برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40KH612N سایز 40 اینچ

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40KH612N سایز 40 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40KH612N سایز 40 اینچ

برخی از موضوعات برای ما آشنا می شوند اما متوجه آنها نمی شویم. سال ها پیش در گوشه و کنار خانه تلویزیون های ساده اما بزرگ و سنگینی پیدا می شد که همه اعضای خانواده را جمع می کرد و به خاطر لذت تماشای سریال های دل نشین همه خوشحال می شدند. روز به روز این تلویزیون های سنتی کم کم جای خود را به تلویزیون های هوشمند می دهند. تلویزیون هوشمند دارای قابلیت‌های شگفت‌انگیزی از جمله اتصال به اینترنت، نصب و اجرای نرم‌افزارهای مختلف، اجرای بازی، اتصال تلفن همراه و سایر دستگاه‌ها، تماشای ویدیو در اینترنت و … است که در مدت زمان کوتاهی برخورداری از این ویژگی‌ها استاندارد شود به دلیل خرید تلویزیون هوشمند برای دانلود تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40KH612N سایز 40 اینچ به سایت موبایل 19 کالا بسپارید.

برند جی پلاس مخصوصا تلویزیون جی پلاس کیفیت بسیار خوبی دارد و حتی می تواند با بسیاری از برندهای خارجی رقابت کند. این محصول علاوه بر کیفیت خوب، قیمت مناسبی نیز دارد. شرکت جی پلاس یکی از تولیدکنندگان مطرح داخلی است که ویژگی های کاربردی محصولات خود را در نظر گرفته است. در ادامه مشخصات این تلویزیون هوشمند G+ را مشاهده خواهیم کرد.

طراحی، صفحه نمایش و سیستم صوتی:

مانند همه لوازم خانگی، طراحی چشم نواز اولین کلمه در انتخاب تلویزیون هوشمند است. این تلویزیون علاوه بر داشتن طراحی زیبا، از کیفیت ساخت عالی برخوردار است که به آن پایداری و استحکام بخشیده است. این محصول را می توان روی میز قرار داد و یا به دیوار چسباند. مدل تلویزیون LED هوشمند G Plus GTV-40KH612N از یک پنل LED تخت 40 اینچی استفاده می کند که کیفیت تصویر Full HD و نسبت تصویر 16:9 را ارائه می دهد. این دستگاه محتوا را با بهترین کیفیت نمایش می دهد و پویاتر و طبیعی تر است.

در کنار کیفیت تصویر خوب، داشتن صدای شفاف و کامل بسیار مهم است. برای این منظور شرکت جی پلاس با استفاده از دو بلندگوی 8 واتی در مجموع 16 وات صدایی شفاف و دلنشین را در اختیار مخاطب قرار می دهد.

پورت ارتباطی:

از آنجایی که استفاده از تلویزیون بسیار گسترده است، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای رفتن به سینما، فیلم های مورد علاقه خود را در خانه با صدایی با کیفیت و رسا تماشا کنند. با توجه به این اهمیت، تلویزیون ها دارای ویژگی های اضافی بسیاری از جمله استفاده از پورت های مختلف هستند.

پورت اتصال یکی از اجزای مهم خرید تلویزیون هوشمند است. تلویزیون ال ای دی هوشمند G Plus مدل GTV-40KH612N دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI، پورت یکپارچه، پورت (LAN)، اتصال بی سیم (Wi-Fi)، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال و خروجی هدفون می باشد.

با استفاده از پورت USB می توانید تنظیمات نرم افزار را به روز کنید و محتوای مورد نظر را از طریق فلش و هارد در تلویزیون تماشا کنید. پورت HDMI امکان انتقال محتوای صوتی و تصویری با بهترین کیفیت را از دستگاه های دیجیتال مختلف به تلویزیون فراهم می کند.

از پورت LAN نیز برای اتصال تلویزیون به اینترنت از طریق مودم استفاده می شود، البته اتصال وای فای نیز برای همین منظور مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که برای اتصال پخش کننده های صوتی و تصویری قدیمی، این تلویزیون دارای یک پورت یکپارچه است. اگر اندازه این تلویزیون کافی نیست، می توانید آن را از طریق خروجی صدای اپتیکال وصل کنید.

سایر ویژگی های تلویزیون هوشمند مدل G Plus GTV-40KH612N

این تلویزیون از ویژگی ها و قابلیت های دیگری نیز بهره می برد که استفاده از آن را برای مخاطب لذت بخش می کند.

این محصول از سیستم عامل اندروید 9 بهره می برد که می تواند مانند تلفن همراه به اینترنت متصل شود، نرم افزارهای مختلف را نصب و اجرا کند، برنامه ها را به روز کند و در نهایت خود را در انواع بازی ها و مطالب موجود در اینترنت غرق کند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این تلویزیون Screen Mirroring است که به کاربران امکان نمایش محتوای موبایلی را در تلویزیون می دهد.

از دیگر ویژگی های جذاب می توان به کنترل سایر دستگاه های صوتی با کنترل تلویزیون (CEC)، کنترل صدای تطبیقی، تغییر زمان پخش تصویر در تلویزیون (Time Shift)، ضبط بر روی حافظه خارجی (Digital) و قابلیت تبدیل گوشی به یک موس Air از طریق دستیار هوشمند G Plus.

در بین برندهای ایرانی جی پلاس برند خوبی برای خرید تلویزیون محسوب می شود. اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند ایرانی را دارید، ویژگی های ذکر شده را در نظر بگیرید و این محصول را در لیست خرید خود قرار دهید.

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40KH612N سایز 40 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40KH612N سایز 40 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40KH612N سایز 40 اینچ"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427