بررسی اسپیکر درامافون GD-01 (گرامافون)

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر درامافون GD-01 (گرامافون) هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی بلندگوی Dramaphone GD-01 (گرامافون)

  • بدون نیاز به برق و شارژ
  • بدون نیاز به اینترنت و بلوتوث
  • ساده و آسان برای استفاده
  • پشتیبانی از تمامی گوشی های موبایل
  • صورت زیبا
  • صدای کمتری نسبت به بلندگوها

اگر به گذشته نگاه کنید می بینید که قبل از اختراع اسپیکر و پیشرفت تکنولوژی برای گوش دادن به موسیقی از وسیله ای به نام گرامافون استفاده می کردند که در آن صفحات موسیقی قرار می گرفت و صدای آن بزرگتر پخش می شد. از یک لوله شیپوری شکل. با پیشرفت تکنولوژی و معرفی تجهیزات پخش، این تجهیزات منسوخ و فراموش شده است. اما اکنون درامافون توانسته است گرامافون را در دنیای پیشرفته امروزی به بهترین شکل احیا کند. با بررسی پخش کننده موسیقی Dramafon ما همراه باشید تا بدانید چگونه کار می کند.

طراحی نوستالژیک درامافون تا زمانی که هنوز زمان باقی است

اسپیکر درامافون طراحی جالبی دارد، طراحی آن قدیمی است، اما با دیدن آن مدرنیته را احساس خواهید کرد. این محصول دارای ترومپت آلومینیومی می باشد که وظیفه آن تقویت صدا و پخش می باشد که می توانید صدا را مانند گرامافون های قدیمی در این قسمت بشنوید.

زیر این ترومپت آلومینیومی یک پایه چوبی قرار داده شده که به آن مغز درامفون می گویند; این پایه از چوب راش ساخته شده است و اگر حس خوبی از طبیعت را منتقل می کند، ترکیب رنگ چوب با آلومینیوم تیره شاخ متصل به آن زیبایی فوق العاده ای ایجاد می کند که امکان استفاده از این درامفون را در خانه های مدرن و مدرن به شما می دهد. حتی در خانه های مدرن خانه هایی با دکوراسیون سنتی

درامفون چگونه کار می کند؟

پایه چوبی ترومپت موقعیت حفره تلفن است، حفره ای که صدا از طریق آن به لوله ترومپت منتقل می شود و به گوش می رسد. این اسلات برای تمامی گوشی های مدرن طراحی شده است و محدودیت سایز ندارد، اما متأسفانه تبلت ها داخل آن جا نمی شوند و می توانید با درامفون از گوشی برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید.

برای استفاده از درامافون نیازی به برق و اینترنت نیست، بنابراین علاوه بر منزل و محل کار می توانید از بلندگوهای مکانیکی درامافون در فضای باز و مکان هایی که برق وجود ندارد استفاده کنید. فقط آهنگ مورد علاقه خود را روی گوشی خود پخش کنید و گوشی را در محل تعیین شده روی پایه قرار دهید. صدا از طریق این محفظه به ترومپت منتقل می شود و با شکل منحصر به فرد خود، صدا با حجم بیشتری تولید می شود.

کدام گوشی ها به Dramaphone متصل هستند؟

بلندگوهای درامفون برای همه گوشی ها از جمله آیفون، سامسونگ، شیائومی، هوآوی، نوکیا، آنر، جی پلاس و غیره طراحی شده اند. در واقع چون در درامفون اتصال الکترونیکی به گوشی وجود ندارد، این دستگاه را می توان به هر تلفن همراهی متصل کرد. کافی است بلندگوی گوشی را در سمت راست قاب گوشی قرار دهید. اگر بلندگوی گوشی شما در سمت راست باشد، هیچ مشکلی نخواهید داشت، اما اگر در سمت چپ است، باید گوشی را در بدنه زیر و رو کنید تا بلندگو در سمت چپ باشد . در این حالت نمی توانید به صفحه نمایش گوشی دسترسی پیدا کنید، بنابراین درامفون با گوشی با بلندگوی سمت راست سازگاری بیشتری دارد.

نتیجه

افرادی هستند که علاقه زیادی به موسیقی دارند و حداقل یک بلندگو در خانه آنها پیدا می شود، اما درامفون فقط برای دوستداران موسیقی نیست، این محصول یادآوری است برای سالمندان و برای افراد عاشق هنر، تلفیقی از مدرنیته و سنت. . درامافون نیازی به برق و شارژ ندارد و برای اتصال به کابل نیازی ندارد، نیازی به بلوتوث و اینترنت ندارد، می توانید از آن برای پخش موسیقی با صدای بلند استفاده کنید. اگر می خواهید بلندگوهایی بخرید که هم زیبا و هم مقرون به صرفه باشند، ما درامفون را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر درامافون GD-01 (گرامافون)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر درامافون GD-01 (گرامافون)"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427