اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پاورولوجی مدل POWPHANSPK

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پاورولوجی مدل POWPHANSPK هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث قابل حمل پاورولوژی مدل POWPHANSPK

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مدل فانتوم پاورولوژی که با شماره مدل POWPHANSPK نیز شناخته می شود، یکی از بهترین و با کیفیت ترین اسپیکرهای 50 واتی موجود در بازار است. قبل از بسیاری از برندهای رقیب این دستگاه می تواند از طریق درگاه های ارتباطی از جمله بلوتوث و جک 3.5 میلی متری (AUX) به دستگاه های مختلفی مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، دستگاه های پخش و سایر دستگاه ها متصل شود. این اسپیکر دارای باتری 6000 میلی آمپری قابل شارژ است که به شما این امکان را می دهد که به مدت 4 تا 5 ساعت در حالت پخش از آن به صورت بی سیم استفاده کنید و موسیقی یا پادکست های خود را با کیفیت بالا و بدون نویز پخش کنید. اسپیکر مدل Powerology Phantom دارای جک 3.5 میلی متری استریو است که به شما امکان می دهد از طریق کابل صوتی AUX به دستگاه های دیگر متصل شوید. اسپیکر بلوتوث قابل حمل POWPHANSPK فانتوم Powerology دارای ورودی USB است. با اتصال فلش مموری به پورت USB این اسپیکر می توانید به راحتی فایل های صوتی مختلف را از طریق اسپیکر پخش کنید. همچنین با اتصال کابل USB به این اسپیکر می توانید باتری دستگاه های دیگر را از طریق این اسپیکر شارژ کرده و در مواقع ضروری از آن به عنوان پاور بانک استفاده کنید. همچنین می توانید این دستگاه را با استفاده از درگاه USB Type C شارژ کنید یا از آن در حالت شارژ استفاده کنید. این اسپیکر قابلیت پاسخگویی به تماس ها را دارد. با اتصال این اسپیکر به گوشی از طریق بلوتوث می توانید به تماس های خود پاسخ دهید و با استفاده از میکروفون این اسپیکر واضح و بلند صحبت کنید. علاوه بر این با استفاده از دکمه های روی این اسپیکر می توانید به مکالمه پایان دهید، به تماس بعدی پاسخ دهید و یا صدای تماس را کاهش دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پاورولوجی مدل POWPHANSPK" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پاورولوجی مدل POWPHANSPK"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427