بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S30

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S30 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر بلوتوث قابل حمل مدل Zeelot S30

  • پشتیبانی رادیویی
  • پشتیبانی از چند پورت
  • پشتیبانی از میکروفون
  • بلوتوث 5.0
  • وزن و ابعاد مناسب
  • ندارند

اسپیکر Zealot s30 یکی از محصولات لوکس موجود در بازار است که به لطف سایز کوچکش می توانید به راحتی آن را همراه خود ببرید و از کیفیت و رضایت خوبی بهره مند شوید. در ادامه نگاهی به اسپیکر بلوتوث Zealot S30 می اندازیم و به مشخصات آن می پردازیم.

طراحی بلندگوی Zealot S30

Zealot s30 طراحی مشابه اسپیکر JBL دارد و از شکل استوانه ای بهره می برد. بدنه این محصول از پلاستیک قالبی است و همچنین یک بند چرمی در قسمت بالایی آن تعبیه شده است تا بتوانید این وسیله را به کیف خود متصل کرده و یا آن را با سهولت بیشتری حمل کنید.

دکمه های اسپیکر S30 روی سر قرار می گیرند و از چپ به راست M، play/stop، power، رفتن به آهنگ قبلی و رفتن به آهنگ بعدی هستند. دکمه M برای تغییر سبک گفتار کار می کند و به شما کمک می کند سبک گفتار را تغییر دهید.

یکی از جذاب ترین ویژگی های این محصول اندازه و وزن آن نسبت به قدرت و قیمت آن است. وزن اسپیکر S30 تنها 564 گرم است و ابعاد آن کاملاً در کیف یا کیف شما قرار می گیرد و می توانید آن را با خود ببرید. در واقع اگر بخواهید زیاد اسپیکر را جابه جا کنید، اهمیت این ویژگی دو چندان می شود.

Zelot پورت های متنوعی را برای اسپیکر Zealot S30 در نظر گرفته است تا در استفاده از این محصول محدود به بلوتوث نباشید. می توانید این اسپیکر را با فلش مموری از طریق درگاه USB-A وصل کنید یا از کارت حافظه خارجی و پورت TF استفاده کنید. اتصال بی سیم نیز از طریق پورت AUX انجام می شود و بلوتوث 5.0 برای این مدل در نظر گرفته شده است تا بتوانید از کیفیت و پایداری اتصال مطمئن باشید.

علاوه بر این در این نسخه از بلوتوث انرژی کاهش می یابد و این به معنای ماندگاری شارژ بلندگو و کاهش شارژ گوشی است. در نهایت نمی توان از قسمت طراحی چشم پوشی کرد اما ترجیح می دادیم این اسپیکر در برابر آب یا حداقل آب مقاوم باشد که با توجه به قیمت محصول مناسب است.

نمایشگر عملکرد Zelot S30

توان اسپیکر zealot s30 برابر با 10 وات و نرخ پاسخگویی فرکانسی برای این مدل 80-20 هزار هرتز می باشد. نسبت سیگنال به نویز این محصول 90 دسی بل است و بلوتوث تا سقف 10 متر به خوبی کار می کند و نباید بلندگو را از این فاصله رها کنید.

کیفیت صدا قابل قبول است اما عالی نیست و البته از اسپیکر با این قیمت انتظار نداریم. صدا با وضوح بسیار بالا پخش می شود و بیس قابل قبولی نیز شنیده می شود. حجم آن نیز مناسب است و می تواند یک اتاق خواب متوسط ​​را به خوبی پوشش دهد.

اسپیکر بلوتوث zealot s30 از میکروفون پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید بدون نیاز به تلفن صحبت کنید و به تماس های دریافتی پاسخ دهید. در واقع صدای طرف مقابل از طریق اسپیکر و صدای شما از طریق میکروفون به طرف مقابل ارسال می شود و مکالمه قابل قبولی را تجربه خواهید کرد.

باتری 1800 میلی آمپری برای این مدل پیش بینی می شود و Zealot ادعا می کند که اسپیکر بلوتوث Zealot s30 می تواند یک ماه در حالت آماده به کار دوام بیاورد که عملکرد خوبی است. ناگفته نماند که این محصول از رادیو نیز پشتیبانی می کند و می توانید با آن به رادیو گوش دهید.

نتیجه

اگر به اسپیکر مقاوم در برابر نفوذ آب نیاز دارید، باید سراغ اسپیکر دیگری بروید، اما اگر این ویژگی برایتان مهم نیست و در محیط مرطوب از اسپیکر استفاده نمی کنید، می توان این مدل را با امکانات خوبی در نظر گرفت. انتخاب خوب. برای مشاهده و خرید سایر محصولات روی لینک لیست قیمت اسپیکر کلیک کنید.

با خرید این محصول بلندگویی خواهید داشت که وزن و ابعاد مناسبی برای حمل و نقل دارد و صدایی با اندازه مناسب تولید می کند و می توانید از طریق بلوتوث 5.0 یا پورت های دیگر به آن متصل شوید و از طریق میکروفون به تماس های دریافتی پاسخ دهید. پشتیبانی از رادیو یکی دیگر از ویژگی های خوب این مدل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S30" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S30"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427