نگاهی به اسپیکر زیلوت z1

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر زیلوت z1 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر Zelot z1 را بررسی کنید

اسپیکر Zelot Z1 را بررسی کنید

بلندگوهای Zealot می‌توانند تجربه‌های شنیدن موسیقی جدیدی ایجاد کنند. این محصولات صدای بسیار خوبی تولید می کنند و به شما امکان می دهند به صدایی شفاف و با کیفیت گوش دهید. یکی از بلندگوهای با کیفیت این شرکت اسپیکر Zealot z1 نام دارد. قیمت اسپیکر Zelot Z1 باعث شده تا افراد زیادی به این محصول توجه ویژه ای داشته باشند. اما قبل از خرید اسپیکر Zelot z1 باید با ویژگی های مختلف آن آشنا شوید.

  • کارت حافظه تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می کند
  • دارای بلوتوث 5
  • پشتیبانی از باس Hi-Fi
  • سرعت کم
  • ضدآب

این محصول Zelot دارای بلوتوث 5 است که ارتباط و کیفیت خوبی را به ارمغان می آورد. به راحتی می توانید گوشی خود را به این اسپیکر متصل کنید. داشتن بلوتوث 5 باعث می شود گوشی به سرعت با این محصول ارتباط برقرار کند. Zealot z1 از پورت های AUX و micro SD پشتیبانی می کند. با استفاده از جک خروجی 3.5 میلی متری صدا می توانید این اسپیکر را به تلفن همراه یا لپ تاپ و هر دستگاه پخش موسیقی دیگری متصل کنید. اگر کارت حافظه دارید، این اسپیکر می تواند به طور مستقل موسیقی پخش کند. موسیقی را روی کارت حافظه ذخیره کنید و کارت حافظه را به این بلندگو متصل کنید. اسپیکر Zealot z1 از کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند.

اسپیکر Zelot Z1 را بررسی کنید

برای اسپیکر Zealot از باتری 1500 میلی آمپری استفاده شده است. این مقدار باتری می تواند دستگاه را به مدت شش ساعت نگه دارد. البته حدود 2 ساعت طول می کشد تا پاسخ دهید. توجه داشته باشید که هر چه میزان صدا را بیشتر کنید، باتری زمان کمتری می تواند دستگاه را روشن نگه دارد. این بلندگوی Zealot صدای Hi-Fi Bass تولید می کند. به همین دلیل بیس تولید شده توسط این محصول به سرعت توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. همچنین می توانید برای بررسی اسپیکرها و اطلاعات قیمت به وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر زیلوت z1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر زیلوت z1"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427