برسی فلاسک استیل کوهنوردی ۲ لیتری

برسی

استیل

فلاسک استیل کوهنوردی ۲ لیتری
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

فلاسک استیل کوهنوردی ۲ لیتری

بطری 2 لیتری استیل ضد زنگ

توضیحات محصول:

مناسب برای کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی و پیاده روی

فلاسک 2 لیتری استیل سواری از طراحی و کیفیت خوبی برخوردار بوده و مناسب برای کوهنوردی و مسافرت می باشد. بدنه این فلاسک از فولاد ضد زنگ می باشد که در حرارت ناشی از دمای آب با روکش مخصوصی که روی آن قرار می گیرد کیفیت خود را از دست نمی دهد و از مقاومت بالایی برخوردار است. در واقع محفظه داخلی فلاسک از فولاد روکش شده با طرح دو جداره ساخته شده است و همین امر باعث می شود که حرارت مایع برای مدت طولانی از شار خارج نشود و به راحتی شار را با شما منتقل کند. بدون نشتی بطری کوهی یکی از وسایل ضروری و کاربردی برای کوهنوردان و دوستداران طبیعت محسوب می شود که می توانند برای مدت طولانی و در مواقعی که به این مایع گرانبها دسترسی ندارند، آب و آب بریزند. یکی دیگر از ویژگی های فلاسک ظرفیت بالای آن است به طوری که دو لیتر مایع می تواند برای سه یا چهار نفر برای چند ساعت سرویس دهد. مدت زمان نگهداری آب در حال جوش در این بطری دوجداره 12-24 ساعت می باشد و برای جلوگیری از ورود هوا به داخل، یک واشر روی درب بطری قرار می دهند تا آب از داخل نشت نکند در طول پردازش جنس استیل داخلی این بطری نسبت به بطری شیشه ای مقاومت بیشتری دارد، اما در صورت ضربه شدید مانند سقوط از ارتفاع، ظرفیت عایق کاهش می یابد و از طرفی در صورت وجود شیشه بطری، تعویض می شود. لیوان اگر خراب شود بسیار آسان و ارزان است. پس مراقب باشید و بطری را در کیسه یا محافظ کیفی قرار دهید تا از آسیب احتمالی جلوگیری شود.

مدت زمان جوشاندن آب 12 تا 24 ساعت است

قابل استفاده برای نوشیدنی های سرد و گرم

حمل آسان، درب واشر

یک بند پارچه ای برای حمل آسان وجود دارد

جنس: پلاستیک پروپیلن

جنس بدنه: فولاد

ظرفیت: 2 لیتر

نوع دهانه: پیچ

طول: 350 میلی متر

عرض: 110 میلی متر

اگر از مطلب

فلاسک استیل کوهنوردی ۲ لیتری
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاسک استیل کوهنوردی ۲ لیتری" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاسک استیل کوهنوردی ۲ لیتری"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427