بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S36

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S36 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S36

  • صدای شفاف
  • کیفیت و طراحی خوب
  • بسیار قابل حمل
  • ضدآب
  • حجم متوسط
  • صدای بیس کلاسیک

به عنوان یک عاشق موسیقی، حتماً نیاز به یک اسپیکر قابل حمل را احساس کرده اید. برند چینی Zealot با بیش از ده سال سابقه در صنعت صدا پاسخی به این نیاز دارد. این برند در سال 2010 با یک هدف تاسیس شد: رساندن موسیقی روح انگیز به دست کاربران. از آن زمان، چینی ها با ارج نهادن به فداکاری به مشتریان، جرات رویارویی با چالش ها و پیشرفت های جدید، به موفقیت های چشمگیری در صنعت موسیقی دست یافته اند. اسپیکر بلوتوث S36 Zealot با قیمتی مقرون به صرفه، تجربه صدای عالی را برای یک جلسه دوستانه یا یک جلسه حرفه ای در محل کار یا یک تجربه آموزشی در مدرسه فراهم می کند. ساختار نایلونی ضد آب این اسپیکر به شما این امکان را می دهد که با دوستان خود در استخر یا ساحل از موسیقی لذت ببرید.

طرح؛ قابل حمل بودن و سادگی

اسپیکر Zelot S36 در طرح های مختلف موجود است. اما واضح است که در پس طراحی این محصول یک ایده وجود داشته است: سادگی، قابلیت استفاده و البته قابل حمل بودن. S36 یک استوانه است و هیچ لبه و گوشه ای ندارد. به این ترتیب می توانید به راحتی آن را در کیف خود جای دهید. برای حمل آسان، یک دسته در بالای اسپیکر Zelot S36 تعبیه شده است.

قدرت همراه با زیبایی

اسپیکر S36 برند Zealot در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می شود بنابراین برای هر سلیقه ای حرفی برای گفتن دارد. بدنه اسپیکر و پایه آن از لاستیک مرغوب ساخته شده است. استفاده از لاستیک علاوه بر مقاومت در برابر لاستیک، کنترل بیشتری را به خصوص در محیط استخر یا ساحل به کاربر می دهد. جنس توری از پارچه نایلونی ضد آب است که به استفاده از این اسپیکر برای مطالعه آب کمک می کند. زیره این اسپیکر از لاستیک مرغوب ساخته شده است که حتی روی سطوح مرطوب نیز از موقعیت خود محافظت می کند.

اتصال آسان با بلوتوث، AUX اختیاری

نویسندگان داستان های علمی تخیلی مدت هاست که می دانند؛ آینده بی سیم است. بلندگوهای Zealot از بلوتوث نسل 5.0 استفاده می کنند. پایداری ارتباطات، مصرف بهینه انرژی و برد بیشتر (240 متر!) از جمله مزایای بلوتوث 5.0 برای کاربران است. نسل پنجم بلوتوث نیز فرصت های جدیدی را برای دنیای بلندگوها به ارمغان آورده است. امکان اتصال همزمان دو بلندگوی سازگار وجود دارد. از دو بلندگوی Zelot S36 استفاده کنید و از صدای استریو لذت ببرید! این اتصال کاملا بی سیم یا TWS خواهد بود. آیا ترجیح می دهید از کابل AUX استفاده کنید؟ امکانش هم هست!

بلندگوهای مغناطیسی دوگانه Zelot S36

دو بلندگوی بزرگ 52 میلی متری چیزی است که برای یک تجربه موسیقی سه بعدی HIFI به آن نیاز دارید. برای تکمیل سیستم صوتی، Zelota از یک دیافراگم بزرگ 35 میلی متری برای افزایش وضوح صدا استفاده کرد. اسپیکر Zealot S36 از نوع ساب ووفر است. گوش دادن به موسیقی سبک هیپ هاپ یا تماشای فیلم بدون یک (یا چند) ساب ووفر آنطور که باید خوب نیست. برای کسانی که باس زیادی می خواهند، Zealot S36 آنچه را که از یک بلندگوی مقرون به صرفه انتظار دارید را ارائه می دهد، اما نه خیلی بیشتر.

پورت ارتباطی و برنامه بلندگوی Zealot S36

بلوتوث، AUX، کارت TF و U Disk به همراه پورت USB کانال های ارتباطی این اسپیکر را تشکیل می دهند. کارت TF و U Disk راهی هستند که می توانید فایل های موسیقی را در بلندگو حمل کنید و گوشی یا کامپیوتر را به طور کامل حذف کنید.

نتیجه

آیا Zelot S36 بی عیب و نقص است؟ نه ولی با این قیمت هر کاری از دستش برمی آمد کرد! اگر یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل می خواهید که شارژدهی خوبی داشته باشد و با قدرت و وضوح صدا شما را تحت تاثیر قرار دهد، Zealot S36 را در نظر بگیرید. به لطف ویژگی TWS می توانید مطمئن باشید که در صورت تمایل در آینده و با خرید یک اسپیکر دیگر از این برند می توانید صدای استریو و سه بعدی را در خانه و با دوستان خود تجربه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S36" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S36"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427