اسپیکر زیلوت اس 51 | Zealot S51 Bluetooth speaker

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر زیلوت اس 51 | Zealot S51 Bluetooth speaker هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر Zelot S51 Zelot S51 بلندگو بلوتوث

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot s51 یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار دستگاه های دیجیتال است. Zealot s51 تجربه بی نظیری از گوش دادن به فایل های صوتی با کوچکترین جزئیات صدا را به شما می دهد. این روزها این بلندگوهای قابل حمل به یکی از وسایل ضروری برای کاربران دستگاه های دیجیتال تبدیل شده اند. به همین دلیل نمونه های مختلفی از آنها را در بازار می بینیم. عملکرد، وزن و ابعاد مناسب Zealot s51 آن را به یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل تبدیل کرده است و می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot مدل s51

طراحی و کیفیت اسپیکر Zelot s51

اگر به اسپیکر Zealot s51 نگاهی بیندازیم، شاهد طراحی زیبا و هوشمند خواهیم بود. طراحان این محصول علاوه بر جزئیات بیرونی به ساختار و قطعات داخلی نیز توجه ویژه ای داشته اند تا محصول نهایی از کیفیت و کارایی لازم برخوردار باشد. بدنه استوانه ای شکل با دو بلندگوی 5 واتی که از هر طرف صدای استریو واضحی تولید می کند، نمونه ای از ویژگی های این مدل اسپیکر Zelot است.

ترکیب به کار رفته در ساخت بدنه بلندگوی Zealot s51 نه تنها وزن زیادی اضافه نمی کند، بلکه می تواند اسپیکرهای داخلی را از انواع ضربه ها و فشارها محافظت کند.

موارد مربوط به Zealot S51

در قسمت بدنه اسپیکر قابل حمل Zealot S51 روکش سیلیکونی وجود دارد که شامل پورت های:

• پورت کارت TF که در آن کارت SD نصب شده است.

• پورت USB برای اتصال رعد و برق طراحی شده است.

• ورودی AUX که با تمام دستگاه های دارای جک 3.5 میلی متری صدا سازگار است.

راه دیگر اتصال به Zealot s51 از طریق بلوتوث است. کافی است دستگاه مورد نظر از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی کند. پس از اتصال می توانید حتی تا فاصله 10 متری بدون افت کیفیت از پخش کننده دور شوید. همچنین در ساختار داخلی این محصول یک میکروفون کار تعبیه شده است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot s51

سایر ویژگی های اسپیکر قابل حمل Zealot s51

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot s51 به لطف توان 10 واتی خود عملکرد قدرتمندی از خود نشان داد. در این مدل از اسپیکر معمولا از باتری لیتیوم پلیمری قابل شارژ استفاده می شود تا زمان استفاده کاربر محدود نشود. باتری Zealot s51 نیز همین مدل است و دارای ظرفیت 1800 میلی آمپر ساعت است که می تواند تا 6 ساعت کار کند.

هنگامی که Zealot S51 به پایان می رسد، نشانگر روی بدنه روشن می شود و یک هشدار می دهد. در این صورت می توانید با استفاده از پورت Micro USB و کابل مناسب آن را شارژ کنید.

قیمت اسپیکر بلوتوث s51

اسپیکر Zealot s51 به دلیل کیفیت و کارایی مقرون به صرفه است و نمی توان آن را جزو گران ترین اسپیکرها دانست. تجهیزات ارائه شده توسط این محصول اغلب در مدل های گران قیمت یافت می شود. مانند ویژگی TWS، دو بلندگوی مشابه را می توان همزمان به هم متصل کرد تا صدای قدرتمندتری تولید کند. به نظر می رسد این محصول شاید بهترین انتخاب در رده قیمتی اعلام شده باشد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot s51

خرید اسپیکر Zelot s51

اگر به دنبال یک اسپیکر قابل حمل خوب هستید، قطعا Zealot s51 انتخاب خوبی خواهد بود. توانایی این محصول در تولید صدا به قدری بالاست که به انتخاب خوبی برای کاربران تبدیل شده است. توجه داشته باشید که اگر این نوع محصولات از کیفیت خوبی برخوردار نباشند، صدای مورد نظر شما را پخش نمی کنند و در مدت زمان کوتاهی نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

سوالات متداول

آیا اسپیکر Zelot s51 می تواند رادیو پخش کند؟

بله، این مدل بلندگو می تواند رادیو یا رادیو FM را نیز دریافت کند.

چگونه مقدار Zealot s51 را کم و زیاد کنیم؟

روی بدنه اسپیکر دکمه هایی تعبیه شده است که با استفاده از آنها می توان صدا را کم و زیاد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر زیلوت اس 51 | Zealot S51 Bluetooth speaker" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر زیلوت اس 51 | Zealot S51 Bluetooth speaker"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427