نقد و بررسی ساعت Amazfit GTR 2

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت Amazfit GTR 2 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

نقد و بررسی ساعت Amazfit GTR 2

شیائومی با معرفی ساعت Amazfit GTR 2 بار دیگر نظرها را به خود جلب کرد. اگر اولویت شما استفاده نکردن از ویژگی هایی مانند پاسخ دادن به اعلان ها یا سفارش پیتزا و تماس با تاکسی در ساعت هوشمندتان است، خرید ساعت هوشمند Amizfit GTR 2 با باتری فوق العاده بهینه، در هزینه و انرژی شما صرفه جویی می کند. در ادامه در مورد قیمت آمازفیت GTR 2 و قیمت خرید آن به تفصیل صحبت خواهیم کرد …

لازم به ذکر است این ساعت در دو نسخه کلاسیک با بند چرمی و آلومینیومی و اسپرت با بند سیلیکونی و استیل موجود می باشد.

البته در سال‌های اخیر محصولات آمازفیت جایگاه خود را در بازار ساعت‌های هوشمند باز کرده‌اند که با توجه به تمرکز این شرکت بر زیبایی، ویژگی‌ها – ویژگی‌های کاربردی و تمرکز ویژه بر عمر باتری و قیمت رقابتی، دور از انتظار نیست. قبل از پرداختن به جزئیات، توجه داشته باشید که آمازفیت نام تجاری یک شرکت چینی به نام HUAMI Technology است. HUAMI اغلب به عنوان تامین کننده انحصاری دستگاه های هوشمند XIAOMI شناخته می شود و محصولات معروف خط Mi Band نیز از جمله محصولات معروف این شرکت هستند.

ساعت Amazfit GTR 2 تقریباً تمام ویژگی های سخت افزاری جدید و به روز شده را برای توسعه برنامه ارائه می دهد. Amizfit GTR 2 دارای سنسور ضربان قلب، ژیروسکوپ، شتاب سنج، سنسور فشار هوا، سنسور نور محیط، بلندگو و میکروفون، گیرنده GPS، Wi-Fi 6 و بلوتوث 5 و همچنین صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با سطح انرژی بسیار خوب است. . و به وضوح نمایش داده می شود. ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت GTR 2 به لطف سال ها تجربه و کار این شرکت تمامی ویژگی های یک محصول هوشمند را داراست.

قیمت آمازفیت GTR 2

قیمت ساعت آمازفیت GTR 2 در بازار جهانی حدود 100 دلار تخمین زده شده است که با توجه به قیمت فوق العاده ای که ارائه می دهد، خرید ساعت Amazfit GTR 2 انتخابی منطقی به نظر می رسد. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت. برای اطلاع از قیمت ساعت هوشمند آمازفیت GTR 2 به صورت لحظه ای و مشاهده قیمت ساعت های هوشمند دیگر برندها به دسته بندی مربوطه در سایت محصول 19 مراجعه کنید زیرا قیمت این دسته بندی کالا کاملا کنترل شده است.

طراحی و عملکرد Amizfit GTR 2

• ساعت هوشمند GTR 2 در دو نسخه معمولی و اسپرت موجود است و دارای ویژگی های زیر است:
• صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED
• به نشان دادن ادامه دهید
• مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری
• بند چرمی یا سیلیکونی
مدل اسپرت آمیزفیت GTR 2 دارای صفحه نمایش آلومینیومی و بند سیلیکونی است، در حالی که مدل استاندارد دارای صفحه نمایش فولاد ضد زنگ و بند چرمی است. دو دکمه در سمت راست ساعت Amazfit GTR 2 وجود دارد که دکمه بالایی وظیفه تنظیم مجدد نمایشگر و بازگشت به صفحه اصلی را بر عهده دارد که با دوبار کلیک کردن روی آن یک دکمه نیز قابل مشاهده است. دکمه پایین کاربر را مستقیماً به مرکز تنظیمات اکشن می برد. جالب است بدانید که این اسپیکر در داخل ساعت Amazfit GTR 2 برای ارتباط بهتر و لذت بیشتر هنگام گوش دادن به موسیقی طراحی شده است.

