بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل لیتو مدل  LK – 35 

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل لیتو مدل  LK – 35  هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر بلوتوث قابل حمل لیتو مدل LK-35

نکته خوب

  • زیبا و مدرن
  • طول کار تا 10 متر
  • توان خروجی 15 وات

صحبت کردن با هم بد است

  • عملکرد باتری

اسپیکر LK35 محصول شرکت چینی لیتو می باشد. این شرکت تاکنون با تولید محصولاتی در زمینه لوازم جانبی موبایل از جمله بلندگوها و طبقه بندی محصولات ارائه شده توسط این شرکت در زمینه محصولات، توانسته نام خود را به عنوان یک شرکت پیشرو و نوآور در زمینه محصولات مطرح کند. محصولات مکمل می توانند اعتباری مضاعف برای ایجاد محصول باشند. لیست قیمت بلندگوهای لیتو شما می توانید آن را در وب سایت ما پیدا کنید.

ویژگی های بلندگوی Lito LK35

طراحی اسپرت و جذاب این محصول بسیار چشم نواز بوده و با وزن 400 گرمی استفاده از آن را برای هر کاربری لذت بخش کرده و تعداد زیادی از کاربران را به خود جذب کرده است.

ظرفیت باتری این محصول 1500 میلی آمپر ساعت می باشد. این دستگاه می تواند به صورت بی سیم یا بی سیم به دستگاه های مختلف متصل شود و این آزادی انتخاب کاربر در نحوه استفاده می تواند موقعیت های مختلفی را برای کاربران فراهم کند. این محصول می تواند تا فاصله 10 متری از دستگاه متصل به بلوتوث به خوبی کار کند و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت از دیگر ویژگی های خوب آن است.

خروجی صدای 15 وات این محصول به گونه ای ساخته شده است که می تواند صدایی با کیفیت و شفاف را در اختیار کاربر قرار دهد و میزان صدایی که تولید می کند حتی در مکان های شلوغ و شلوغ نیز کاربر را راضی می کند یک مهمانی

آخرین کلمه

در نهایت باید گفت که قیمت بسیار مناسبی دارد بلندگو با کاربردها و قابلیت های متفاوتی که دارد می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که قصد خرید محصول خوب با بودجه مناسب را دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل لیتو مدل  LK – 35 " هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل لیتو مدل  LK – 35 "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427