بررسی مشخصات اسپیکر لیتو LK-36

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی مشخصات اسپیکر لیتو LK-36 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

تایید هویت بلندگوی Lito LK-36

اسپیکر Leitu lk36 یکی از محصولات مقرون به صرفه شرکت لیتو محسوب می شود که امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. هنگام خرید یک اسپیکر قابل حمل باید به اندازه و وزن آن توجه ویژه ای داشته باشید. هنگام خرید اسپیکر Leitu lk36 باید این دو ویژگی را در نظر داشته باشید. ابعاد اسپیکر Lito lk 36 52 x 52 x 168 میلی متر و وزن آن 316 گرم است. چنین ابعاد و وزنی باعث شد تا اسپیکر Lito lk 36 به راحتی قابل حمل و جابجایی در مکان های مختلف باشد. اسپیکر Lito lk 36 یکی از سبک ترین اسپیکرهای بلوتوث موجود در بازار است. می توانید قیمت اسپیکرهای لیتو را با پیشنهادات ویژه فروشگاه های معتبر اینترنتی پیدا کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

  • مقاوم در برابر چکیدن آب
  • حجم مناسب تولید کنید
  • پنل های خورشیدی برای تغذیه بلندگوها وجود دارد

  • بیس متوسط
  • عملکرد باتری می تواند بهتر باشد

اسپیکر Lito LK36 به لطف طراحی عالی و جالبی که دارد به راحتی و بدون نیاز به پایه خاصی روی میز یا سطوح مختلف قرار می گیرد. وزن آن زیاد نیست و می توانید این اسپیکر را در کیف خود قرار دهید و همیشه و همه جا با خود ببرید.

از دیگر ویژگی های خوب اسپیکر leitu lk36 می توان به اتصال بی سیم این محصول به دستگاه های مختلف اشاره کرد، یعنی این اسپیکر از جک 3.5 میلی متری AUX پشتیبانی نمی کند و نمی توانید از آن استفاده کنید. بلندگوهای Lito lk36 می توانند موسیقی مورد علاقه شما را به روش های مختلف پخش کنند. می توانید آن را از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل کرده و به موسیقی گوش دهید. این محصول از بلوتوث 5 پشتیبانی می کند و تا 10 متر برد دارد. بد نیست توجه داشته باشید که اسپیکر Lito lk 36 برای ارتباط با لپ تاپ، کامپیوتر خانگی و تلویزیون های هوشمند مناسب است. همچنین می توانید از فلش مموری و کارت حافظه برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید که به این معنی است که عدم وجود جک 3.5 محدودیتی در روش های ارتباطی ایجاد نمی کند.

به دلیل قابل حمل بودن دستگاه، در این محصول از ساب ووفر استفاده نشده و به جای آن از بلندگوی فول برد استفاده شده است. باید بگوییم که نباید از این محصول انتظار بیس قوی داشته باشید و اگر به دنبال صدایی شفاف و شفاف هستید خرید اسپیکر Lito lk36 را به شما توصیه می کنیم.

اسپیکر leitu lk36 از گواهی IP55 استفاده نمی کند و به همین دلیل در برابر قطرات آب مقاوم نیست و قطعا آسیب می بیند. اسپیکر leitu lk36 از دو بلندگوی همزمان با توان خروجی 10 وات تشکیل شده است. محدوده فرکانس این بلندگوها بین 50 هرتز تا 20 هزار هرتز است. برای اسپیکر leitu lk36 از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. گفته می شود با استفاده از باتری می توانید تا 10 ساعت به موسیقی گوش دهید. با این حال، توجه داشته باشید که هر چه میزان صدا بیشتر باشد، باتری سریع‌تر خالی می‌شود. همانطور که گفتیم قیمت اسپیکر Lito lk-36 و امکانات آن باعث افزایش قیمت خرید اسپیکر شده است. اگر یک بلندگوی بلوتوث مقرون به صرفه می خواهید، محصولات Lito را در نظر بگیرید. به خصوص جنس بدنه آن بسیار با کیفیت است. برای تولید این محصول از ABS-PC استفاده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مشخصات اسپیکر لیتو LK-36" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مشخصات اسپیکر لیتو LK-36"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427