نقد و بررسی ساعت GTR 3 Pro

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت GTR 3 Pro و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی ساعت GTR 3 Pro

سازنده با هدف جمع آوری ویژگی های منحصر به فرد، Amazfit GTR 3 Pro را با طراحی زیبا با صفحه نمایش باکیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه کرده است. Amizfit GTR 3 Pro با طراحی کلاسیک طراحی شده است، یک نسخه دارای بند چرمی قهوه ای و دیگری دارای بند فلورالاستومر است که در برابر سایش و پارگی مقاوم تر است. ساعت GTR 3 Pro با استفاده از سنسور BioMetric 3.0 که نوید دقت بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد، اندازه گیری گام به گام ضربان قلب، اکسیژن خون، ذهن فشار خون و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد.

طراحی و عملکرد Amizfit GTR 3 pro

در حالی که بسیاری از ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام بر گوشه‌های گرد و دکمه‌های کمتر تمرکز می‌کنند، GTR 3 Pro با نمایشگر بزرگ و گرد و دو دکمه در یک طرف ظاهر متفاوتی دارد. میزان بدن 70.6 درصد است، یک دکمه برای دسترسی به منوی برنامه و یک دکمه برای دسترسی به تمام تمرینات موجود (البته قابل تنظیم).

بدنه ساعت هوشمند آمازفیت GTR 3 Pro از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و با وزن 32 گرمی (بدون بند) به سختی وزن را روی دست خود احساس می کنید. نکته مهمی که اکنون باید به آن توجه کرد این است که قطر صفحه نمایش گرد 1.45 اینچی نسبت به مدل قبلی خود افزایش یافته است. اگرچه میکروفون و اسپیکر روی آن قرار دارند، اما ساعت Amazfit GTR 3 Pro تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است، به این معنی که هیچ نگرانی برای شنا در استخر وجود ندارد.

صفحه نمایش 1.45 اینچی HD AMOLED با رزولوشن 480 در 480 پیکسل با نرخ تازه سازی بالاتری نسبت به نسل قبلی قابل مشاهده است. ساعت نسل دوم با فرکانس 30 هرتز کار می کرد، در حالی که فرکانس صفحه نمایش Amizfit GTR 3 Pro کمی بالاتر از 50 هرتز است. صفحه نمایش ساعت Amazfit GTR 3 Pro با پشتیبانی از صفحه نمایش همیشه روشن و سطح روشنایی تا 1000 نیت در دسترس است.

قیمت Amazfit GTR 3 Pro

همه ساعت‌های هوشمند بر اساس طراحی، ویژگی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که پشتیبانی می‌کنند، قیمتی دارند و قیمت ساعت GTR 3 پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. با نگاهی به کسانی که طراحی جذاب و کلاسیک دارند، خرید ساعت gtr 3 pro با قیمت 190 دلار تصمیم منطقی به نظر می رسد.

ویژگی های ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 Pro

Amifit GTR 3 Pro دارای جدیدترین حسگر BioTracker 3.0، نسخه 3.0 با دو LED و شش فتودیود است که به ساعت هوشمند Amifit GTR 3 Pro اجازه می دهد تا داده ها را سریعتر جمع آوری کند و آنها را با دقت بیشتری برای تشخیص ارسال کند. تشخیص اشباع اکسیژن خون (SpO2) با ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 3 Pro فقط 15 ثانیه طول می کشد، که به این معنی است که سرعت نسل جدید تقریبا دو برابر نسل قبلی است.

ساعت هوشمند GTR 3 Pro همچنین می‌تواند ضربان قلب شما را ردیابی کند، چیزی که بسیاری از ساعت‌های هوشمند و دستبندها این کار را نمی‌کنند. علاوه بر همه اینها، با ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 3 Pro می توانید ضربان قلب، کیفیت تنفس خود را در هنگام خواب و وضعیت خواب خود را کنترل کنید که این ساعت هوشمند شیائومی به مراحل – خواب سبک تقسیم می شود. ، خواب عمیق و REM، می توانید زمان بیدار شدن خود را ردیابی کنید و خواب خود را در طول روز مدیریت کنید. در صبح، GTR 3 Pro خواب شما را بر اساس مدت زمان خوابیدن، دیر بیدار شدن یا سحرخیز بودن و طول هر مرحله خواب تعیین می کند.

ساعت هوشمند شیائومی GTR 3 Pro می تواند بیش از 150 حالت ورزشی را زیر نظر داشته باشد و به طور خودکار بین 8 حالت جابجا شود، بنابراین نیازی به فعال کردن کنترل های آن ندارید. الگوریتم‌های داخلی برای نظارت بر حداکثر جذب اکسیژن (VO2 Max)، بار تمرینی و عملکرد، و همچنین زمان مورد نیاز بدن شما پس از ورزش توسعه داده شده‌اند.

لازم به ذکر است که ساعت شیائومی GTR 3 Pro از دستیار صوتی الکسا و GPS یکپارچه (GPS با پنج سیستم ناوبری اصلی)، ارتفاع سنج، فشارسنج، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما الکترونیکی و سنسور دما و پخش کننده موسیقی پشتیبانی می کند. . با اتصال به هدفون بلوتوث با Amizfit GTR 3 Pro می توانید تماس ها و پیام های خود را بررسی کرده و موسیقی خود را همزمان کنترل کنید. Amazfit GTR 3 Pro ظرفیت حدود 470 آهنگ را در حافظه خود دارد.

باتری Amazfit GTR 3 Pro

• باتری 450 میلی آمپری
• کابل شارژ مغناطیسی
• 12 روز شارژ با استفاده معمولی
باتری Amizfit GTR 3 pro با نمایشگر عالی، بلوتوث، GPS و قابلیت ردیابی فعالیت و خواب شگفت انگیز است. این شرکت ادعا می کند که ساعت GTR 3 Pro می تواند تا 12 روز با استفاده معمولی، 6 روز با استفاده سنگین، تا 35 ساعت با استفاده از GPS 24 ساعته و تا 30 روز در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی دوام بیاورد.

بررسی قیمت خرید ساعت GTR 3 Pro

هنگامی که سلامت خود را روی ساعت چک نمی‌کنید یا با بیش از 150 نوع برنامه ورزشی تمرین نمی‌کنید، برنامه داخلی Amizfit GTR 3 Pro را می‌توان بر اساس نیازهای شما، دست‌های کنترل صدا و آماده‌سازی غذا تنظیم کرد. Amazfit GTR 3 Pro یک ساعت هوشمند سازگار با گوشی های اندروید و آیفون با استفاده از Zepp App است. GTR 3 Pro با صفحه نمایش بزرگ HD AMOLED، کنترل حرکت بی پایان، پشتیبانی از صدای الکسا، چندین سنسور سلامت، وزن سبک، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر و باتری قدرتمند، جای هیچ شک و تردیدی باقی نمی گذارد. تو در مورد آن چه فکر می کنی؟

اگر تجربه استفاده از این ساعت را دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی ساعت GTR 3 Pro

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت GTR 3 Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت GTR 3 Pro"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427