بررسی مشخصات اسپیکر بلوتوثی خانگی زیلوت مدل SP110

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی مشخصات اسپیکر بلوتوثی خانگی زیلوت مدل SP110 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی مشخصات بلندگوی بلوتوث خانگی Zealot SP110

  • رقص نور شگفت انگیز
  • باتری 7000 میلی آمپری
  • پشتیبانی از TWS
  • ابزار حذف صدای خواننده برای کارائوکه
  • دو میکروفون بی سیم و یک ریموت کنترل وجود دارد
  • ورودی گیتار
  • بیس قدرتمند
  • حمل و نقل آسان نیست

اسپیکر بلوتوث خانگی Zealot علاوه بر قدرت و کیفیت صدا و بیس خوب با قیمت مناسب، ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد. یک اسپیکر منحصر به فرد در فضایی که با اسپیکرهای باکس پارتی رقابت می کند که دوستداران موسیقی را هدف قرار می دهد و صحنه کامل آواز و رقص را با رقصی شفاف، مستقیماً به خانه کاربران می آورد. پس برای بررسی کامل ظاهر این اسپیکر عالی با ما همراه باشید. در بالا می توانید قیمت اسپیکر Zealot sp110 را مشاهده کنید. انواع بلندگوهای Zealot را می توانید با خیال راحت از وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید.

طراحی Zealot sp110

اسپیکر Zelot SP110 طراحی زیبا و مقاومی دارد اما با وزن 14 کیلوگرم برای حمل و نقل مناسب نیست. Zealot از مواد مرغوب برای بدنه این اسپیکر استفاده کرده است و ترکیبی از چوب، پلاستیک فشرده و مش استیل را پیدا کردیم که بر زیبایی این محصول افزوده و حس یک محصول باکیفیت را القا می کند. پنل جلویی اسپیکر با چراغ های LED پوشانده شده است که با چراغ های رنگی با پنج حالت رقص نور، زیبایی مراسم و مهمانی ها را دو چندان می کند. یک صفحه نمایش دیجیتال در بالای اسپیکر قرار دارد.

انواع اتصال و پورت های بلندگو Zealot sp110

حداکثر دو دستگاه را می توان به صورت بی سیم با بلوتوث نسخه 5 و با کابل AUX به اسپیکر Zealot SP110 متصل کرد. این اسپیکر از کارت حافظه microUSB پشتیبانی می کند و با درگاه USB می توانید از فلش مموری نیز برای انتقال فایل های موسیقی خود استفاده کنید. در این حالت می توانید از دکمه های روی دستگاه یا ریموت کنترلی که همراه آن است برای مدیریت پخش موسیقی استفاده کنید. در این اسپیکر دو درگاه ورودی میکروفون و یک ورودی گیتار اختصاصی خواهید یافت. با توجه به قیمت بلندگوهای Zealot SP110، این پارتی باکس برای نوازندگان و افرادی که دوست دارند در مهمانی ها (یا کارائوکه) آواز بخوانند، انتخاب خوبی است. به خصوص که دو میکروفون بی سیم در اسپیکرها تعبیه شده است. ریموت کنترل اسپیکر تمامی امکانات لازم را در اختیار کاربر قرار می دهد بنابراین نیازی به استفاده از تلفن همراه و اسپیکر نیست.

باتری بزرگ

همانطور که مرحوم فردی مرکوری گفت، نمایش باید ادامه یابد! شارژدهی خوب یکی از ویژگی های مهم جعبه مهمانی است. Zealot در این اسپیکر از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 7000 میلی آمپر ساعت استفاده کرده که بسته به حجم صدا و رقص نور می تواند تا 5 ساعت شارژ شود. شارژ این باتری بزرگ نیز تقریباً به همین میزان زمان نیاز دارد (بین 4 تا 5 ساعت).

