نگاهی به اسپیکر زیلوت مدل A2

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر زیلوت مدل A2 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

به اسپیکر Zelot A2 نگاه کنید

Zealot مدل A2 یکی از بلندگوهای لوکسی است که تمامی ویژگی های جذاب و سرگرم کننده را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول نه تنها وزن بسیار کمی دارد، بلکه دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد. گفتنی است این محصول با ابعاد 52*52*168 میلی متر ساخته شده و وزن آن 316 گرم می باشد. همانطور که می بینید وزن این محصول به راحتی قابل حمل است. ابعاد آن باعث می شد که آن را در کیسه قرار دهید یا آن را در هر طرف قرار دهید. این محصول به صورت استوانه ای ساخته شده است و باید مراقب باشید که آن را روی شیب قرار ندهید.

  • مقاوم در برابر چکیدن آب
  • حجم مناسب تولید کنید
  • تولید بیس خوب
  • پشتیبانی از USB و کارت حافظه
  • عملکرد باتری خیلی قوی نیست

از ویژگی های خوب اسپیکرهای Zealot می توان به اتصال این محصول به دستگاه های مختلف سیمی و بی سیم اشاره کرد و به همین دلیل آزادی عمل زیادی در استفاده از این محصول خواهید داشت. این اسپیکر را می توانید با استفاده از کابل دارای جک 3.5 میلی متری به انواع محصولات از جمله تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت متصل کنید. از دیگر روش های ارتباطی با این محصول می توان به پشتیبانی از کارت حافظه و پورت USB اشاره کرد. این دو افراط باعث شده است که بتوانید موسیقی خود را مستقل از این محصول پخش کنید و نیازی به دستگاه جداگانه نداشته باشید. می توانید اسپیکر Zealot مدل A2 را از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل کرده و به موسیقی گوش دهید. این محصول از بلوتوث 5 پشتیبانی می کند و تا 10 متر برد دارد. در مورد طراحی خاص این محصول باید گفت که به دوچرخه چسبانده شده است.

یکی از عواملی که کیفیت پخش این محصول را نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بهتر کرده است، داشتن ساب ووفر TF است. این ویژگی باعث شد صدای بیس خوبی از این محصول پیدا کنیم.

اسپیکر Zealot مدل A2 از گواهی IP55 بهره می برد و به همین دلیل مقاومت خوبی در برابر پاشیدن آب دارد. البته باید در نظر داشته باشید که این اسپیکر در برابر پاشش مستقیم آب مقاومت نمی کند و قطعا آسیب می بیند.

برای مدل Zealot A2 از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. گفته می شود با استفاده از باتری می توانید تا 10 ساعت به موسیقی گوش دهید. با این حال، توجه داشته باشید که هر چه میزان صدا بیشتر باشد، باتری سریع‌تر خالی می‌شود. همانطور که گفتیم قیمت و امکانات اسپیکر Zealot A2 ارزش خرید این محصول را افزایش داده است. به خصوص جنس بدنه آن بسیار با کیفیت است. برای تولید این محصول از ABS-PC استفاده شده است. همچنین برای مشاهده قیمت اسپیکر می توانید به وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر زیلوت مدل A2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر زیلوت مدل A2"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427