد که در سمت راست قرار دارد دارای قدرت حرارتی 3.3 کیلو وات، شعله اضافی دارای سه طرح ساباف بوده و زمان پخت را به میزان 52 سانتی متر کاهش می دهد، با طراحی شیک مشکل کمبود را حل کرد. فضایی در یک آشپزخانه کوچک صفحه نمایش استفاده شده در این دستگاه نوعی شیشه نشکن است که در برابر ضربه و حرارت تا 300 درجه سانتیگراد مقاوم بوده و جلوه خاصی به آشپزخانه می دهد. در این اجاق گاز از شبکه های آهنی استفاده شده است که نسبت به توری های دیگر مزایای بیشتری از جمله انتقال حرارت بهتر، شستشو، مقاومت در برابر حرارت و وزن زیاد و حفظ تعادل هنگام قرار گرفتن بر روی اجاق گاز دارد. این دستگاه همچنین دارای یک مشعل قدرتمند و کارآمد است که با حرارت دادن بیشتر به غذا زمان پخت را کاهش می دهد. برای ایمنی بیشتر این دستگاه از ترموکوپل سبک و فوق سریع در طراحی آن استفاده شده است که با خاموش شدن شعله به سرعت جریان گاز را قطع کرده و خطر نشت گاز و آتش سوزی را به حداقل می رساند. پنل پایین تر و حجم ارگونومیک تعبیه شده در این دستگاه از دیگر ویژگی های برجسته آن است. نکته دیگر در انتخاب اجاق گاز بهترین آن است که تاثیر بسزایی در صرفه جویی در انرژی گاز و برق دارد. میزان مصرف انرژی این دستگاه A است که آن را در گروه بهترین اجاق گاز قرار می دهد. این ویژگی های منحصر به فرد این اجاق گاز را به انتخابی مناسب و قابل اعتماد از نظر کارایی و کارایی برای بسیاری از خریداران تبدیل کرده است.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 401 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 401 " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 401 "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427