بررسی اسپیکر بلوتوثی زیلوت S55

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی زیلوت S55 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی بلندگوی بلوتوث Zealot S55

  • پشتیبانی رادیویی
  • پشتیبانی از چند پورت
  • پشتیبانی از میکروفون
  • بلوتوث 5.0
  • وزن و ابعاد مناسب
  • رقص نور
  • مقاومت در برابر پاشش آب

  • رزرو ممکن است بهتر باشد

اسپیکر بلوتوث Zealot S55 در رده قیمتی اسپیکرهای رده بالا قرار دارد و نسبت به قیمت از امکانات خوبی برخوردار است. در ادامه این مقاله بیشتر در مورد این اسپیکر Zealot صحبت خواهیم کرد و مشخصات آن را بررسی خواهیم کرد تا ارزش خرید اسپیکر بلوتوث S55 Zealot را مشخص کنیم.

طراحی اسپیکر Zealot s55

این محصول طراحی بسیار ساده اما زیبایی دارد و خطوطی در اطراف بدنه نمایان است که می تواند به صورت نور رقصنده ظاهر شود و زیبایی دو چندانی به این اسپیکر ببخشد. این ویژگی به خصوص در شب زیبایی دو چندان به اسپیکر و اتاق شما می بخشد و می تواند ظاهر این محصول را بیش از پیش جلوه دهد. وزن 590 گرمی و ابعاد مربوط به Zealot s55 ما را با یکی از بهترین اسپیکرها برای حمل و نقل روبرو می کند.

روی سر این اسپیکر دکمه های مختلف همرنگ بدنه تعبیه شده است که به شما کمک می کند محصول را بهتر کنترل کنید و نیازی به مراجعه به گوشی یا پخش کننده های دیگر نباشید. این دکمه ها فعال هستند و وظیفه خاموش/روشن کردن صدا، تغییر حالت خروجی، پخش/مکث موسیقی، کاهش صدا و افزایش صدا را بر عهده دارند.

در کنار این دکمه ها میکروفون بلندگوی Zealot s55 نیز وجود دارد که صدای شما را منتقل می کند و می توانید بدون نیاز به گوشی با اسپیکر صحبت کنید. پورت های مختلف این محصول در پشت آن و داخل یک محفظه سرپوشیده قرار گرفته است. دلیل این کاور مقاوم بودن اسپیکر Zealot S55 در برابر آب و ضد پاشش است.

در زیر این کاور یک پورت USB-A تعبیه شده است که می توانید فلش مموری خود را به بلندگو متصل کرده و به موسیقی گوش دهید. علاوه بر این، پورت AUX به شما کمک می کند تا با کابل به اسپیکر متصل شوید و همچنین پورت TF امکان افزودن کارت حافظه جانبی را به این محصول می دهد. در این قسمت یک Micro-USB نیز برای شارژ اسپیکر تعبیه شده است. روش اتصال بی سیم این دستگاه بلوتوث 5.0 می باشد که عملکرد بسیار خوبی دارد و ارتباط طولانی مدت و بهینه ای را با گوشی یا سایر محصولات برقرار می کند.

نمایشگر عملکرد Zelot s55

حداکثر توان صدای این مدل 10 وات است که چندان زیاد نیست اما برای یک محیط کوچک و معمولی مناسب به نظر می رسد. از طرفی کیفیت صدا برای جلب رضایت شما کافی است. میانه ها و بلندی ها به خوبی بازتولید می شوند و باس نیز قابل شنیدن است. محدوده فرکانس Zealot s55 بین 100 تا 20 هزار هرتز و نسبت سیگنال به نویز 90 دسی بل است. این محصول دارای رادیو نیز می باشد و می توانید از طریق آن به رادیو گوش دهید. Zealot یک باتری با ظرفیت 1800 میلی آمپر ساعت مناسب برای این مدل پیدا کرد و با این ظرفیت می توانید تا 3.5 ساعت بدون شارژ مجدد به موسیقی گوش دهید. شارژ این دستگاه 2.5 ساعت زمان می برد. قیمت اسپیکر Zealot s55 آن را به انتخاب منطقی تری تبدیل کرده است.

نتیجه

اگر بودجه زیادی برای خرید اسپیکر ندارید و از طرفی می خواهید محصول مورد نظر از چراغ های ال ای دی استفاده کند و ظاهری زیبا داشته باشد و در برابر نفوذ آب مقاوم باشد و علاوه بر این موارد باید حجم و کیفیت خوب باش صدا داشتن بلوتوث 5.0، داشتن میکروفون، داشتن رادیو و داشتن پورت های مختلف از دیگر دلایل خرید این اسپیکر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی زیلوت S55" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی زیلوت S55"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427