Amifit GTR 2 دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با وضوح 454 در 454 پیکسل است که تراکم 326 PPI (مانند صفحه نمایش آیفون 11) را ارائه می دهد. صفحه نمایش لمسی دارای یک لایه شیشه محافظ برای محافظت از صفحه نمایش در برابر خط و خش است، اما این بار کورنینگ این کار را نکرد.

یکی از ویژگی های جالب ساعت هوشمند GTR 2 قابلیت چرخش 180 درجه ای صفحه نمایش است. بسته به عقربه ای که ساعت را می پوشد، می توانید برای دسترسی راحت تر، دکمه ساعت در سمت چپ یا راست ساعت داشته باشید.

ویژگی ها و مشخصات ساعت هوشمند Amizfit GTR 2

Amizfit GTR 2 در دسته ساعت های هوشمندی قرار می گیرد که نوتیفیکیشن ها را نشان می دهد اما کاربر توانایی پاسخگویی به آن ها را از طریق ساعت ندارد. ساعت هوشمند Amizfit GTR 2 دارای کنترل صوتی است که به کاربران امکان می دهد در صورت مناسب بودن شرایط بدون فشار دادن دکمه ها و صفحه لمسی از برنامه ها استفاده کنند و اهمیت این ویژگی را هنگام لمس صفحه نمایش در شرایط سخت احساس می کنیم.

ساعت GTR2 می تواند اعلان ها را از اکثر برنامه های گوشی مانند یادآوری و به روز رسانی آب و هوا دریافت کند و جالب ترین نکته این است که ساعت شیائومی GTR2 ظرفیت ذخیره سازی 3 گیگابایت فایل صوتی دارد! به گفته این شرکت، Amazfit GTR 2 فعالیت های ورزشی را به صورت خودکار تشخیص می دهد، بنابراین نیازی به جابجایی کنترل ها نیست.

شیائومی به عنوان یکی از شرکت های معروف و محبوب در زمینه گجت های هوشمند، انواع مختلفی از ساعت ها را تولید کرده است که برای آشنایی بیشتر و مقایسه ویژگی های آن ها می توانید به وب سایت دسته بندی ساعت های هوشمند شیائومی مراجعه کنید.

عمر باتری شیائومی Amazfit GTR 2

Amazfit همیشه توانایی خود را در ساخت دستگاه هایی با عمر باتری طولانی نشان داده است و باتری 371 میلی آمپر ساعتی Amazfit GTR 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر بتوانید ساعت را برای مدت بیشتری در حالت استندبای نگه دارید، شارژ Amifit GTR 2 تا 38 روز دوام می آورد که عملکرد فوق العاده ای است. البته استفاده مداوم از ضربان سنج یا ورزش زیاد باتری را به سرعت تخلیه می کند.

قیمت خرید ساعت Amazfit GTR 2 را بررسی کنید

ساعت هوشمند شیائومی GTR 2 در بیشتر زمینه ها از مدل قبلی خود پیشرفته تر است و با توجه به پولی که می پردازید و ویژگی های چشمگیری که دریافت می کنید، به نظر می رسد Amazfit GTR 2 یک خرید هوشمندانه برای بهتر کردن این ساعت برای ردیابی فعالیت های روزانه باشد و اعلان ها را دریافت کنید. ظرفیت بالای باتری این محصول یکی از نقاط قوت اصلی آن است که می تواند تمامی کاربران را برای خرید ساعت Amizfit GTR 2 وسوسه کند.

به طور کلی می توان گفت ساعت هوشمند Amizfit GTR 2 ویژگی های یک ساعت هوشمند فوق العاده را دارد و با قیمتی که این شرکت تعیین کرده است، ارزش خرید در بین محصولات مختلف بازار را دارد. نظر شما در مورد ساعت هوشمند Amizfit GTR 2 چیست؟ اگر تجربه استفاده از ساعت هوشمند GTR2 را دارید، لطفاً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی ساعت Amazfit GTR 2

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت Amazfit GTR 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت Amazfit GTR 2"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427