بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S42

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S42 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S42

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S42 از آن دسته محصولاتی است که قیمت چندانی ندارد اما طراحی جذاب و منحصربه فردی دارد و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. از همه مهمتر اسپیکر Zealot ضد آب است و می توانید از آن در ساحل، ساحل یا رودخانه استفاده کنید.

بررسی اسپیکر Zealot s42

طراحی و کیفیت اسپیکر Zelot s42

اولین نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که می توانید اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S42 را از طریق بی سیم به دستگاه های مختلف متصل کنید. شما می توانید این محصول را از طریق بلوتوث به دستگاه های مختلف متصل کنید. اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S42 به راحتی به موبایل، تبلت و لپ تاپ متصل می شود. حتی می توانید این محصول را با استفاده از جک خروجی صدا 3.5 میلی متری به دستگاه های مختلف متصل کنید. شما می توانید این دستگاه را از طریق بلوتوث 5 به موبایل یا کامپیوتر متصل کنید برد استفاده از این محصول تا 10 متر می باشد.

بررسی اسپیکر Zealot s42

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S42 تقریباً 630 گرم وزن دارد. وزن این محصول زیاد نیست و می توانید آن را به راحتی حمل کنید. برای افزایش وزن این محصول از پلاستیک +ABS برای ساخت آن استفاده شده است. این پلاستیک کیفیت خوبی دارد و باعث می شود احساس کنید محصولی باکیفیت هستید. همچنین باید اشاره کنیم که سخت افزار به کار رفته در این محصول هنگام پخش موسیقی با صدای بلند لرزش ندارد.

پورت و ظرفیت اسپیکر Zealot s42

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S32 علاوه بر داشتن بلوتوث و درگاه صوتی 3.5 میلی متری، با استفاده از پورت USB و کارت حافظه موسیقی پخش می کند. همه این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به روش های مختلف موسیقی بسازید. یکی دیگر از ویژگی هایی که می توانید در این اسپیکر قابل حمل پیدا کنید، میکروفون است. میکروفون داخلی این محصول به شما این امکان را می دهد که از طریق این اسپیکر قابل حمل به تماس های خود پاسخ دهید.

بررسی اسپیکر Zealot s42

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S42 کیفیت خوبی دارد و سعی در تولید صدای باس خوبی داشته است. البته با توجه به سایز محصول و سایز درایور نصب شده روی آن، میزان بیس تولید شده چندان زیاد نیست. توان این محصول تنها 5 وات می باشد. با این حال، موسیقی بسیار با کیفیت است و حتی در بلندترین تنظیمات به سختی کیفیت خود را از دست می دهد.

همانطور که اشاره کردیم این محصول ضد آب است. چکاندن آب و جریان مستقیم آب به این محصول آسیبی نمی رساند و می توانید به راحتی از آن در استخر و دریا استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S42 از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که می تواند تا 6 ساعت موسیقی پخش کند. مدت زمان شارژ باتری این محصول 4 ساعت می باشد. نکته جالب اینجاست که باتری این اسپیکر قابل حمل قابل تعویض است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S42" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S42"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427