برسی چراغ قوه پلیسی XBlog P90

برسی

چراغ قوه

چراغ قوه پلیسی XBlog P90
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

چراغ قوه پلیسی XBlog P90

پلیس لایت XBlog P90

توضیحات محصول:

فلاش حرفه ای X-BALOG P90 BL-A72 دارای چراغ LED با نور مهتابی و نور فلاش با قابلیت زوم از پایین به بالا می باشد. برق این لامپ توسط سه باتری قابل شارژ خارجی یا کابل همراه آن تامین می شود.

بدنه این لامپ از آلومینیوم ساخته شده است که در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده و همچنین دارای روکشی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت می باشد.

نور حرفه ای X-BALOG P90 BL-A72 دارای یک خط روشن در تاریکی است که قدرت خود را نشان می دهد و قابلیت زوم را دارد.

نام تجاری: X-BALOG

the: p90

توان: 10000 وات

جنس بدنه: آلومینیوم

سایز: متوسط

منبع تغذیه: قابل شارژ، باتری، شارژ سریع

خواص نوری: درخشش و تغییر الگوهای نور

ضد آب و ضد ضربه

قابلیت بزرگنمایی

یک کابل USB گنجانده شده است

یک بند نگهدارنده وجود دارد

دارای روکش پورت برای جلوگیری از نفوذ رطوبت

اگر از مطلب

چراغ قوه پلیسی XBlog P90
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی چراغ قوه پلیسی XBlog P90" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی چراغ قوه پلیسی XBlog P90"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427