کیفیت صدای Zealot sp110

بدون شک وجه تمایز یک اسپیکر کیفیت صدای آن است. به خصوص به عنوان جعبه مهمانی، انتظار صدای بلند و قدرتمند را از بلندگوهای Zealot SP110 داریم. Zelota برای تولید صدا از دو درایور بلندگوی 10 اینچی و بوق توییتر 1.5 اینچی استفاده کرد که توان RMS 110 وات را تولید می کند. توان خروجی واقعی 110 وات این اسپیکر برای قرار گرفتن آن در رده نیمه حرفه ای بازار کافی است. این قدرت و کیفیت صدا با پخش بیس عالی برای تحت تاثیر قرار دادن مهمانان و برگزاری یک مهمانی عالی کافی است. با این حال، با این قیمت، برند Zealot می تواند RMS بالاتری تولید کند. به عنوان مثال، اسپیکر Sony XP700 با قیمت مشابه، دو برابر قدرت بلندگوی Zealot SP110 دارد. اما برند Zelot به ویژگی های اضافی این اسپیکر مانند کارائوکه توجه ویژه ای داشت که با توجه به قیمت مناسب اسپیکر Zealot SP110 ارزش خرید آن را افزایش می دهد.

اسپیکر کارائوکه Zelot sp110

با بلندگوی Zelot SP110 صحنه را برای موسیقی خود آماده کنید. از جمله اقلام موجود در این محصول، دو میکروفون بی سیم با کیفیت خوب دریافت خواهید کرد. با کمک این دو می توانید برای مهمانان خود سخنرانی کنید. اما قسمت جالب ماجرا، توانایی این گوینده در حذف صدای خواننده برای فراهم کردن شرایط کارائوکه است. دوستان خود را برای سرگرمی های جالب به صحنه دعوت کنید و آهنگ های مورد علاقه خود را بخوانید یا بخوانید. علاوه بر دو میکروفون بی‌سیمی که با اسپیکر دریافت می‌کنید، دو درگاه برای میکروفون‌های سیمی نیز وجود دارد. علاوه بر این، ما خوشحالیم که یک پورت اختصاصی برای گیتار را می بینیم. اسپیکر ارزان قیمت Zealot SP110 یکی از گزینه های جذاب بازار برای علاقه مندان به کارائوکه و خوانندگی است که علاوه بر امکان حذف صدای خواننده، امکان نواختن همراه با ورودی گیتار را در حین خوانندگی به کاربر می دهد.

صفحه راه اندازی حرفه ای سبک دی جی

پنل پیشرفته و کاربردی اسپیکر ارزان قیمت Zealot SP110 امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

  • میکروفون: دو ورودی سیمی، تنظیم صدای میکروفون، تنظیم تأخیر میکروفون و روشن و خاموش کردن اکو.
  • گیتار: ورودی و تنظیم گیتار
  • موسیقی: تنظیم صدا، تریبل و باس، جابجایی بین موسیقی و رادیو FM
  • ضبط صدا: پس از قرار دادن حافظه داخلی، می توانید با فشار دادن دکمه REC، صدا را از طریق میکروفون ضبط کنید.
  • روشنایی ال ای دی ها: سبک رقص نور را از بین پنج گزینه انتخاب کنید
  • همه پورت ها: ورودی برق AC، جک 3.5 میلی متری AUX، دو ورودی میکروفون، یک ورودی گیتار، ورودی USB، ورودی کارت حافظه TF

نتیجه

نگاهی به ویژگی های جذاب اسپیکر Zealot SP110 انداخته ایم. این اسپیکر با صدای خوب، بیس و قدرت تریبل عملکرد رضایت بخشی دارد. با وجود امکان اتصال بلندگوهای دیگر برای صدای قوی تر و استریو، با این قیمت، بلندگوهای Zealot SP110 انتخاب پیشرفته ای هستند. خرید این اسپیکر را به کسانی که به مهمانی و کارائوکه علاقه دارند توصیه می کنیم. انواع اسپیکر در فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی با قیمت های عالی موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مشخصات اسپیکر بلوتوثی خانگی زیلوت مدل SP110" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مشخصات اسپیکر بلوتوثی خانگی زیلوت مدل SP110"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427