اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 43

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 43 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث قابل حمل لیتو مدل LK-43

نکته خوب

  • پشتیبانی از چند پورت
  • بلوتوث 5.0
  • رقص نور
  • سبک و حمل آسان

صحبت کردن با هم بد است

  • رزرو ممکن است بهتر باشد
  • بدون میکروفون

یکی از برندهای جدید در بازار کشور لیتو است که محصولات متنوعی مانند پاوربانک، هدفون، هدفون و … را تولید می کند. محصولات این برند در بازار نشان داده اند که کیفیت خوبی دارند و با قیمت رقابتی می توانند به خوبی با برندهای موجود رقابت کنند. در ادامه به بررسی اسپیکر Lito LK 43 می پردازیم و مشخصات این مدل را با هم بررسی می کنیم تا قیمت خرید را مشخص کنیم.

او انجام داد

اسپیکر Lito LK 43 از شکل مستطیلی بهره می برد و طراحی محصول سخت است و خطوط کناری آن را بهتر نشان می دهد. وزن این اسپیکر تنها 500 گرم و ابعاد 140 × 85 × 85 میلی متر است که به خوبی نشان می دهد که این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای حمل و جابجایی است و وزن سبک آن هرگز شما را خسته نمی کند.

دکمه این مدل روی سر و در چراغ LED قرار می گیرد. این نوار نقش نور رقصنده را ایفا می کند و می تواند خروجی اسپیکر را دو برابر کند و بخصوص در محیط تاریک توجه بیشتری را به خود جلب کند. از دکمه M برای تغییر حالت و از دکمه ولوم نیز برای تغییر صدا استفاده می شود و در نهایت دکمه پخش/توقف به شما کمک می کند در صورت نیاز موزیک را مکث یا از سر بگیرید.

درگاه این اسپیکر در پشت محصول قرار گرفته است و در این قسمت می توانید پورت USB-A را پیدا کنید و به شما کمک می کند تا فلش مموری را به اسپیکر متصل کرده و مستقیماً در فلش مموری آن به موسیقی گوش دهید. پورت TF همچنین برای اتصال کارت حافظه خارجی استفاده می شود و درگاه AUX امکان اتصال کابل به بلندگو را فراهم می کند. پورت Micro-USB همراه برای شارژ اسپیکر استفاده می شود و در قسمت بعدی بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. در این قسمت دکمه ON/OFF نیز وجود دارد و به کمک آن می توانید اسپیکر را خاموش کنید.

اتصال بی سیم این مدل با بلوتوث 5.0 در دسترس است. این نسخه از بلوتوث نسبت به قبل پایدارتر است و از باتری کارآمدتری استفاده می کند. در واقع اگر گوشی شما بلوتوث 5.0 نیز داشته باشد، اتصال قوی و باکیفیت برقرار می شود و دیگر وقفه ای ایجاد نمی شود.

داخل جعبه محصول یک کابل برای اتصال به اسپیکر، یک کابل Micro-USB 50 سانتی متری برای شارژ اسپیکر و یک کابل AUX برای اتصال به محصول قرار دارد، یعنی نیازی به خرید جداگانه این کابل ها نیست.

کار

قیمت اسپیکر Leitu Lk 43 چندان بالا نیست و باید انتظار داشته باشیم که محصول با قیمت پرداخت شده مطابقت داشته باشد. توان این مدل برابر با 10 وات و پاسخ فرکانسی بین 70 تا 18 هزار هرتز می باشد. صدای این محصول مناسب است و می تواند یک اتاق متوسط ​​را پوشش دهد. از طرفی بیس راضی کننده است و صدا اعوجاج بسیار کمی دارد و صدای شفاف با وضوح خوب شنیده می شود.

این محصول نیز مانند بسیاری دیگر از اسپیکرهای لایتو با قیمتی برابر با اسپیکر Leitu Lk 43 دارای باتری 1200 میلی آمپر ساعتی است و بسته به سایز می تواند بین 2 تا 3 ساعت شارژ شود که عملکرد خوبی ندارد اما نمی تواند. فکر کنید این نمایش بد است و شما را راضی خواهد کرد. 1 تا 2 ساعت طول می کشد تا نصب کامل شود.

نتیجه

خرید اسپیکر Lito LK-43 برای گروهی از کاربرانی که خواهان بلندگوی با کیفیت صدا هستند مناسب است و از طرفی با توجه به وزن سبکی که دارد قابل حمل است. از سوی دیگر، پشتیبانی از بلوتوث 5.0، پورت های متنوع، رقص نور خوب و طراحی خوب را به این موارد اضافه کنید تا دلیل خرید اسپیکر Lito LK-43 را برای شما روشن تر کند. البته اگر شارژ اسپیکر یکی از اولویت های خرید شماست، شاید بهتر باشد مدل دیگری با عمر باتری بیشتر انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 43" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 43"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427